Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Beter gooit die schrale EA er ff wat transfers uit.
Ik wil graag:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.
Ik ben Ramon.quote:
Matig seizoen is dit, maar die van deze week over de scouting was echt geniaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
ik moet de laatste 3 eps nog kijken dacht ik
nopequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
UPC doet weer eens zijn best
Kunnen jullie wel op de ea site komen?
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog 1 keer die Zigeunernacht reclame met Fransje Bauer zie..
En lekker schijten in een outhousequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?
Geniaal hoe ze hem voor lul zettenquote:
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag al meerdere squad fitnesses in 400c packs gehad (1 silver) en zonet een Slew in 4-4-2De fitnesses verkopen allemaal binnen 10 minuten dus ik maak nog makkelijker winst dan normaal. Helaas heb ik bijna alle 400c packs alweer geopend.
Haha had hem gister ook gezien. Hoe vinden ze dat soort mensen ook. En hij zette vooral zichzelf voor lul al vraag je het mij. Wat een flaming homosexualquote:
alles is vet tof!quote:
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?
Dat is idd wel laag. Verkoop ze zelf steeds voor 2.2k (bronze). Gisteren steeds binnen het uur, vandaag nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snel
Wat voor team ga je maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef StijnDa het volgende:
Hopppaaa
[ afbeelding ]
Maar het huis wordt geschilderd, dus ik kan hem niet proberen
Een hele lelijkequote:
Je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een hele lelijke![]()
Nee hij is niet lelijk, maar wel 5 atb.
Gerzilians: thema spreekt voor zich denk ik![]()
[ afbeelding ]
Weet niet of mijn plaatje werkt, maar anders is Puush offline.
Hangt er vanaf wat voor spelers gebruikt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Maar 5 atb is minder erg dan 3-5-2 hoor
Om tegen te spelen is 5 atb beter dan 3-5-2 maar 3-5-2 speelt dan weer beter! Betere veldbezetting!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw plaatje werkt ook niet bij mij... Ook door Puush.
Duurde bij mij ook een tijd, uiteindelijk geupload, doet hij het hier nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...
Bij mij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |