Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Beter gooit die schrale EA er ff wat transfers uit.
Ik wil graag:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.
Ik ben Ramon.quote:
Matig seizoen is dit, maar die van deze week over de scouting was echt geniaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
ik moet de laatste 3 eps nog kijken dacht ik
nopequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
UPC doet weer eens zijn best
Kunnen jullie wel op de ea site komen?
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog 1 keer die Zigeunernacht reclame met Fransje Bauer zie..
En lekker schijten in een outhousequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?
Geniaal hoe ze hem voor lul zettenquote:
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag al meerdere squad fitnesses in 400c packs gehad (1 silver) en zonet een Slew in 4-4-2De fitnesses verkopen allemaal binnen 10 minuten dus ik maak nog makkelijker winst dan normaal. Helaas heb ik bijna alle 400c packs alweer geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |