Tofquote:
Zie nu pas dat Weiss een gouden UP heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 352 trouwens. Volgens mij heb ik die hier nog nooit gepost.
[ afbeelding ]
Ik had daar eerst El Mohamady staan omdat hij de early crosser trait heeft. Maar hij beviel me niet echt, Weiss doet het prima!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Weiss een gouden UP heeft
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had daar eerst El Mohamady staan omdat hij de early crosser trait heeft. Maar hij beviel me niet echt, Weiss doet het prima!
Ik heb hem eigenlijk altijd wel in een team. Eerst in mijn 2e Serie A team en nu in deze, ik heb de Lazio versie volgens mij ook nog steeds. Hij doet het prima in dit team, loopt 1 op 1 dus niet bijzonder ofzo. Hij heeft een goed schot, kan prima koppen en heeft de poacher trait. Geen verkeerde stats als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Ben je tevreden over Cissé? Vond hem zelf wel oke, maar het is zo'n typische speler voor mij die tegen mij altijd fantastisch is, maar als ik hem zelf heb valt het een beetje tegen.
Usain Schaken hoort 90 pace te hebben!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die pees klopt totaal niet.
[ afbeelding ]
Klopt, en een hogere rating, 70 ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Usain Schaken hoort 90 pace te hebben!
En 4* skills met zijn Ronaldo chops zo af en toe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, en een hogere rating, 70 ofzo.
Same here ja..irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
Nu zie ik ook niks. Het is wisselend, de ene keer zie ik het wel en de andere keer niet.
Eitje tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom vandaag wel irritante mensen tegen.. zonet tegen iemand met een 3-5-2 team met Ashe CB, Weston LM en de rest MLS met Oduro en Fucito voorin. In de 2e helft kwamen Slew en Sproule er ook nog in maar ik won 0-2 door 2x Harris.
pure handicapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef jpg97 het volgende:
MLS is echt leuk!
Iedereen waar ik tegen speel zo van: " Ohhhh dat zijn maar bronzies " en vervolgens keihard pakkie geven XD iksdee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |