quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef Koen66 het volgende:
hey, hier staat niet meer dat er niet over Tinychat gesproken mag worden
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is het bijna 11 aug.. kan die OP weer wat kleiner
Waar staat dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef Koen66 het volgende:
hey, hier staat niet meer dat er niet over Tinychat gesproken mag worden
wat zeg je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Dus het mag weer?
TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC
geweldigquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Koen!![]()
Hoe is het? Hoe was de vakantie?
Een cruise, toch?quote:
Je in mijn gespierde armen nemen en je ongemakkelijk liefkozen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodat je je mannelijkheid kunt bewijzen
paar dagen Bodensee Duitsland, 1 week cruise en 1 week in Italiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een cruise, toch?
Heb meteen de tune van 'Love Boat' in mijn hoofd![]()
Op z'n minstquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je in mijn gespierde armen nemen en je ongemakkelijk liefkozen.
Waar zijn jullie langs gevaren? Ik vraag me af of ik het volhoud een week op een schipquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar dagen Bodensee Duitsland, 1 week cruise en 1 week in Italie
veelal 's nachts en avond varen. Vertrokken uit Venetie, naar Ancona, Corfu, Santorini, Kefalonia, Athene en Kotor, en weer naar Venetiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op z'n minst
[..]
Waar zijn jullie langs gevaren? Ik vraag me af of ik het volhoud een week op een schip
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
Met een pipi langkous stemmetje "oh je bent je pinpas verloren, dat is niet zo slim he, je moet altijd goed op je pas letten"
NOSHITSHERLOCK.
Maar door dat stemmetje heb ik nu wel de slappe lach.
Raak je het vaak kwijt, dat ding?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
Met een pipi langkous stemmetje "oh je bent je pinpas verloren, dat is niet zo slim he, je moet altijd goed op je pas letten"
NOSHITSHERLOCK.
Oh dat klinkt wel leuk jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veelal 's nachts en avond varen. Vertrokken uit Venetie, naar Ancona, Corfu, Santorini, Kefalonia, Athene en Kotor, en weer naar Venetie
Misschien heb ik gemist dat jij blijkbaar ook al in zijn PM box kan kijken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
NOSHITSHERLOCK.
Je mag hoor.. als je het maar schoon achter laatquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Dus het mag weer?
WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC
Niemand kan hier in iemand PM box kijken, dus als je zograag die PM's erbij wil gebruiken, dan moet je het maar via PM bespreken en niet hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gemist dat jij blijkbaar ook al in zijn PM box kan kijken?
Ik gebruik zijn gezondheid niet als wapen? Misschien moet je echt even je erbuiten houden als je niet ziet waar dit over gaat! En niet toegang hebt tot alles wat er gezegd is.
Hilarisch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hoor.. als je het maar schoon achter laat
Volgens mij is ze aan het blaten en weet ze heel niet voldoende om zich ermee te bemoeien. Dus moet ze dat denk ik ook niet doen. Lijkt me wel zo fijn als mensen snappen dat ze zich niet ergens waar ze geen benul van hebben in mengen. Het is wel erg simpel om domweg te gaan zitten fitten en zeuren, maar terecht is een ander verhaal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand kan hier in iemand PM box kijken, dus als je zograag die PM's erbij wil gebruiken, dan moet je het maar via PM bespreken en niet hier.
Verder kan en mag hier iedereen zich hiermee bemoeien. En Ripley weet (volgens mij) voldoende om zich ermee te bemoeien
Nee. Dit was de eerste keer dat ik hem kwijt was en moest laten blokkeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raak je het vaak kwijt, dat ding?
Jij hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Had ik al verteld dat mijn ijs inmiddels op is?
de horrorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
No more Chunky Monkey, ze horrorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Nu pas? Die van mij gisteravond alquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima.eHet is ook niet de moeite waard om nog op je in te gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het blaten en weet ze heel niet voldoende om zich ermee te bemoeien. Dus moet ze dat denk ik ook niet doen. Lijkt me wel zo fijn als mensen snappen dat ze zich niet ergens waar ze geen benul van hebben in mengen. Het is wel erg simpel om domweg te gaan zitten fitten en zeuren, maar terecht is een ander verhaal!
En ik heb mijn excuses aangeboden en uitgelegd dat het niet op die manier bedoelt was. Dus snap dat zielige gezeik en al dit onzinnige geblaat hier even niet zo. Maar dan moeten mensen ook open kunnen staan en lezen wat er gezegd is.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
Ik heb een volledige la in de vriezer voor enkel ijs.Wat heb je op voorraad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Een hel zeg ik je, EEN HEL!!quote:
Huuuuuuuuuquote:
HUUUUUUUUU HUUUUUUUUUUUUUquote:
Vanmiddag gehaald. Nu helemaal.....leegquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nu pas? Die van mij gisteravond al
Meid tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanmiddag gehaald. Nu helemaal.....leeg
Zo nieuwe halen?quote:
Weet ik nog niet.quote:
Batsen op het kopieerapparaat!quote:
Ik vind het één van de lekkerste dingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind ijs eigenlijk helemaal niet zo lekker
IJs van je tetters aflikkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs kleurenprintjes?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Onze liefde overwint uiteindelijk alle obstakels
Dus je komt net op tijd, welkom Kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef kree het volgende:
Ok het gaat hier weer nergens over zie ik al
We hebben wel een repro-kamerquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Oh doen jullie drukwerk zelf enzo?
Wandelzequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kutziekte
sterkte
Pfffff ik ga even wandelen, is nu lekker droog
Hihiquote:
Hmm ja maar ik weet ook ff niks om te vertellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je komt net op tijd, welkom Kree
Ja slimpie, daarom zei ik toch ook welkomquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ja maar ik weet ook ff niks om te vertellen.
Behalve dat ik vandaag geen flikker heb uitgevoerd op me werk en mn baas denkt dat ik druk bezig ben.
Maarja daar hadden we het vannochtend al over
Italiaans schepijs is wel lekker, maar meeste andere niet extreem bijzonder. Dan neem ik als nagerecht liever koffie meestalquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
jaja ik ben niet slimquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja slimpie, daarom zei ik toch ook welkom
Tja als je wilt dat het ergens over gaat kun je natuurlijk zelf ook wat inbrengen hèquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik ben niet slim
Maar tis leuker hier als het echt ergens over gaat.
"t is zo afgezaagd af en toe en ik heb al 100x dezelfde dingen voorbij zien komen onderhand en die kan ik dromen en zijn niet persoonlijk en ook niet boeiend behalve een hoop blaaaaa.
Maar maakt niet uit als het maar gezellig is.
Ik kan trouwens wel wat vertellen want had natuurlijk mn gratis credits bij paiq en gister tegen twee alleen een simpel "hey"gestuurd, toch al geen hoop meer daarop maargoed 3 letter was de moeite niet.
zal nu eens inloggen en kijken of ik wat terug heb.
Geef het 99% kans van niet namelijk![]()
Je moet ook niet alleen hey sturen kneusquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik ben niet slim
Maar tis leuker hier als het echt ergens over gaat.
"t is zo afgezaagd af en toe en ik heb al 100x dezelfde dingen voorbij zien komen onderhand en die kan ik dromen en zijn niet persoonlijk en ook niet boeiend behalve een hoop blaaaaa.
Maar maakt niet uit als het maar gezellig is.
Ik kan trouwens wel wat vertellen want had natuurlijk mn gratis credits bij paiq en gister tegen twee alleen een simpel "hey"gestuurd, toch al geen hoop meer daarop maargoed 3 letter was de moeite niet.
zal nu eens inloggen en kijken of ik wat terug heb.
Geef het 99% kans van niet namelijk![]()
Er moet inderdaad nog neuken? achterquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen hey sturen kneus
Wel met eenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad nog neuken? achter
Duh dat dacht ik eerst ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen hey sturen kneus
Dat heb ik al bij meerdere FOK!sters gegaan. Nog geen succes.quote:
Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad nog neuken? achter
Ze gaan echt niet vanzelf op je af komen hequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Duh dat dacht ik eerst ook.
En paar keer leuk gepraat maar had die site al verbannen omdat er niks uit kwam sowieso en omdat al die wijven daar aandachtshoer zijn en 100 gasten per dag krijgen met berichtjes en ze lekker kunnen kiezen.
En ik maar moeite doen, dacht het ff niet dus.
Maar ok kreeg dus die mail met gratis credits voor bla bla dus even klikken was de moeite niet.
Heb gewoon geen zin meer om er zo m'n best voor te doen.
Laat die meiden maar eens met een verhaal komen als eerst.
Ik kan het trouwens zo voor elkaar krijgen dat ze in ieder geval terug reageren want dan vertel ik wel wat waar ze over willen vragen, maar heb er gewoon geen zin in.
Want weet het al, dan is het chatten en leuk en dan eindig je open. En tadaaaaa meid zegt nooit meer wat. Tenzij je er weer zelf nog een keer achteraan gaat.
Het gaat niet vanzelf hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Duh dat dacht ik eerst ook.
En paar keer leuk gepraat maar had die site al verbannen omdat er niks uit kwam sowieso en omdat al die wijven daar aandachtshoer zijn en 100 gasten per dag krijgen met berichtjes en ze lekker kunnen kiezen.
En ik maar moeite doen, dacht het ff niet dus.
Maar ok kreeg dus die mail met gratis credits voor bla bla dus even klikken was de moeite niet.
Heb gewoon geen zin meer om er zo m'n best voor te doen.
Laat die meiden maar eens met een verhaal komen als eerst.
Ik kan het trouwens zo voor elkaar krijgen dat ze in ieder geval terug reageren want dan vertel ik wel wat waar ze over willen vragen, maar heb er gewoon geen zin in.
Want weet het al, dan is het chatten en leuk en dan eindig je open. En tadaaaaa meid zegt nooit meer wat. Tenzij je er weer zelf nog een keer achteraan gaat.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.
Boeie toch gratis, wie weet werkt het wel.
Dat mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet vanzelf op je af komen he
Ik denk dat dat op zo'n datingsite niet echt werkt, maar ja, wie ben ik hequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
Maar er mag best een beetje initiatief van een meid komen ook.
Of in ieder geval wat terug vragen of wat meer vertellen ipv.
OK
Ja
Snap ik
Hahaha
En jij?
En ik dan onderhand maar vertellen en vragen maar niks terug krijgen, helemaal klaar ben ik ermee ik ga de grootste klootzak ever spelen daar en kijken of dat werkt
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
Maar er mag best een beetje initiatief van een meid komen ook.
Of in ieder geval wat terug vragen of wat meer vertellen ipv.
OK
Ja
Snap ik
Hahaha
En jij?
En ik dan onderhand maar vertellen en vragen maar niks terug krijgen, helemaal klaar ben ik ermee ik ga de grootste klootzak ever spelen daar en kijken of dat werkt
Inderdaad. Interesse tonen. Of faken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreeen gewoon alleen maar vragen in het begin.
Ik denk het ook niet, maar daar ga ik het toch niet vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op zo'n datingsite niet echt werkt, maar ja, wie ben ik he
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Interesse tonen. Of faken.
Ook gedaan, maar dan reageren ze nooit terug meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreeen gewoon alleen maar vragen in het begin.
Faken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Misschien wel dating tip nr. 1![]()
(naast alle vanzelfsprekendenheden op hygienisch vlak natuurlijk)
Want je denkt dat jezelf anders voor doen dan dat je bent op de lange termijn gaat werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar daar ga ik het toch niet vinden.
En heb gewoon zin om me als een complete aso en lul voor te doen
(ben ik helemaal niet en zal ook echt niet meiden erom gaan beledigen)
maar gewoon test om te kijken hoe ze erop gaan reageren
Ben ik nu te erg denk?
Fakenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Misschien wel dating tip nr. 1![]()
(naast alle vanzelfsprekendenheden op hygienisch vlak natuurlijk)
datingtip nr 2: praat niet te veel en vraag vooral.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
FakenDatingtip nr 1: praat gewoon over wat je zelf leuk vind
Ok je kan denken van me wat je wil.quote:
Gewoon 50/50, tenzij je ervan houdt dat vrouwen veel pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
datingtip nr 2: praat niet te veel en vraag vooral.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou ja het faken niet natuurlijk, al kan het helpenquote:
Daar ga ik vaak de mist in omdat ik mijn mond niet kan houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je lang genoeg iets faked geloof je vanzelf dat het waar isquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ok je kan denken van me wat je wil.
Maar dat lijkt me sowieso geen goede basis om een relatie te starten.
Of iemand moet er ervaring mee hebben en het werkte wel?
dan hoor ik het graag.
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want je denkt dat jezelf anders voor doen dan dat je bent op de lange termijn gaat werken?
Doe je toch iets verkeerdsquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik al bij meerdere FOK!sters gegaan. Nog geen succes.
Volgende stuur ik: Hey! Neuken?
PS: Ik squat.
Nou ja als je leuke gespreksonderwerpen hebt of in ieder geval aanvoelt waar je met de persoon in kwestie leuk over kunt praten is dat niet heel erg. Zolang het geen monoloog wordt natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik vaak de mist in omdat ik mijn mond niet kan houden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
En of het waar is dat meiden graag een aso hebben.
Zucht jij weet niet hoe het is want je bent een meid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja het faken niet natuurlijk, al kan het helpen![]()
Maar interesse tonen is wel belangrijk
Haha neuken?quote:
Ja, ik ben chubby.quote:
Soms is het even zoeken naar een onderwerp, maar dan gaat het ook wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja als je leuke gespreksonderwerpen hebt of in ieder geval aanvoelt waar je met de persoon in kwestie leuk over kunt praten is dat niet heel erg. Zolang het geen monoloog wordt natuurlijk
Nog nooit serieus geprobeerd eigenlijk. Alleen bij Loka omdat ze klaagde dat mannen dat naar haar stuurden.quote:
Hmmmm wat zal ik hier nou op zeggen....quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zucht jij weet niet hoe het is want je bent een meid.
Ik heb er echt wel mn best voor gedaan maar voor mij werkt het niet bij zo'n site blijkbaar en dat komt niet omdat ik niet aardig, leuk, lelijk ben.
Maar gewoon omdat er daar bij wijze van 1 meid zit en 10 jongens (in verhouding dan)
Zal het anders vragen aan jou dan.quote:
Zal ik zeggen wat daar uitkomt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zal het anders vragen aan jou dan.
Ik ben altijd lief geweest en aardig en veel vragen (en dan heb ik het puur en alleen over dat paiq) maar het heeft geen 1 keer gewerkt.
Wat is dan de goede methode volgens jou?
Ik wil namelijk geen lul en klootzak zijn want dat ben ik ook gewoon niet in het echt.
Eerder het tegenovergestelde, maar vraag me gewoon af, wat als ik me zo eens voordoe en dan eens kijken wat het verschil is.
Zou gewoon wel eens op een "match" willen regageren met mogguh slettebak en eens kijken wat er dan uitkomt
En dit baseer je op wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wat daar uitkomt.
Of je reactie gaat meteen de prullenbak in, of je krijgt een hele lading scheldwoorden over je heen
De goede methode is vooral jezelf zijn en je niet anders voor doen dan je bent, een beetje tactisch zijn en rekening houden met die ander, interesse tonen. En wees niet te gretig en vooral niet te desperate.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zal het anders vragen aan jou dan.
Ik ben altijd lief geweest en aardig en veel vragen (en dan heb ik het puur en alleen over dat paiq) maar het heeft geen 1 keer gewerkt.
Wat is dan de goede methode volgens jou?
Ik wil namelijk geen lul en klootzak zijn want dat ben ik ook gewoon niet in het echt.
Eerder het tegenovergestelde, maar vraag me gewoon af, wat als ik me zo eens voordoe en dan eens kijken wat het verschil is.
Zou gewoon wel eens op een "match" willen regageren met mogguh slettebak en eens kijken wat er dan uitkomt
deed ik, heb er zelfs nog logjes van gedeeld via dm en daar was niks mis mee volgens iedereen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De goede methode is vooral jezelf zijn en je niet ander voor doen dan je bent, een beetje tactisch zijn en rekening houden met die ander, interesse tonen. En wees niet te gretig en vooral niet te desperate.
Niet? Wat zeg je me nu?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kennis van vrouwen.
De meeste vinden het niet leuk om een slettebak genoemd te worden.
Dan zijn anderen misschien net iets interessanter iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
deed ik, heb er zelfs nog logjes van gedeeld via dm en daar was niks mis mee volgens iedereen.
kan alleen maar de conclusie trekken dat het dan toch niet echt aan mij ligt.
En ook niet perse aan die meiden daar, maar meer aam de concurentie en dat die meiden voor de beste gaan van tig uit hun lijst. ik drie meid 30
Toch werkt het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan zijn anderen misschien net iets interessanter iddnou ja next, toch?
Ja idd, nou geef het wel een gooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je dat het werkt Kree.
Ga je dan geile limburgse woordjes in mijn oor fluisteren Joysa?
Altijd, altijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn boner volslagen verdwenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind Limburgs niet geil?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn boner volslagen verdwenen.
Je moet vragen of ze ping heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd, nou geef het wel een gooi
Wie weet
Nee, het is Joy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind Limburgs niet geil?
Onmogelijk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.
Boeie toch gratis, wie weet werkt het wel.
Ja, dat werkt dus weer net nietquote:
Dan gebruik je het verkeerd.quote:
Wil je hier serieus antwoord op hebben?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu beweren dat jouw sappen niet beginnen te stromen als ik dat tegen je zeg?
Sletje, zou ik jouw mondje even lekker vol spuiten voor wat goede voedingswaarde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je hier serieus antwoord op hebben?
Nee laat maar weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
'Maagzuur, vermengd met etensresten, dat middels anti-peristaltische bewegingen via de slokdarm omhoog komt zetten' zou een mogelijk én serieus antwoord op deze vraag kunnen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sletje, zou ik jouw mondje even lekker vol spuiten voor wat goede voedingswaarde?
Miauwtjequote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Maagzuur, vermengd met etensresten, dat middels anti-peristaltische bewegingen via de slokdarm omhoog komt zetten' zou een mogelijk én serieus antwoord op deze vraag kunnen zijn.
Daar ben ik nog niet aan toe hoorquote:
nee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde smiley gebruikt
Dat bedoel ik ook.quote:
Gaan van zo'n gevat antwoord toevallig dan weer wel andere sappen stromen?quote:
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan van zo'n gevat antwoord toevallig dan weer wel andere sappen stromen?
je hoeft niet te drinken toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet aan toe hoor
Want dan heb ik al weer bijna een feestje en kan nu even geen alcohol zien
Heb ik op zondagavond last vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te verwarren met de maandagblues.
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat automatisch en het is mijn verjaardag
En ik heb lekkere shotjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!quote:![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?Ja ik ga bijna doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!Potverdikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?Nee hoor, zondagavond baal ik dat het weekend weer voorbij is, dus blues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!
Maandag is werken gewoon een feit dus dan ga ik maar gewoon
Bén je überhaupt wel op te winden?quote:
Je vind werken nu anders hartstikke leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, zondagavond baal ik dat het weekend weer voorbij is, dus blues.
Maandag is werken gewoon een feit dus dan ga ik maar gewoon
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
Er zit zo een draaiknopje op haar rug
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?
Nóg meer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, maar dan moet je wel beter je best doen
Dat is geen draaiknop daar benedenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?
Ho ho, het is niet een directe collegaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je vind werken nu anders hartstikke leuk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen draaiknop daar beneden
Ik raak wel een snaar, maar nog niet de goede blijkbaar.quote:
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet een directe collegaHet is ook geen ambtenaar
Ja dat is wat anders dan een draaiknopquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.
Een draaiknop is een knop om te draaien. Jij denkt aan een drukknop waar je lichtjes druk op uit moet oefenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.
Likkoekje toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen draaiknop daar beneden
Ik denk helemaal niks. Ik geef gewoon een flauwe reactie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Een draaiknop is een knop om te draaien. Jij denkt aan een drukknop waar je lichtjes druk op uit moet oefenen.
Je wil wel maar toch ook niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil van alles doen, maar nergens zin in
Jaquote:
wil je ook fok!ken? of dat niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil tv kijken, ik wil gamen, ik wil ook strijken en opruimen. Maar heb geen zin om te kiezen en om eraan te beginnen
Oh oh....quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet een directe collegaHet is ook geen ambtenaar
Ga dan strijken en tv kijken tegelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil tv kijken, ik wil gamen, ik wil ook strijken en opruimen. Maar heb geen zin om te kiezen en om eraan te beginnen
nou ja ik zit nu te fokken, en dat blijf ik nu doen, nu hoef ik niet op de te staanquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh oh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik werk best hard![]()
En ik heb thuis een printer/fax/ding
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja ik zit nu te fokken, en dat blijf ik nu doen, nu hoef ik niet op de te staan
Ow ja ik wil ook in bad, maar geen zin om naar boven te lopen
Ben eigenlijk gewoon een beetje lui nu
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga dan strijken en tv kijken tegelijk.
Ja boven de coconut op stadhuispleinquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
Miraannnn, jij had laatst toch ergens tapas gegeten in Rotterdam? Waar was dat? Was het lekker en een beetje betaalbaar?
Ben je al zenuwachtigquote:
Ik heb net 40 minuten gelopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is ultiem lui, want een bad is relax en die paar treden niks.
Nee, we gaan gewoon winnen, dat moet gewoon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig
[..]
Ik heb net 40 minuten gelopen
Dus niet zo raar dat ik niet naar boven wil lopen toch
Oh klinkt wel tof.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja maar aan de andere kant, ik kan morgen ook strijken, is toch niet veel
[..]
Ja boven de coconut op stadhuisplein
http://amigo-rotterdam.nl/akties_tapas.html
19,50 all you can eat tapasWas echt super lekker, we gaan zeer binnenkort weer
Alleen de drankjes zijn apart
5 rondes met 3 tapas! Pas op de aardappel met chili con carne is groot en machtig
Ja dat hoop ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we gaan gewoon winnen, dat moet gewoon.
Voor een overleden vriend van me moet dat gewoon
Ja moet je echt doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh klinkt wel tof.Kijken of ik daar binnenkort ook een keer heen kan.
We kunnen het alleen over PSV hebben, verder zijn we het niet erg vaak met elkaar eens geloof ikquote:
Gaat gewoon goed komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook
Maar ben echt wel een beetje zenuwachtig
jawel, hoe relax om in bad te gaan liggen na een wandeling van 40 mins.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb net 40 minuten gelopen
Dus niet zo raar dat ik niet naar boven wil lopen toch
Arme joyquote:
Ja dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat gewoon goed komen.
Hoop dat morgen in de 12e minuut de hele Kuip zingt
Dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel, hoe relax om in bad te gaan liggen na een wandeling van 40 mins.
haha, klinkt alsof je er zin in hebt zeg!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We kunnen het alleen over PSV hebben, verder zijn we het niet erg vaak met elkaar eens geloof ik![]()
En om nou als kat en hond (haha) te gaan vechten is ook weer zo...
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is waar
Maar ik moet zo nog een keer 50 minuten wandelenDus is niet zo slim, dus ik wacht nog even
Ja, alle thuiswedstrijden, morgen precies een jaar geleden dat hij geheel onverwachts overleed, nadat hij bij mij vandaan kwam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zou geweldig zijn
Ging hij altijd naar de Kuip?
[..]
Dat is waar
Maar ik moet zo nog een keer 50 minuten wandelenDus is niet zo slim, dus ik wacht nog even
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
c_a hoe laat begint dat WNS eigenlijk?
Ga je ervoor ook mee naar de Burgertrut?
Ik geloof daar niet meer inquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, klinkt alsof je er zin in hebt zeg!
opposites attract was het toch?
Dateding wilde me wel trakteren maar ik zag online dat het een vegetarisch restaurant is dus dan durf ik toch niks te etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.
Ik wil wel met je mee hoor, maar ik ga daar niet eten
(even balansen)
Doe je foto's maken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.
Ik wil wel met je mee hoor, maar ik ga daar niet eten
(even balansen)
huh, wie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet is
Omdat het goed voor mij isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?
Is er al een poule?quote:
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het goed voor mij is
Ik merk dat mijn benen slanker worden als ik veel (en elke dag) loop.
En ik neem gelijk mijn doggy mee
Dan zou het mooi zijn als we winnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alle thuiswedstrijden, morgen precies een jaar geleden dat hij geheel onverwachts overleed, nadat hij bij mij vandaan kwam.
500m van de kroeg af werd ie niet goed.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet is
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balkquote:
Ow ik dacht dat je BurgerKind bedoeldequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding wilde me wel trakteren maar ik zag online dat het een vegetarisch restaurant is dus dan durf ik toch niks te eten
Prik ze lek!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopen![]()
Dat is nog best ver, ik zet 10 euro op dat je binnen 10 meter valt en alles af scheurtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er al een poule?
Ik zet ¤5 in op binnen 25 meter ten val door een dwarsliggende trambaan!
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je johquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balk
Wie matcht er nou met Kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zie een match met kree, móet weer even posten. Hoe is het hier
Ik zei toch burgertrut?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je BurgerKind bedoelde![]()
ach so. neem een paraplu mee voor de zekerheid dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het goed voor mij is
Ik merk dat mijn benen slanker worden als ik veel (en elke dag) loop.
En ik neem gelijk mijn doggy mee
Waarom val ik dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog best ver, ik zet 10 euro op dat je binnen 10 meter valt en alles af scheurt
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je joh
Van Huppel die valt?quote:
echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopen![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balk
Zn spiegelbeeld?quote:
Whehehehequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar filmen, is beter!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van Huppel die valt?
[..]
echt
Nee mijn benen zijn echt dunner en strakker geworden
Zelfs mijn buik
Ik eet gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je joh
Je leeftijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom val ik dan?
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor
Nee het blijft droog als het goed isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. neem een paraplu mee voor de zekerheid dan.
Ja dat is de enige oplossingquote:
Ik dacht eerst ook dat Dateding dat bedoelde. Maar nee, er is echt een restaurant genaamd Burgertrut!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik dacht dat je de BurgerKing Kut vond
kree denkt dat hij en joysa wel matchen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, daarom kom ik buurten
zag een quote
Triedquote:
Ja veel lopen, in stevige pas vooral, helpt, maar dus niet aan mijn kuitenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van Huppel die valt?
[..]
echt
Nee mijn benen zijn echt dunner en strakker geworden
Zelfs mijn buik
Zn liefde voor snarf is over?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
kree denkt dat hij en joysa wel matchen.
Ok ik ga filmenquote:
Nee nog geen nieuws geloof ik. Hij zit nu op paiq ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, daarom kom ik buurten
zag een quote
haaaa dies uniek, dacht dat er een andere joy werd bedoeldquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij moet niet denken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Doen is in zijn geval ook niet aan te radenquote:
agosquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is in zijn geval ook niet aan te raden
Inderdaadquote:
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is in zijn geval ook niet aan te raden
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat Dateding dat bedoelde. Maar nee, er is echt een restaurant genaamd Burgertrut!
Geniaal toch.
als het maar een gat heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.
Waarom ook niet, tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik eet gewoon gezond en ik drink 1 keer in de 3 weken ofzo![]()
Alleen nu 2 weekjes achter elkaar. Dus wil ik gewoon gezond blijven doen deze week
En we gaan lekker skaten![]()
oh, dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet etende medestander nodig jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Maar ik eet dus niet mee, dus niet slim om dan mee te gaan. Zo lullig als ik erbij ga zitten en niks bestel
Hmmm dat is minderquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tried
[..]
Ja veel lopen, in stevige pas vooral, helpt, maar dus niet aan mijn kuiten![]()
Als u het niet erg vindt wil ik liever niet denken aan kree en gatenquote:
Maar kun jij eigenlijk wel skaten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!
Ja, alleen die afstand gaat me dus never nooit lukken!quote:
Ik heb dan echt medelijden met Joy!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy en kree het nieuwe powercouple.
correctie: hij dacht toch dat ze weer terug was bij haar exquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
correctie: hij dacht toch dat ze weer terug was bij haar ex![]()
Denk dat het voor kree ook niet echt leuk is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dan echt medelijden met Joy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |