Dat is nog best ver, ik zet 10 euro op dat je binnen 10 meter valt en alles af scheurtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er al een poule?
Ik zet ¤5 in op binnen 25 meter ten val door een dwarsliggende trambaan!
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je johquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balk
Wie matcht er nou met Kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zie een match met kree, móet weer even posten. Hoe is het hier
Ik zei toch burgertrut?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je BurgerKind bedoelde![]()
ach so. neem een paraplu mee voor de zekerheid dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het goed voor mij is
Ik merk dat mijn benen slanker worden als ik veel (en elke dag) loop.
En ik neem gelijk mijn doggy mee
Waarom val ik dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog best ver, ik zet 10 euro op dat je binnen 10 meter valt en alles af scheurt
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je joh
Van Huppel die valt?quote:
echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopen![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balk
Zn spiegelbeeld?quote:
Whehehehequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar filmen, is beter!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van Huppel die valt?
[..]
echt
Nee mijn benen zijn echt dunner en strakker geworden
Zelfs mijn buik
Ik eet gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want je telkens volzuipen en vreten en daarna weer een week niks eten is kei gezond voor je joh
Je leeftijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom val ik dan?
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor
Nee het blijft droog als het goed isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. neem een paraplu mee voor de zekerheid dan.
Ja dat is de enige oplossingquote:
Ik dacht eerst ook dat Dateding dat bedoelde. Maar nee, er is echt een restaurant genaamd Burgertrut!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik dacht dat je de BurgerKing Kut vond
kree denkt dat hij en joysa wel matchen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, daarom kom ik buurten
zag een quote
Triedquote:
Ja veel lopen, in stevige pas vooral, helpt, maar dus niet aan mijn kuitenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van Huppel die valt?
[..]
echt
Nee mijn benen zijn echt dunner en strakker geworden
Zelfs mijn buik
Zn liefde voor snarf is over?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
kree denkt dat hij en joysa wel matchen.
Ok ik ga filmenquote:
Nee nog geen nieuws geloof ik. Hij zit nu op paiq ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, daarom kom ik buurten
zag een quote
haaaa dies uniek, dacht dat er een andere joy werd bedoeldquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij moet niet denken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |