Gaat gewoon goed komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook
Maar ben echt wel een beetje zenuwachtig
jawel, hoe relax om in bad te gaan liggen na een wandeling van 40 mins.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb net 40 minuten gelopen
Dus niet zo raar dat ik niet naar boven wil lopen toch
Arme joyquote:
Ja dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat gewoon goed komen.
Hoop dat morgen in de 12e minuut de hele Kuip zingt
Dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel, hoe relax om in bad te gaan liggen na een wandeling van 40 mins.
haha, klinkt alsof je er zin in hebt zeg!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We kunnen het alleen over PSV hebben, verder zijn we het niet erg vaak met elkaar eens geloof ik![]()
En om nou als kat en hond (haha) te gaan vechten is ook weer zo...
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is waar
Maar ik moet zo nog een keer 50 minuten wandelenDus is niet zo slim, dus ik wacht nog even
Ja, alle thuiswedstrijden, morgen precies een jaar geleden dat hij geheel onverwachts overleed, nadat hij bij mij vandaan kwam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zou geweldig zijn
Ging hij altijd naar de Kuip?
[..]
Dat is waar
Maar ik moet zo nog een keer 50 minuten wandelenDus is niet zo slim, dus ik wacht nog even
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
c_a hoe laat begint dat WNS eigenlijk?
Ga je ervoor ook mee naar de Burgertrut?
Ik geloof daar niet meer inquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, klinkt alsof je er zin in hebt zeg!
opposites attract was het toch?
Dateding wilde me wel trakteren maar ik zag online dat het een vegetarisch restaurant is dus dan durf ik toch niks te etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.
Ik wil wel met je mee hoor, maar ik ga daar niet eten
(even balansen)
Doe je foto's maken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 18:00 - 19:30 uur verzamelen. Maar begint om half 8.
Ik wil wel met je mee hoor, maar ik ga daar niet eten
(even balansen)
huh, wie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet is
Omdat het goed voor mij isquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo moet je zoveel wandelen dan eigenlijk?
Is er al een poule?quote:
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het goed voor mij is
Ik merk dat mijn benen slanker worden als ik veel (en elke dag) loop.
En ik neem gelijk mijn doggy mee
Dan zou het mooi zijn als we winnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alle thuiswedstrijden, morgen precies een jaar geleden dat hij geheel onverwachts overleed, nadat hij bij mij vandaan kwam.
500m van de kroeg af werd ie niet goed.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gek het idee heeft dat ze moddervet is
c_a, dat gekke mens is al maanden aan het afvallen. Kan inmiddels een driedubbele salto maken in een tl-balkquote:
Ow ik dacht dat je BurgerKind bedoeldequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding wilde me wel trakteren maar ik zag online dat het een vegetarisch restaurant is dus dan durf ik toch niks te eten
Prik ze lek!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar meer ballonkuiten van lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |