Likkoekje toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen draaiknop daar beneden
Ik denk helemaal niks. Ik geef gewoon een flauwe reactie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Een draaiknop is een knop om te draaien. Jij denkt aan een drukknop waar je lichtjes druk op uit moet oefenen.
Je wil wel maar toch ook niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil van alles doen, maar nergens zin in
Jaquote:
wil je ook fok!ken? of dat niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil tv kijken, ik wil gamen, ik wil ook strijken en opruimen. Maar heb geen zin om te kiezen en om eraan te beginnen
Oh oh....quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet een directe collegaHet is ook geen ambtenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan strijken en tv kijken tegelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil tv kijken, ik wil gamen, ik wil ook strijken en opruimen. Maar heb geen zin om te kiezen en om eraan te beginnen
nou ja ik zit nu te fokken, en dat blijf ik nu doen, nu hoef ik niet op de te staanquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh oh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik werk best hard![]()
En ik heb thuis een printer/fax/ding
With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja ik zit nu te fokken, en dat blijf ik nu doen, nu hoef ik niet op de te staan
Ow ja ik wil ook in bad, maar geen zin om naar boven te lopen
Ben eigenlijk gewoon een beetje lui nu
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga dan strijken en tv kijken tegelijk.
Ja boven de coconut op stadhuispleinquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
Miraannnn, jij had laatst toch ergens tapas gegeten in Rotterdam? Waar was dat? Was het lekker en een beetje betaalbaar?
Ben je al zenuwachtigquote:
Ik heb net 40 minuten gelopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is ultiem lui, want een bad is relax en die paar treden niks.
Nee, we gaan gewoon winnen, dat moet gewoon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig
[..]
Ik heb net 40 minuten gelopen
Dus niet zo raar dat ik niet naar boven wil lopen toch
Oh klinkt wel tof.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja maar aan de andere kant, ik kan morgen ook strijken, is toch niet veel
[..]
Ja boven de coconut op stadhuisplein
http://amigo-rotterdam.nl/akties_tapas.html
19,50 all you can eat tapasWas echt super lekker, we gaan zeer binnenkort weer
Alleen de drankjes zijn apart
5 rondes met 3 tapas! Pas op de aardappel met chili con carne is groot en machtig
Ja dat hoop ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, we gaan gewoon winnen, dat moet gewoon.
Voor een overleden vriend van me moet dat gewoon
Ja moet je echt doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh klinkt wel tof.Kijken of ik daar binnenkort ook een keer heen kan.
We kunnen het alleen over PSV hebben, verder zijn we het niet erg vaak met elkaar eens geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |