quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef Koen66 het volgende:
hey, hier staat niet meer dat er niet over Tinychat gesproken mag worden
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is het bijna 11 aug.. kan die OP weer wat kleiner
Waar staat dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef Koen66 het volgende:
hey, hier staat niet meer dat er niet over Tinychat gesproken mag worden
wat zeg je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Dus het mag weer?
TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC TC
geweldigquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Koen!![]()
Hoe is het? Hoe was de vakantie?
Een cruise, toch?quote:
Je in mijn gespierde armen nemen en je ongemakkelijk liefkozen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodat je je mannelijkheid kunt bewijzen
paar dagen Bodensee Duitsland, 1 week cruise en 1 week in Italiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een cruise, toch?
Heb meteen de tune van 'Love Boat' in mijn hoofd![]()
Op z'n minstquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je in mijn gespierde armen nemen en je ongemakkelijk liefkozen.
Waar zijn jullie langs gevaren? Ik vraag me af of ik het volhoud een week op een schipquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar dagen Bodensee Duitsland, 1 week cruise en 1 week in Italie
veelal 's nachts en avond varen. Vertrokken uit Venetie, naar Ancona, Corfu, Santorini, Kefalonia, Athene en Kotor, en weer naar Venetiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op z'n minst
[..]
Waar zijn jullie langs gevaren? Ik vraag me af of ik het volhoud een week op een schip
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
Met een pipi langkous stemmetje "oh je bent je pinpas verloren, dat is niet zo slim he, je moet altijd goed op je pas letten"
NOSHITSHERLOCK.
Maar door dat stemmetje heb ik nu wel de slappe lach.
Raak je het vaak kwijt, dat ding?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
Met een pipi langkous stemmetje "oh je bent je pinpas verloren, dat is niet zo slim he, je moet altijd goed op je pas letten"
NOSHITSHERLOCK.
Oh dat klinkt wel leuk jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veelal 's nachts en avond varen. Vertrokken uit Venetie, naar Ancona, Corfu, Santorini, Kefalonia, Athene en Kotor, en weer naar Venetie
Misschien heb ik gemist dat jij blijkbaar ook al in zijn PM box kan kijken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
NOSHITSHERLOCK.
Je mag hoor.. als je het maar schoon achter laatquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Dus het mag weer?
WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC WC
Niemand kan hier in iemand PM box kijken, dus als je zograag die PM's erbij wil gebruiken, dan moet je het maar via PM bespreken en niet hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gemist dat jij blijkbaar ook al in zijn PM box kan kijken?
Ik gebruik zijn gezondheid niet als wapen? Misschien moet je echt even je erbuiten houden als je niet ziet waar dit over gaat! En niet toegang hebt tot alles wat er gezegd is.
Hilarisch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hoor.. als je het maar schoon achter laat
Volgens mij is ze aan het blaten en weet ze heel niet voldoende om zich ermee te bemoeien. Dus moet ze dat denk ik ook niet doen. Lijkt me wel zo fijn als mensen snappen dat ze zich niet ergens waar ze geen benul van hebben in mengen. Het is wel erg simpel om domweg te gaan zitten fitten en zeuren, maar terecht is een ander verhaal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand kan hier in iemand PM box kijken, dus als je zograag die PM's erbij wil gebruiken, dan moet je het maar via PM bespreken en niet hier.
Verder kan en mag hier iedereen zich hiermee bemoeien. En Ripley weet (volgens mij) voldoende om zich ermee te bemoeien
Nee. Dit was de eerste keer dat ik hem kwijt was en moest laten blokkeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raak je het vaak kwijt, dat ding?
Jij hebt een zwaar leven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Had ik al verteld dat mijn ijs inmiddels op is?
de horrorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
No more Chunky Monkey, ze horrorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Nu pas? Die van mij gisteravond alquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima.eHet is ook niet de moeite waard om nog op je in te gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het blaten en weet ze heel niet voldoende om zich ermee te bemoeien. Dus moet ze dat denk ik ook niet doen. Lijkt me wel zo fijn als mensen snappen dat ze zich niet ergens waar ze geen benul van hebben in mengen. Het is wel erg simpel om domweg te gaan zitten fitten en zeuren, maar terecht is een ander verhaal!
En ik heb mijn excuses aangeboden en uitgelegd dat het niet op die manier bedoelt was. Dus snap dat zielige gezeik en al dit onzinnige geblaat hier even niet zo. Maar dan moeten mensen ook open kunnen staan en lezen wat er gezegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |