Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad nog neuken? achter
Ze gaan echt niet vanzelf op je af komen hequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Duh dat dacht ik eerst ook.
En paar keer leuk gepraat maar had die site al verbannen omdat er niks uit kwam sowieso en omdat al die wijven daar aandachtshoer zijn en 100 gasten per dag krijgen met berichtjes en ze lekker kunnen kiezen.
En ik maar moeite doen, dacht het ff niet dus.
Maar ok kreeg dus die mail met gratis credits voor bla bla dus even klikken was de moeite niet.
Heb gewoon geen zin meer om er zo m'n best voor te doen.
Laat die meiden maar eens met een verhaal komen als eerst.
Ik kan het trouwens zo voor elkaar krijgen dat ze in ieder geval terug reageren want dan vertel ik wel wat waar ze over willen vragen, maar heb er gewoon geen zin in.
Want weet het al, dan is het chatten en leuk en dan eindig je open. En tadaaaaa meid zegt nooit meer wat. Tenzij je er weer zelf nog een keer achteraan gaat.
Het gaat niet vanzelf hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Duh dat dacht ik eerst ook.
En paar keer leuk gepraat maar had die site al verbannen omdat er niks uit kwam sowieso en omdat al die wijven daar aandachtshoer zijn en 100 gasten per dag krijgen met berichtjes en ze lekker kunnen kiezen.
En ik maar moeite doen, dacht het ff niet dus.
Maar ok kreeg dus die mail met gratis credits voor bla bla dus even klikken was de moeite niet.
Heb gewoon geen zin meer om er zo m'n best voor te doen.
Laat die meiden maar eens met een verhaal komen als eerst.
Ik kan het trouwens zo voor elkaar krijgen dat ze in ieder geval terug reageren want dan vertel ik wel wat waar ze over willen vragen, maar heb er gewoon geen zin in.
Want weet het al, dan is het chatten en leuk en dan eindig je open. En tadaaaaa meid zegt nooit meer wat. Tenzij je er weer zelf nog een keer achteraan gaat.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.
Boeie toch gratis, wie weet werkt het wel.
Dat mag duidelijk zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet vanzelf op je af komen he
Ik denk dat dat op zo'n datingsite niet echt werkt, maar ja, wie ben ik hequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
Maar er mag best een beetje initiatief van een meid komen ook.
Of in ieder geval wat terug vragen of wat meer vertellen ipv.
OK
Ja
Snap ik
Hahaha
En jij?
En ik dan onderhand maar vertellen en vragen maar niks terug krijgen, helemaal klaar ben ik ermee ik ga de grootste klootzak ever spelen daar en kijken of dat werkt
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
Maar er mag best een beetje initiatief van een meid komen ook.
Of in ieder geval wat terug vragen of wat meer vertellen ipv.
OK
Ja
Snap ik
Hahaha
En jij?
En ik dan onderhand maar vertellen en vragen maar niks terug krijgen, helemaal klaar ben ik ermee ik ga de grootste klootzak ever spelen daar en kijken of dat werkt
Inderdaad. Interesse tonen. Of faken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreeen gewoon alleen maar vragen in het begin.
Ik denk het ook niet, maar daar ga ik het toch niet vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op zo'n datingsite niet echt werkt, maar ja, wie ben ik he
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Interesse tonen. Of faken.
Ook gedaan, maar dan reageren ze nooit terug meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met vertellen Kreeen gewoon alleen maar vragen in het begin.
Faken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Misschien wel dating tip nr. 1![]()
(naast alle vanzelfsprekendenheden op hygienisch vlak natuurlijk)
Want je denkt dat jezelf anders voor doen dan dat je bent op de lange termijn gaat werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar daar ga ik het toch niet vinden.
En heb gewoon zin om me als een complete aso en lul voor te doen
(ben ik helemaal niet en zal ook echt niet meiden erom gaan beledigen)
maar gewoon test om te kijken hoe ze erop gaan reageren
Ben ik nu te erg denk?
Fakenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Misschien wel dating tip nr. 1![]()
(naast alle vanzelfsprekendenheden op hygienisch vlak natuurlijk)
datingtip nr 2: praat niet te veel en vraag vooral.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
FakenDatingtip nr 1: praat gewoon over wat je zelf leuk vind
Ok je kan denken van me wat je wil.quote:
Gewoon 50/50, tenzij je ervan houdt dat vrouwen veel pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
datingtip nr 2: praat niet te veel en vraag vooral.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou ja het faken niet natuurlijk, al kan het helpenquote:
Daar ga ik vaak de mist in omdat ik mijn mond niet kan houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je lang genoeg iets faked geloof je vanzelf dat het waar isquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ok je kan denken van me wat je wil.
Maar dat lijkt me sowieso geen goede basis om een relatie te starten.
Of iemand moet er ervaring mee hebben en het werkte wel?
dan hoor ik het graag.
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want je denkt dat jezelf anders voor doen dan dat je bent op de lange termijn gaat werken?
Doe je toch iets verkeerdsquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik al bij meerdere FOK!sters gegaan. Nog geen succes.
Volgende stuur ik: Hey! Neuken?
PS: Ik squat.
Nou ja als je leuke gespreksonderwerpen hebt of in ieder geval aanvoelt waar je met de persoon in kwestie leuk over kunt praten is dat niet heel erg. Zolang het geen monoloog wordt natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik vaak de mist in omdat ik mijn mond niet kan houden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
En of het waar is dat meiden graag een aso hebben.
Zucht jij weet niet hoe het is want je bent een meid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja het faken niet natuurlijk, al kan het helpen![]()
Maar interesse tonen is wel belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |