Doen is in zijn geval ook niet aan te radenquote:
agosquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is in zijn geval ook niet aan te raden
Inderdaadquote:
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is in zijn geval ook niet aan te raden
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat Dateding dat bedoelde. Maar nee, er is echt een restaurant genaamd Burgertrut!
Geniaal toch.
als het maar een gat heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.
Waarom ook niet, tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij zag snarf wel zitten toch. Hij dacht dat ze een vriend had maar dat is helemaal niet zo dus hij kon makkelijk achter dr aan.
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik eet gewoon gezond en ik drink 1 keer in de 3 weken ofzo![]()
Alleen nu 2 weekjes achter elkaar. Dus wil ik gewoon gezond blijven doen deze week
En we gaan lekker skaten![]()
oh, dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet etende medestander nodig jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Maar ik eet dus niet mee, dus niet slim om dan mee te gaan. Zo lullig als ik erbij ga zitten en niks bestel
Hmmm dat is minderquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tried
[..]
Ja veel lopen, in stevige pas vooral, helpt, maar dus niet aan mijn kuiten![]()
Als u het niet erg vindt wil ik liever niet denken aan kree en gatenquote:
Maar kun jij eigenlijk wel skaten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!
Ja, alleen die afstand gaat me dus never nooit lukken!quote:
Ik heb dan echt medelijden met Joy!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy en kree het nieuwe powercouple.
correctie: hij dacht toch dat ze weer terug was bij haar exquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat was hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
correctie: hij dacht toch dat ze weer terug was bij haar ex![]()
Denk dat het voor kree ook niet echt leuk is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dan echt medelijden met Joy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |