Jij vind Limburgs niet geil?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn boner volslagen verdwenen.
Je moet vragen of ze ping heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd, nou geef het wel een gooi
Wie weet
Nee, het is Joy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind Limburgs niet geil?
Onmogelijk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is gewoon het volgende wat ik ga proberen ja.
Boeie toch gratis, wie weet werkt het wel.
Ja, dat werkt dus weer net nietquote:
Dan gebruik je het verkeerd.quote:
Wil je hier serieus antwoord op hebben?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu beweren dat jouw sappen niet beginnen te stromen als ik dat tegen je zeg?
Sletje, zou ik jouw mondje even lekker vol spuiten voor wat goede voedingswaarde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je hier serieus antwoord op hebben?
Nee laat maar weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
'Maagzuur, vermengd met etensresten, dat middels anti-peristaltische bewegingen via de slokdarm omhoog komt zetten' zou een mogelijk én serieus antwoord op deze vraag kunnen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sletje, zou ik jouw mondje even lekker vol spuiten voor wat goede voedingswaarde?
Miauwtjequote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Maagzuur, vermengd met etensresten, dat middels anti-peristaltische bewegingen via de slokdarm omhoog komt zetten' zou een mogelijk én serieus antwoord op deze vraag kunnen zijn.
Daar ben ik nog niet aan toe hoorquote:
nee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde smiley gebruikt
Dat bedoel ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |