Gaan van zo'n gevat antwoord toevallig dan weer wel andere sappen stromen?quote:
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan van zo'n gevat antwoord toevallig dan weer wel andere sappen stromen?
je hoeft niet te drinken toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet aan toe hoor
Want dan heb ik al weer bijna een feestje en kan nu even geen alcohol zien
Heb ik op zondagavond last vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te verwarren met de maandagblues.
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat automatisch en het is mijn verjaardag
En ik heb lekkere shotjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!quote:![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?Ja ik ga bijna doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!Potverdikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
weer een jaartje ouder. het begint op te schieten of niet?Nee hoor, zondagavond baal ik dat het weekend weer voorbij is, dus blues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
een beetje vreemd, maar wel.... uhh. het komt door die slippers denk ik!
Maandag is werken gewoon een feit dus dan ga ik maar gewoon
With the stars as her umbrella
Bén je überhaupt wel op te winden?quote:
Je vind werken nu anders hartstikke leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, zondagavond baal ik dat het weekend weer voorbij is, dus blues.
Maandag is werken gewoon een feit dus dan ga ik maar gewoon
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
Er zit zo een draaiknopje op haar rug
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?
Nóg meer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, maar dan moet je wel beter je best doen
Dat is geen draaiknop daar benedenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, doorgaand zit dat toch tussen de benen van de dame?
Ho ho, het is niet een directe collegaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je vind werken nu anders hartstikke leuk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen draaiknop daar beneden
Ik raak wel een snaar, maar nog niet de goede blijkbaar.quote:
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet een directe collegaHet is ook geen ambtenaar
Ja dat is wat anders dan een draaiknopquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.
Een draaiknop is een knop om te draaien. Jij denkt aan een drukknop waar je lichtjes druk op uit moet oefenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er anders prima met je tong omheen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |