SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oranje geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Als het goed is wel, want in 4-2-2-2 en in 4-2-3-1 zijn 4 middenvelders aanwezig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had hem vorige week ook in een 2.5k pack
Ranomi Kromowidjojoquote:
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaarquote:
Owja die zwemster hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaar
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedankt.
Eerste dure speler die ik in een silver pack krijg..
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld zietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwam
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld ziet
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMEn er zijn ook veel low rated golds en silvers met dezelfde naam als een topspeler
Die is nog wel iets waard (nog maar 1k ofzo) maar je kan ook iemand krijgen die niks waard is terwijl iemand met dezelfde naam wel veel waard isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja.
Ik had een keer 'Powell' in beeld, toen hoopte ik op die Man Utd versie, kreeg ik die RW
Wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Hij loopt echt vaak vast bij mij, maar ik ging gister even kijken of het lukte om te scoren. Toen dat lukte en de tegenstander wegging had ik dus met 1-0 gewonnen. Vandaag weer geprobeerd en toen deed hij het weer. Je moet het alleen niet in de finale doen lijkt mij, voor de rest is het nog wel chill.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. OmniRocket is je volgende tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mij
Scripted weer ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. OmniRocket is je volgende tegenstander.
Nu ben ik helemaal omquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Eredivisie live op tablet en smartphone: 99 euro voor een seizoen, alleen voor smartphone: 39 euro per seizoen. Verleidelijk
Bij een normaal abonnement krijg je dat er gratis bij nu. In eerste instantie alleen Ziggo, maar andere providers volgen ook snel geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Eredivisie live op tablet en smartphone: 99 euro voor een seizoen, alleen voor smartphone: 39 euro per seizoen. Verleidelijk
Ik doe dan gewoon op de ipad, en dan via apple tv eventueel op de televisie. Wel ideaal, kun je nog eens een goede drol leggen tijdens een wedstrijd en door blijven kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een normaal abonnement krijg je dat er gratis bij nu. In eerste instantie alleen Ziggo, maar andere providers volgen ook snel geloof ik.
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, moet dat via in-app aankopen?
Dan kan je het gratis krijgen
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zakquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Digitale tv > Stream natuurlijk..
Zeker met de 2 HD kanalen.
Is er een app voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..
Eredivisie appquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is er een app voor?
Dan kijk ik er even naar
Ja, jaarabonnement is 180 euro ofzo, dus het is iets meer dan de helft. Met die acties van 3 maanden gratis etc kan je er nog 45 euro vanaf trekken. Vind ik het wel waard om het gewoon op mijn tv in HD te hebben (en ook nog de optie te hebben om ernaast te streamen). Ik volg toch regelmatig 2,3 wedstijden tegelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zak
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Die UP Doumbia lijkt mij beter dan Frimpong, en je kan de Man City versie van Boyata nog doen ipv de Bolton versiequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
wat een kutteam!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.
Was geen belediging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Wel voor mij.quote:
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!
Is best een geinig spelletje dat Fifaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
xbox live gold toch maar weer vernieuwd, lekker fifa doen
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig hier zeg ... het is te merken dat er veel jeugd op vakantie is
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaarquote:
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terug![]()
Komt er nog wat leuks vandaag qua Olympische Spelen? Begin die paardensport wel weer zat te raken
[..]
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaar
Nee, had wel plannen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...
Vanavond weer fappen op Alex Morganquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Eindelijk wat eindrondes ja. Nog geen OS voetbal gezien... Maar de affiches zijn ook niet echt geweldig geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Prettig dat de NIF in ieder geval al goed isquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel de gewone Gomez gehad en die beviel me erg goed ... maar aan deze info heb je waarschijnlijk niks.
Nahh, hij praat alles wel prima aan elkaar. Ik kan me niet irriteren aan zijn stijlquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
Spot onquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
ja klopt zal ook wel wat waarschuwingen gehad hebben na die aflevering daarvoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Snapt iemand die telling bij de paardensport, en zit nu te kijken?![]()
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Wie kijkt er nou Paardensport?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?
Ja zo ver was ik ook, maar de redenering erachter...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
wij moeten 0 fouten maken en als de Britten dan 1 fout maken hebben we goud
Tja, nederland kijkt opeens surfen, pijl en boog, judo, dus ook paardensportquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou Paardensport?
Haha ik zat hier ook wel met spanning jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
en nog ziek stressvol om naar te kijken ook gewoon
Je geniet er ook van zo te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
Oef. Barrage, volgens mij is dat een soort verlenging
[..]
Haha ik zat hier ook wel met spanning ja![]()
quote:Een barrage bestaat uit minder hindernissen dan het oorspronkelijke parcours. Net als bij het basisparcours is het de bedoeling dat het parcours zo snel mogelijk foutloos wordt afgelegd.
Ja nu het spannend wordt en we kunnen winnen welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geniet er ook van zo te zien.
kut begin, snel en goed die gastquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
wopwopwop, minimaal zilver bij de sprintruiters
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Stekelenburgquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Steek of Buffon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.quote:
De Sanctis zou kunnen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruik
Nee gewoon Steek houden danquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.
[..]
De Sanctis zou kunnen!Buffon vind ik tegenvallen.
Wel met de iMOTM en die wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Er is tan2 harde onweer op komstquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Großglocknerstraße is echt tofdat view
Handanovicquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik hou steek wel gewoon dan. Tnxs!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is tan2 harde onweer op komst
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
Hij staat voor je raam te masturberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Handanovic > Steek > alle andere NIF Serie A keepers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat voor je raam te masturberen.
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Heskeysucks het volgende:
Heren, hebben jullie al informatie over wanneer de webapp uitkomt ?
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).
Ik ben al bij Mart Smeets geweest dus het ergste zit erop”, aldus gouden plak zwemster Ranomi Kromowidjojo bij Edwin tijdens Evers Staat Op in Londen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Is al aardig wat info hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Jawel, stonden paar keer wat dingen op facebook tijdje terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Minigames sowieso.quote:
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minigames sowieso.
Volg EA even op twitter, die geeft soms via twitter wel wat info vrij
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed teamquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leuk
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed team
Haha, ik had Chelsea.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen haha
Haha dat is niet meer leuk nee ;pquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ik had Chelsea.
Cr7, messi, alle wereldtoppers
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaas
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft hier wel eens met Alvarado op goal gespeeld? Dan heb ik wel een leuk team met Bajrami op LM
Ja, maar is niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..
4 maximaalquote:
Wil ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Je weet bij EA nooit zeker wanneer er nieuwe transfers komen. Meestal sowieso op vrijdag maar voor de rest is het vrij willekeurig. Ik verwacht nog wel wat transfers maar ik weet niet op welke dag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Cavalieriquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is de beste Braziliaanse silver GK na Neto?
Ik heb Neto nooit gebruikt, maar ik had het hele jaar Diego Cavalieri (en sinds kort de IF) Over de NIF was ik niet zo tevreden, de IF doet het een stuk beter. In een ander team heb ik Aranha en die doet het beter dan NIF Cavalieri toen ik hem had.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is de beste Braziliaanse silver GK na Neto?
Neto is echt een wereldkeeper. Mijn favoriete keeper op FIFA 12. Helaas heb ik hem al in mijn hybrid dus wil ik een andere keeper in mijn Brasilver. Qua stats lijkt Aranha inderdaad het beste en die Cavalieri helemaal niet zo goed, maar wat is er dan zo goed aan hem?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Neto nooit gebruikt, maar ik had het hele jaar Diego Cavalieri (en sinds kort de IF) Over de NIF was ik niet zo tevreden, de IF doet het een stuk beter. In een ander team heb ik Aranha en die doet het beter dan NIF Cavalieri toen ik hem had.
Qua stats lijkt Neto idd het meeste op Luciano, maar denk dat ik voor Aranha ga. Luciano is ook 1.74 lang lol.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef wieisboos het volgende:
Gebruik Luciano hij heeft erg goede reflexen [ afbeelding ]
Jij bent bagger. De Vrij is een baas!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Renan!
En de Vrij is echt een baggerspeler.
Midgetquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef wieisboos het volgende:
Gebruik Luciano hij heeft erg goede reflexen [ afbeelding ]
Dat je dat durft te zeggen met die schandalen bij ajax achterinquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Renan!
En de Vrij is echt een baggerspeler.
Wie is dat, Rojas? O nee, die heeft 91 pace. Nee, ik weet het, Rivasquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een 90 pace 4* skills zilveren speler die 1k kostlol
Ik had Rivas, Ekpo (ook niet veel waard) 4 contracten en een squadfitness in een 2500 pakjequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat, Rojas? O nee, die heeft 91 pace. Nee, ik weet het, Rivas
Ik ga zo nog maar eens mijn geluk uitproberen met silver packs. Ik heb nog niks boven de 2k gehad vandaag.
waarschijnlijk ergens bij voorkeuren of instellingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kan ik met uTorrent de downloadlocatie instellen waar het terechtkomt? Mijn ene schijf is nu bijna vol maar ik heb nog een andere
Heb het gevonden maar ik kan er niet op klikkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarschijnlijk ergens bij voorkeuren of instellingen
Dat zegt niks over hem zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat je dat durft te zeggen met die schandalen bij ajax achterin
Een 90 pace 4* skills zilveren speler die 1k kostlol
Bij eigenschappen moet het ook wel kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb het gevonden maar ik kan er niet op klikken[ afbeelding ]
Heb het, bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij eigenschappen moet het ook wel kunnen.
Ik werd voor gek verklaard toen ik het deed. Werkte perfect, zijn longshotquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef wieisboos het volgende:
Sneijder als CDM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, zet ik zilveren healing all er voor 200 bin op
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik het deed. Werkte perfect, zijn longshoten hij komt minder in het fysieke geweld terecht aanvallend. Als CAM wordt hij te vaak van de bal gezet en op CDM heeft hij veel meer ruimte!
Dus je zegt nu eigenlijk dat Sneijder beter op CDM is dan op CAM? Werkt goed bij mij op CAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
---------Ibra------Pato-----------
-------------Sneijder-------------
![]()
Longshot en finesse meesters, alledrie![]()
Vind ik wel, ik heb Sneijder van CF t/m CDM gehad en op CDM by far het beste bij mij!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Sneijder beter op CDM is dan op CAM? Werkt goed bij mij op CAM![]()
---------Ibra------Pato-----------
-------------Sneijder-------------
![]()
Longshot en finesse meesters, alledrie
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik heb Sneijder van CF t/m CDM gehad en op CDM by far het beste bij mij!
Toen hij topscorer werd op het jeugd EK/WK was er even een hype, maar toen AZ hem haalde was die hype al jarenlang voorbij en kon hij maar niets beters vinden dan een Serie C club ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Rivas, Ekpo (ook niet veel waard) 4 contracten en een squadfitness in een 2500 pakje
Celtic badge, ook wel aardig met healing cards erbij!
Stond te boek als een heel groot talent
[ afbeelding ]
Totaal niets geworden bij AZ
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik het deed. Werkte perfect, zijn longshoten hij komt minder in het fysieke geweld terecht aanvallend. Als CAM wordt hij te vaak van de bal gezet en op CDM heeft hij veel meer ruimte!
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, zet ik zilveren healing all er voor 200 bin op
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Wie had jij als CAM dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb hem een heel tijd op CDM gehad in een 3-5-2 team en speelde
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie had jij als CAM dan?
Hij is beter als CAM.
Echte passer voor Ibra is iequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef el-blanchito het volgende:
Jammer dat ik 4 weken weg was, nu heb ik alle transfers gemist. Is er ergens een lijst?
Ok, ben even bezig, maar alvast bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi nog even wat op de tp voor 1k
was wel verdiend toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
GJE.
Je denkt nu vast: Scripting zeker?
Ja.
Niet nuquote:
Hallo Kamikazie.quote:
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je weggingquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo Kamikazie.
Is wel mooi man, erg mooie omgeving
Ben er nu 2 nachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je wegging.
Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderquote:
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderIk ben helaas niet in de kuip omdat mijn pa in het buitenland zit
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstadquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwen
Ja morgen om half 6 in de auto en heb nog nooit in de drukte zo ver gereden, maar goed. Mijn pa wilde niet rijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstaduur in de file bij Amsterdam
en allemaal mongolen die de auto er zo voorknallen. Waarom kan niemand zo netjes zijn als hier in Friesland
haha tenminste een keer gewonnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
wow, geweldig zeg... 2*4 contracten
Speler Bronze, Speler Goud, Speler Goud, Manager Silver.
Speler Bronze, Speler Silver, Speler Silver, Speler Goud.
Allemaal normaal.
Ja gelukkig welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha tenminste een keer gewonnen
nog zin in clubs?
Is goed voor je. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja morgen om half 6 in de auto en heb nog nooit in de drukte zo ver gereden, maar goed. Mijn pa wilde niet rijden.
Wut het is pas 21.45quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel2 keer al in finale nipt verloren, waarvan één keer zelfs 2-0 voorsprong weggegeven.
nee, ga zo slapen.
Neto Berola als ST een optie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn reserve silverteam om mijn El Sha/Fetfat/Azevedo hybrid uit te laten rusten.
Leonardo bevalt mij veel beter dan Maikon Leite, puur omdat hij links is en een superschot heeft.
Te veel pace.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Neto Berola als ST een optie?
Krijgt toch al flink wat coins..... Daar zouden ze er wat minder van moeten geven dan..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wut het is pas 21.45
En je kan alleen non-shiny contracten bij dat toernooi krijgen. Zo smiechterig is EA dan wel weer.
Maar serieus, bij Neto Berola alleen het gevoel dat hij kan rennen. Eninho is echt goed in alles.quote:
k, zonde ja. en idd die pakjes zijn wel nepquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel2 keer al in finale nipt verloren, waarvan één keer zelfs 2-0 voorsprong weggegeven.
nee, ga zo slapen.
Salzburg is 2 uurquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Salzburg is maar een uurtje hoor GJE. En Zell am See is max een half uur
Jaquote:
hmm valt tegen. Maar Zell am See is dan drie kwartier ofzo en is ook wel leukquote:
Daar hadden ze een mooi zwembad zag ik. Ervaring?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm valt tegen. Maar Zell am See is dan drie kwartier ofzo en is ook wel leukik ga morgen fietsen huren daar als het mooi weer is
Nee maar ja het is een zwembad dus wat kan er misgaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar hadden ze een mooi zwembad zag ik. Ervaring?
Non-alcoholisch uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
GJE betaald vast wel voor de drankjes etc
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee maar ja het is een zwembad dus wat kan er misgaan
Ik klap die bier hardquote:
Ja inderdaad, beter doe je die lagswitch uit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Finale silver cup, geen lagg niks aan de hand. Kerel komt 2-0 voor met geluk, ik heb ineens dikke lagg telkens. Maak toch nog 2-2 ondanks dat alles, geen lagg niks meer. Hij maakt de 3-2 en ik lagg weer. Beetje verdacht.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Zipfertjes tikken met GJE. Ik zie het al helemaal voor me.
prima bier ja.quote:
Ik zeg wel dat 'ie die moet halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima bier ja.
Vraag eens aan je pa of je een Radler mag, das lekker![]()
En mathijs wil wel heel graag dat die meet er komt. Heb je daar seksuele fantasieën over ofzo?
Dat is een van mijn vele seksuele fantasieën ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima bier ja.
Vraag eens aan je pa of je een Radler mag, das lekker![]()
En mathijs wil wel heel graag dat die meet er komt. Heb je daar seksuele fantasieën over ofzo?
22quote:
homoquote:
Dus jij zegt dat als jij je FUT team aan ze laat zien ze mee gaan naar je zolderkamertje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zweedse meisjes ja. Zo makkelijk hier.
nooit alcohol drinken en dan aan bier met tequila..hoop dat er filmpjes komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat 'ie die moet halen
Hij is meer van blond bier, da's vies.
Ik ga volgende week gewoon Desperados halen, ziet er goed uit altijd
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat als jij je FUT team aan ze laat zien ze mee gaan naar je zolderkamertje?
Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
22
Ik heb geen eigen auto en rij over het algemeen niet verder dan van waalwijk naar Den bosch of Tilburg.
Gewoon 1 flesje hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nooit alcohol drinken en dan aan bier met tequila..hoop dat er filmpjes komen
Gek hè, iemand die nooit alcohol drinkt wordt wel lam jaquote:
Nederlands leren ze ook moeiteloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Het valt me op dat de Scandinavisten hier bijzonder goed Engels spreken. Sommige zelfs accentloos.
Ja dat komt omdat veel woorden op elkaar lijken en ze kunnen ook de harde G uitspreken wat de Amerikanen en Engelsen niet kunnen.quote:
Als ik 18 ben mag ik dat pasquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Shots doen met GJE lijkt mij wel leuk
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld afquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Een vriend van mij is een aziaat en dat is echt prachtig als die aan de alcohol gaatdie ligt na een slokje al op de grond en weet nergens meer iets vanaf
Op zichquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld af
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik 18 ben mag ik dat pas
Holly bedoel je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.
VDM blowt gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op zichblowen en alcohol is ook vertier mits het goed gaat. Ging bij mij wel eens fout, tafel in een kroeg ondergekotst toen
was een kroeg waar ik best vaak kwam en de eigenaars ook wel kende
snel weggelopen
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempaquote:
Ib4 Rijstquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempa
Johquote:
Dude.. Doe het niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Is wel eng ja reizen met de OVquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Huh?quote:
Als er in Friesland al ferme knokpartijen zijn dan zal dat in de randstad nog 100x erger zijnquote:
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zekerquote:
Daar speelt hij in het echt ook maar die versie is nooit uitgekomen. Er is wel een oude Crystal Palace versie maar die heb ik nog nooit op de markt gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
HUH????
[ afbeelding ]
Volgens ultimatedb hoort hij bij Bradford te zitten
Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zeker
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.![]()
Ach je zit dan ook niet alleen dus dat maakt het ook wel leuk. Ik moet zelf ook best ver reizen maar het is het wel waard.
Al ga ik niet zo vaak meer.
Die is al fokt opquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparen
Inb4 vmbo havo en shitquote:
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zieke regen hier Dudeweiser, bij jou ook?
fypquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I ate my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Ben ik het dus helemaal mee eens. Heb nu 6 maanden mijn rijbewijs en aan het begin deed ik alleen maar stukjes naar school en de stad etc maar nu rijd ik ook vaak als we bij mensen op bezoek gaan naar bijvoorbeeld maastricht of almelo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.
Vind ik beetje respectloos maar ja wie ben ik he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I fucked my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Mja het schijnt dus dat je hier gewoon sex met dieren mag hebben. Zolang je het maar niet openbaar doet.quote:
wat is er op 15 juli dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Danilo van FC Porto is op de mooiste dag ter wereld jarig
Dan is Mathijs jarig en dat vind ik gewoon een moeie dag!quote:
Suicide Tequilaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Ik mag 1 drankje per week halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Leuk om te kijken op joetjoep jaquote:
Definitie van een baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Heb het 1x gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk om te kijken op joetjoep ja
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |