Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderquote:
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderIk ben helaas niet in de kuip omdat mijn pa in het buitenland zit
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstadquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwen
Ja morgen om half 6 in de auto en heb nog nooit in de drukte zo ver gereden, maar goed. Mijn pa wilde niet rijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstaduur in de file bij Amsterdam
en allemaal mongolen die de auto er zo voorknallen. Waarom kan niemand zo netjes zijn als hier in Friesland
haha tenminste een keer gewonnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
wow, geweldig zeg... 2*4 contracten
Speler Bronze, Speler Goud, Speler Goud, Manager Silver.
Speler Bronze, Speler Silver, Speler Silver, Speler Goud.
Allemaal normaal.
Ja gelukkig welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha tenminste een keer gewonnen
nog zin in clubs?
Is goed voor je. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja morgen om half 6 in de auto en heb nog nooit in de drukte zo ver gereden, maar goed. Mijn pa wilde niet rijden.
Wut het is pas 21.45quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel2 keer al in finale nipt verloren, waarvan één keer zelfs 2-0 voorsprong weggegeven.
nee, ga zo slapen.
Neto Berola als ST een optie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn reserve silverteam om mijn El Sha/Fetfat/Azevedo hybrid uit te laten rusten.
Leonardo bevalt mij veel beter dan Maikon Leite, puur omdat hij links is en een superschot heeft.
Te veel pace.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Neto Berola als ST een optie?
Krijgt toch al flink wat coins..... Daar zouden ze er wat minder van moeten geven dan..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wut het is pas 21.45
En je kan alleen non-shiny contracten bij dat toernooi krijgen. Zo smiechterig is EA dan wel weer.
Maar serieus, bij Neto Berola alleen het gevoel dat hij kan rennen. Eninho is echt goed in alles.quote:
k, zonde ja. en idd die pakjes zijn wel nepquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel2 keer al in finale nipt verloren, waarvan één keer zelfs 2-0 voorsprong weggegeven.
nee, ga zo slapen.
Salzburg is 2 uurquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Salzburg is maar een uurtje hoor GJE. En Zell am See is max een half uur
Jaquote:
hmm valt tegen. Maar Zell am See is dan drie kwartier ofzo en is ook wel leukquote:
Daar hadden ze een mooi zwembad zag ik. Ervaring?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm valt tegen. Maar Zell am See is dan drie kwartier ofzo en is ook wel leukik ga morgen fietsen huren daar als het mooi weer is
Nee maar ja het is een zwembad dus wat kan er misgaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar hadden ze een mooi zwembad zag ik. Ervaring?
Non-alcoholisch uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
GJE betaald vast wel voor de drankjes etc
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee maar ja het is een zwembad dus wat kan er misgaan
Ik klap die bier hardquote:
Ja inderdaad, beter doe je die lagswitch uit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Finale silver cup, geen lagg niks aan de hand. Kerel komt 2-0 voor met geluk, ik heb ineens dikke lagg telkens. Maak toch nog 2-2 ondanks dat alles, geen lagg niks meer. Hij maakt de 3-2 en ik lagg weer. Beetje verdacht.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Zipfertjes tikken met GJE. Ik zie het al helemaal voor me.
prima bier ja.quote:
Ik zeg wel dat 'ie die moet halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima bier ja.
Vraag eens aan je pa of je een Radler mag, das lekker![]()
En mathijs wil wel heel graag dat die meet er komt. Heb je daar seksuele fantasieën over ofzo?
Dat is een van mijn vele seksuele fantasieën ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima bier ja.
Vraag eens aan je pa of je een Radler mag, das lekker![]()
En mathijs wil wel heel graag dat die meet er komt. Heb je daar seksuele fantasieën over ofzo?
22quote:
homoquote:
Dus jij zegt dat als jij je FUT team aan ze laat zien ze mee gaan naar je zolderkamertje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zweedse meisjes ja. Zo makkelijk hier.
nooit alcohol drinken en dan aan bier met tequila..hoop dat er filmpjes komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat 'ie die moet halen
Hij is meer van blond bier, da's vies.
Ik ga volgende week gewoon Desperados halen, ziet er goed uit altijd
jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat als jij je FUT team aan ze laat zien ze mee gaan naar je zolderkamertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |