quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik het deed. Werkte perfect, zijn longshoten hij komt minder in het fysieke geweld terecht aanvallend. Als CAM wordt hij te vaak van de bal gezet en op CDM heeft hij veel meer ruimte!
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, zet ik zilveren healing all er voor 200 bin op
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Wie had jij als CAM dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb hem een heel tijd op CDM gehad in een 3-5-2 team en speelde
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie had jij als CAM dan?
Hij is beter als CAM.
Echte passer voor Ibra is iequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef el-blanchito het volgende:
Jammer dat ik 4 weken weg was, nu heb ik alle transfers gemist. Is er ergens een lijst?
Ok, ben even bezig, maar alvast bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi nog even wat op de tp voor 1k
was wel verdiend toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
GJE.
Je denkt nu vast: Scripting zeker?
Ja.
Niet nuquote:
Hallo Kamikazie.quote:
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je weggingquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo Kamikazie.
Is wel mooi man, erg mooie omgeving
Ben er nu 2 nachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je wegging.
Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderquote:
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 24 uur en we zijn een ronde verderIk ben helaas niet in de kuip omdat mijn pa in het buitenland zit
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstadquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de kuip rijden, maar verga nu al van de zenuwen
Ja morgen om half 6 in de auto en heb nog nooit in de drukte zo ver gereden, maar goed. Mijn pa wilde niet rijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook een keer gedaan alleen dat was doordeweeks en echt een chaos is het dan in de randstaduur in de file bij Amsterdam
en allemaal mongolen die de auto er zo voorknallen. Waarom kan niemand zo netjes zijn als hier in Friesland
haha tenminste een keer gewonnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
wow, geweldig zeg... 2*4 contracten
Speler Bronze, Speler Goud, Speler Goud, Manager Silver.
Speler Bronze, Speler Silver, Speler Silver, Speler Goud.
Allemaal normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |