Vind ik wel, ik heb Sneijder van CF t/m CDM gehad en op CDM by far het beste bij mij!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Sneijder beter op CDM is dan op CAM? Werkt goed bij mij op CAM![]()
---------Ibra------Pato-----------
-------------Sneijder-------------
![]()
Longshot en finesse meesters, alledrie
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik heb Sneijder van CF t/m CDM gehad en op CDM by far het beste bij mij!
Toen hij topscorer werd op het jeugd EK/WK was er even een hype, maar toen AZ hem haalde was die hype al jarenlang voorbij en kon hij maar niets beters vinden dan een Serie C club ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Rivas, Ekpo (ook niet veel waard) 4 contracten en een squadfitness in een 2500 pakje
Celtic badge, ook wel aardig met healing cards erbij!
Stond te boek als een heel groot talent
[ afbeelding ]
Totaal niets geworden bij AZ
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik het deed. Werkte perfect, zijn longshoten hij komt minder in het fysieke geweld terecht aanvallend. Als CAM wordt hij te vaak van de bal gezet en op CDM heeft hij veel meer ruimte!
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, zet ik zilveren healing all er voor 200 bin op
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je voor gek werd verklaard aangezien hij er IRL ook vaak heeft gestaan. Is zelfs een tijdje zijn vaste positie in het NL elftal geweest..
Ik heb nog nooit een team van je gezien met Sneijder op CDM though, al kan ik ook moeilijk al je teams onthouden
Wie had jij als CAM dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb hem een heel tijd op CDM gehad in een 3-5-2 team en speelde
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie had jij als CAM dan?
Hij is beter als CAM.
Echte passer voor Ibra is iequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had 88 RvP dacht ik als CAM, die vind ik daar veel beter. Stukken sterker en in die positie kom je veel meer in fysiek gedrang. Naast Sneijder wel een echte verdediger trouwens die sterk in de duels is.
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef el-blanchito het volgende:
Jammer dat ik 4 weken weg was, nu heb ik alle transfers gemist. Is er ergens een lijst?
Ok, ben even bezig, maar alvast bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi nog even wat op de tp voor 1k
was wel verdiend toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
GJE.
Je denkt nu vast: Scripting zeker?
Ja.
Niet nuquote:
Hallo Kamikazie.quote:
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je weggingquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo Kamikazie.
Is wel mooi man, erg mooie omgeving
Ben er nu 2 nachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar al? Had niet eens gelezen wanneer je wegging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |