Wel met de iMOTM en die wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Er is tan2 harde onweer op komstquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Großglocknerstraße is echt tofdat view
Handanovicquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik hou steek wel gewoon dan. Tnxs!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is tan2 harde onweer op komst
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
Hij staat voor je raam te masturberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Handanovic > Steek > alle andere NIF Serie A keepers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat voor je raam te masturberen.
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Heskeysucks het volgende:
Heren, hebben jullie al informatie over wanneer de webapp uitkomt ?
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).
Ik ben al bij Mart Smeets geweest dus het ergste zit erop”, aldus gouden plak zwemster Ranomi Kromowidjojo bij Edwin tijdens Evers Staat Op in Londen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Is al aardig wat info hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Jawel, stonden paar keer wat dingen op facebook tijdje terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Minigames sowieso.quote:
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minigames sowieso.
Volg EA even op twitter, die geeft soms via twitter wel wat info vrij
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed teamquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leuk
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed team
Haha, ik had Chelsea.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen haha
Haha dat is niet meer leuk nee ;pquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ik had Chelsea.
Cr7, messi, alle wereldtoppers
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaas
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft hier wel eens met Alvarado op goal gespeeld? Dan heb ik wel een leuk team met Bajrami op LM
Ja, maar is niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..
4 maximaalquote:
Wil ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Je weet bij EA nooit zeker wanneer er nieuwe transfers komen. Meestal sowieso op vrijdag maar voor de rest is het vrij willekeurig. Ik verwacht nog wel wat transfers maar ik weet niet op welke dag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Cavalieriquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is de beste Braziliaanse silver GK na Neto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |