Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Stekelenburgquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Steek of Buffon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.quote:
De Sanctis zou kunnen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruik
Nee gewoon Steek houden danquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.
[..]
De Sanctis zou kunnen!Buffon vind ik tegenvallen.
Wel met de iMOTM en die wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Er is tan2 harde onweer op komstquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Großglocknerstraße is echt tofdat view
Handanovicquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik hou steek wel gewoon dan. Tnxs!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is tan2 harde onweer op komst
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
Hij staat voor je raam te masturberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Handanovic > Steek > alle andere NIF Serie A keepers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat voor je raam te masturberen.
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Heskeysucks het volgende:
Heren, hebben jullie al informatie over wanneer de webapp uitkomt ?
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).
Ik ben al bij Mart Smeets geweest dus het ergste zit erop”, aldus gouden plak zwemster Ranomi Kromowidjojo bij Edwin tijdens Evers Staat Op in Londen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |