Tja, nederland kijkt opeens surfen, pijl en boog, judo, dus ook paardensportquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou Paardensport?
Haha ik zat hier ook wel met spanning jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
en nog ziek stressvol om naar te kijken ook gewoon
Je geniet er ook van zo te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
Oef. Barrage, volgens mij is dat een soort verlenging
[..]
Haha ik zat hier ook wel met spanning ja![]()
quote:Een barrage bestaat uit minder hindernissen dan het oorspronkelijke parcours. Net als bij het basisparcours is het de bedoeling dat het parcours zo snel mogelijk foutloos wordt afgelegd.
Ja nu het spannend wordt en we kunnen winnen welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geniet er ook van zo te zien.
kut begin, snel en goed die gastquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
wopwopwop, minimaal zilver bij de sprintruiters
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Stekelenburgquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Steek of Buffon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.quote:
De Sanctis zou kunnen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruik
Nee gewoon Steek houden danquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.
[..]
De Sanctis zou kunnen!Buffon vind ik tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |