Is best een geinig spelletje dat Fifaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
xbox live gold toch maar weer vernieuwd, lekker fifa doen
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig hier zeg ... het is te merken dat er veel jeugd op vakantie is
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaarquote:
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terug![]()
Komt er nog wat leuks vandaag qua Olympische Spelen? Begin die paardensport wel weer zat te raken
[..]
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaar
Nee, had wel plannen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...
Vanavond weer fappen op Alex Morganquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Eindelijk wat eindrondes ja. Nog geen OS voetbal gezien... Maar de affiches zijn ook niet echt geweldig geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Prettig dat de NIF in ieder geval al goed isquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel de gewone Gomez gehad en die beviel me erg goed ... maar aan deze info heb je waarschijnlijk niks.
Nahh, hij praat alles wel prima aan elkaar. Ik kan me niet irriteren aan zijn stijlquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
Spot onquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
ja klopt zal ook wel wat waarschuwingen gehad hebben na die aflevering daarvoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Snapt iemand die telling bij de paardensport, en zit nu te kijken?![]()
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Wie kijkt er nou Paardensport?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?
Ja zo ver was ik ook, maar de redenering erachter...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
wij moeten 0 fouten maken en als de Britten dan 1 fout maken hebben we goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |