SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oranje geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Als het goed is wel, want in 4-2-2-2 en in 4-2-3-1 zijn 4 middenvelders aanwezig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
Krijgt 4-2-2-2 in 4-2-3-1 als CAM een oranje formatie? Of moet ik dan 4-5-1?
Bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had hem vorige week ook in een 2.5k pack
Ranomi Kromowidjojoquote:
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaarquote:
Owja die zwemster hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onze tweevoudig olympisch kampioene van dit jaar
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedankt.
Eerste dure speler die ik in een silver pack krijg..
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld zietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met silver packs openen, ik dacht op de console ook wel even wat packs te kunnen openen maar de servers zijn down. Ik had Marcio Azevedo vorige week op de console dus toen wist ik al dat ik hem kreeg door de naam die in beeld kwam
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je op de console gaat openen, dat je dan die naam al ziet. Dan kan je alvast beginnen te schreeuwen als je 'Iniesta' oid in je beeld ziet
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en soms word je getrolld door EA doordat je bijv. Dyer in beeld ziet en dan is het die CMEn er zijn ook veel low rated golds en silvers met dezelfde naam als een topspeler
Die is nog wel iets waard (nog maar 1k ofzo) maar je kan ook iemand krijgen die niks waard is terwijl iemand met dezelfde naam wel veel waard isquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja.
Ik had een keer 'Powell' in beeld, toen hoopte ik op die Man Utd versie, kreeg ik die RW
Wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of mensen dit al wisten, ik ben er in ieder geval pas net achter gekomen...
Vaak als mijn tegenstander weg gaat tijdens een wedstrijd dan loopt hij bij de volgende wedstrijd vast in het laadscherm (waar je het team van de tegenstander ziet). Je loopt dan wel met je speler in de arena, dat geluid hoor je op de achtergrond, je ziet de speler niet. Echter als je scoort voordat de tegenstander weggaat dan telt het gewoon als overwinning. Gister scoorde ik 1x en toen de tegenstander wegging ging ik terug naar het toernooi scherm en daar stond 1-0. Net zat ik wat langer te kloten en toen was het 3-0 geworden.
Je moet er soms wel geduld voor hebben want soms blijft de tegenstander nog wel even hangen.
Hij loopt echt vaak vast bij mij, maar ik ging gister even kijken of het lukte om te scoren. Toen dat lukte en de tegenstander wegging had ik dus met 1-0 gewonnen. Vandaag weer geprobeerd en toen deed hij het weer. Je moet het alleen niet in de finale doen lijkt mij, voor de rest is het nog wel chill.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet dan nog wel wachten tot de tegenstander weggaat? Briljant dat je dit met ons deelt
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. OmniRocket is je volgende tegenstander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verwerk de stand even, 1-1 en 2-0 voor mij
Scripted weer ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. OmniRocket is je volgende tegenstander.
Nu ben ik helemaal omquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Eredivisie live op tablet en smartphone: 99 euro voor een seizoen, alleen voor smartphone: 39 euro per seizoen. Verleidelijk
Bij een normaal abonnement krijg je dat er gratis bij nu. In eerste instantie alleen Ziggo, maar andere providers volgen ook snel geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Eredivisie live op tablet en smartphone: 99 euro voor een seizoen, alleen voor smartphone: 39 euro per seizoen. Verleidelijk
Ik doe dan gewoon op de ipad, en dan via apple tv eventueel op de televisie. Wel ideaal, kun je nog eens een goede drol leggen tijdens een wedstrijd en door blijven kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een normaal abonnement krijg je dat er gratis bij nu. In eerste instantie alleen Ziggo, maar andere providers volgen ook snel geloof ik.
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, moet dat via in-app aankopen?
Dan kan je het gratis krijgen
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zakquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Digitale tv > Stream natuurlijk..
Zeker met de 2 HD kanalen.
Is er een app voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..
Eredivisie appquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is er een app voor?
Dan kijk ik er even naar
Ja, jaarabonnement is 180 euro ofzo, dus het is iets meer dan de helft. Met die acties van 3 maanden gratis etc kan je er nog 45 euro vanaf trekken. Vind ik het wel waard om het gewoon op mijn tv in HD te hebben (en ook nog de optie te hebben om ernaast te streamen). Ik volg toch regelmatig 2,3 wedstijden tegelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zak
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Die UP Doumbia lijkt mij beter dan Frimpong, en je kan de Man City versie van Boyata nog doen ipv de Bolton versiequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
wat een kutteam!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.
Was geen belediging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Wel voor mij.quote:
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!
Is best een geinig spelletje dat Fifaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
xbox live gold toch maar weer vernieuwd, lekker fifa doen
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig hier zeg ... het is te merken dat er veel jeugd op vakantie is
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaarquote:
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terug![]()
Komt er nog wat leuks vandaag qua Olympische Spelen? Begin die paardensport wel weer zat te raken
[..]
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaar
Nee, had wel plannen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...
Vanavond weer fappen op Alex Morganquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Eindelijk wat eindrondes ja. Nog geen OS voetbal gezien... Maar de affiches zijn ook niet echt geweldig geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zeg.
Morgen is er volgens mij weer voetbal
Prettig dat de NIF in ieder geval al goed isquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel de gewone Gomez gehad en die beviel me erg goed ... maar aan deze info heb je waarschijnlijk niks.
Nahh, hij praat alles wel prima aan elkaar. Ik kan me niet irriteren aan zijn stijlquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
Spot onquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)fel-bij-mart-smeets/
mooi persiflage. dat ie maar snel oprot van tv.
ja klopt zal ook wel wat waarschuwingen gehad hebben na die aflevering daarvoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Snapt iemand die telling bij de paardensport, en zit nu te kijken?![]()
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Wie kijkt er nou Paardensport?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Ze zeggen dat GB en NL eigenlijk gewoon gelijk staan en het om het laatste rondje gaat, maar GB heeft toch minder punten, dan staan ze toch voor?
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij de kwalificatie mogen ze de minste score schrappen, misschien is dat hier ook zo?
Ja zo ver was ik ook, maar de redenering erachter...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
wij moeten 0 fouten maken en als de Britten dan 1 fout maken hebben we goud
Tja, nederland kijkt opeens surfen, pijl en boog, judo, dus ook paardensportquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou Paardensport?
Haha ik zat hier ook wel met spanning jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
en nog ziek stressvol om naar te kijken ook gewoon
Je geniet er ook van zo te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
Oef. Barrage, volgens mij is dat een soort verlenging
[..]
Haha ik zat hier ook wel met spanning ja![]()
quote:Een barrage bestaat uit minder hindernissen dan het oorspronkelijke parcours. Net als bij het basisparcours is het de bedoeling dat het parcours zo snel mogelijk foutloos wordt afgelegd.
Ja nu het spannend wordt en we kunnen winnen welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geniet er ook van zo te zien.
kut begin, snel en goed die gastquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
wopwopwop, minimaal zilver bij de sprintruiters
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Stekelenburgquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik liet laatst mijn team zien (serie a verdediging) En toen zeiden paar van jullie: neem .... als keeper, hij is de beste van de serie a. Om wie ging dit ook al weer?
Steek of Buffon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef over_hedge het volgende:
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.quote:
De Sanctis zou kunnen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Buffon of De Sanctis waarschijnlijk. Dat zijn in ieder geval de keepers die ik gebruik
Nee gewoon Steek houden danquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus. Maar paar hadden het hier over een anderen.
[..]
De Sanctis zou kunnen!Buffon vind ik tegenvallen.
Wel met de iMOTM en die wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Er is tan2 harde onweer op komstquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Großglocknerstraße is echt tofdat view
Handanovicquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik hou steek wel gewoon dan. Tnxs!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is tan2 harde onweer op komst
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
Hij staat voor je raam te masturberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog ergens heen in de omgeving of ga je alleen maar fifa doen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Handanovic > Steek > alle andere NIF Serie A keepers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat voor je raam te masturberen.
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Heskeysucks het volgende:
Heren, hebben jullie al informatie over wanneer de webapp uitkomt ?
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor FIFA13? Op zijn vroegst 1/2 weken voor de FIFA release lijkt me (dat was dit jaar het geval).
Ik ben al bij Mart Smeets geweest dus het ergste zit erop”, aldus gouden plak zwemster Ranomi Kromowidjojo bij Edwin tijdens Evers Staat Op in Londen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spot on
Denigrerende mongool eersteklas. Gisteren viel het voor zijn doen nog mooi omdat alles om "Kromawiejojo" draaide.
Is al aardig wat info hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Jawel, stonden paar keer wat dingen op facebook tijdje terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke bedankt, is er nog niks vrijgegeven over het uiterlijk van het spel verder?
Minigames sowieso.quote:
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minigames sowieso.
Volg EA even op twitter, die geeft soms via twitter wel wat info vrij
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed teamquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel aardig wat gehoord over de carriere modus, ik speel het niet vaak maar het klinkt wel leuk
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Carreer is saai vind ik, je hebt te snel een goed team
Haha, ik had Chelsea.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dat is waar maar daarom moet je ook met excelsior beginnen haha
Haha dat is niet meer leuk nee ;pquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, ik had Chelsea.
Cr7, messi, alle wereldtoppers
waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben bijna hele dagen weg man, alleen vandaag thuis helaas
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft hier wel eens met Alvarado op goal gespeeld? Dan heb ik wel een leuk team met Bajrami op LM
Ja, maar is niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Esteban van AZ bedoel je gewoon toch? Lijkt me niet echt goed in FUT..
4 maximaalquote:
Wil ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Je weet bij EA nooit zeker wanneer er nieuwe transfers komen. Meestal sowieso op vrijdag maar voor de rest is het vrij willekeurig. Ik verwacht nog wel wat transfers maar ik weet niet op welke dag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen transfers toevallig vandaag ?
Wil wel een vlaar bij aston villa versie
Cavalieriquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is de beste Braziliaanse silver GK na Neto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |