Ja, eerst kwalificatieronde en daarna alleen maar 1v1. Nu dus halve finale.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
Hoe werkt dat bij boogschieten, knock out? Dus laatste 4?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
Hij zit nu bij de laatste 4.
Het begon met kwalificatie en daarna knock out dacht ik!
Okéquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, eerst kwalificatieronde en daarna alleen maar 1v1. Nu dus halve finale.
Wat houdt dat 'walk over' in?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het toch via een knock out principe doen. Met poultjes is het veel gedoe, en als mensen op vakantie moeten komt het wellicht niet af.
13 deelnemers, houdt in dat 3 deelnemers een walk over krijgen, en de overige 5 zich via heen-en terug wedstrijden moeten plaatsen. Bij 2 keer de zelfde stand moet een derde wedstrijd uitsluitsel geven. Behalve bij 2 keer een gelijk spel, dan gewoon aan het einde van de wedstrijd penaltys laten beslissen.
Je hoeft niet in actie te komen om de volgende ronde te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'walk over' in?
Kan er zo snel niks over vinden
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Een bye is wat Toefjes bedoelde. Een walk-over is wanneer je tegenstander zich terugtrekt.
Hou er rekening mee dat het uit en thuis isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ha, moet ik tegen RP
Kom maar op zou ik zeggen, hebben we dat ook gehad
Zat ik me net af te vragen eindelijk, snel antwoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het uit en thuis is
Waarom een prijs voor uitschakeling in de 1e ronde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
@Ravioli, kun je deze post in de OP zetten?
Ik financieer het toernooi, leuk om aan iedereen iets te gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom een prijs voor uitschakeling in de 1e ronde?![]()
Kost veel moeite om al die kaarten er weer op te zetten.
Ah, leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik financieer het toernooi, leuk om aan iedereen iets te geven
Ah, je vrienden zijn dus al net zo maf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Leuke discussie heb ik nu met een paar vrienden over talent
Een iemand zegt dat talent niet aangeboren is en beweert dat iedereen dus even goed kan worden.
Dan kan ik een hele goede ballerina wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Leuke discussie heb ik nu met een paar vrienden over talent
Een iemand zegt dat talent niet aangeboren is en beweert dat iedereen dus even goed kan worden.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kan ik een hele goede ballerina worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |