OH SNAP!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet het nieuwe clubs, dat spelen we alleen maar omdat jullie dan wel een keer raak schieten
De normale Lipton ice-tea, met ijsblokjesquote:
Ja, daarom open ik die de laatste tijd ook zo vaakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Wel nice, met die 2500 pakjes kan je ook wel winst makenals het goed is kan je bijna elk pakje minimaal kiet draaien en de meeste zelfs winst!
Of Cristiano Ronaldoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom open ik die de laatste tijd ook zo vaak
Met 5k gold packs kan het ook maar dan moeten de consumables heel duur zijn en je moet hopen op veel 4 atb formaties
moet je komen jonguhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet het nieuwe clubs, dat spelen we alleen maar omdat jullie dan wel een keer raak schieten
Die heb ik ook staan, maar met prik is veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Dure ice-tea
Eistee van de aldi > Alles
Ja, of een andere speler die dan 5k waard is. Maar dan moet je wel geluk hebben want zoveel zijn dat er niet meer.quote:
Ja maar dat is niet relax als je zon 'bier rommel buik' hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik ook staan, maar met prik is veel lekkerder
Daar snapt hij toch niks van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet relax als je zon 'bier rommel buik' hebt.
op de homepage gewoon rechts op generate drukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
hoe werkt dat random.org? Drawings staat onder paid services
Ow, op die manier een ieder gewoon een fictief nummer geven, aha, ik snap hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de homepage gewoon rechts op generate drukken
Als je maar 4 schoten weggeeft, en zelf 20 creeert, heb je gewoon een goede wedstrijd gespeeld, maar veel pech gehad. Dat gebeurt wel eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
Wat ben ik slecht gewordenKansen creëren gaat nog wel, maar afmaken en verdedigen gaat hopeloos, ook tegen slechte tegenstanders. Te lang niet meer gespeeld.
Net weer 3-3, hij 4 schoten op goal, kon weinig voetballen, ik 20 op goal.
Ga even terugschakelen op bronzes, misschien loopt dat beter
Vind het wel mooi en nog spannend ook, even 3x een 10quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Intrigerend iets dat boogschieten. Die Nederlander doet het prima! Gaat zo richting halve finale!
Nee ik ben de trucjes gewoon wat verleerd. De standaard manieren van afmaken, het verdedigen van een dribbelaar, vooral dat soort dingetjes. De timing moet terugkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je maar 4 schoten weggeeft, en zelf 20 creeert, heb je gewoon een goede wedstrijd gespeeld, maar veel pech gehad. Dat gebeurt wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |