SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 2% gewijzigd door RavioliPunch op 03-08-2012 20:09:40 ]
Biermeisjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Lelijke OP chick wel, iemand andere suggestie?
Nou als ik die link dan doe en preview doe, moet je met die balk schuiven omdat het te groot is. Wordt het automatisch goed gezet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit op mijn werkStaan wel in het topic " biermeisjes
" Heb hier ook geen puush..
Zaterdag!quote:
Atletiekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
Nooit geweten dan Amieux in het spel zat en zelfs een zilver is
Atletiek is begonnen op de OS
De sprint onderdelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Atletiek![]()
Een van de saaiere sporten.
Zwemmen nu weer
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.
Kut dag dus
Leuke vakantie gehad wel? Lief dagboek post dit maar toch ....
Dat is wel een tegenvaller ja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, niet zo best. Ik werd dus beetje met een kleine kater wakker. Komt mijn moeder binnen : ja opa ligt in het ziekenhuis want is van de trap gevallen dit dat, gaan daar straks naartoe.
Kut dag dus
Leuke vakantie gehad wel? Lief dagboek post dit maar toch ....
Mehh, doe mij maar de zwem-sprintonderdelenquote:
Ook met 5k gold packs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Wel nice, met die 2500 pakjes kan je ook wel winst makenals het goed is kan je bijna elk pakje minimaal kiet draaien en de meeste zelfs winst!
Als het langer dan een minuut duurt vind ik het al saai als er geen Nederlander aan mee doetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een tegenvaller ja...
Jep, lekker in een huisje gezeten in de buurt van Roermond, goed vermaakt![]()
We doen wel weer een keer Clubs binnenkort.
[..]
Mehh, doe mij maar de zwem-sprintonderdelenDeze kilometer (of zoiets?) zwemmen die nu op is kan me ook niet heel erg boeien.
Geen idee, probeer het! Ik denk zelf van niet!quote:
Deze man weet. Behalve 100m, 200m, estafettes vind ik het niet zoveel. Maar zal het toch allemaal missen, gelukkig wel het zwemmen en judo als grote sporten gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Atletiek![]()
Een van de saaiere sporten.
Zwemmen nu weer
Bij mij volstaat dan inderdaad de puushlink erin zetten, dus zou goed moeten komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nou als ik die link dan doe en preview doe, moet je met die balk schuiven omdat het te groot is. Wordt het automatisch goed gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo knap is ze niet eens. Niet knapper dan Kromowidjojo in ieder geval!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
@RP deze link mag ook welhttp://h11.abload.de/img/untitled-1261khl.gif
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
Deze misschien voor VDMDie is niet dik genoeg johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
Deze misschien voor VDMWhat the fuck manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een Colombiaan ofzoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is meer iets voor VDM![]()
Biermeisjes staan erinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij volstaat dan inderdaad de puushlink erin zetten, dus zou goed moeten komen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben gister al bij je moeder langsgeweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is meer iets voor VDM
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
O daarom was het bed doorgezaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben gister al bij je moeder langsgeweest
Tsja, 400 kilo maximale draagkracht en als je moeder al 399 weegtquote:
En jij ook nog is 400 erbij, dan word het teveel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, 400 kilo maximale draagkracht en als je moeder al 399 weegt
Dus jij weeg 399,6 kilo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, 400 kilo maximale draagkracht en als je moeder al 399 weegt
Nopequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Victorious
En stijn heb jij GTA IV?
En mathijsie, sterkte met je opa jungske!
Die is zó smerig hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij ook nog is 400 erbij, dan word het teveel ja.
[ afbeelding ]
Dit is echt lekker
399,601quote:
Nahh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kopen dan
GTA IV is het nieuwe clubs.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kopen dan
Niet het nieuwe clubs, dat spelen we alleen maar omdat jullie dan wel een keer raak schietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kopen dan
OH SNAP!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet het nieuwe clubs, dat spelen we alleen maar omdat jullie dan wel een keer raak schieten
De normale Lipton ice-tea, met ijsblokjesquote:
Ja, daarom open ik die de laatste tijd ook zo vaakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Wel nice, met die 2500 pakjes kan je ook wel winst makenals het goed is kan je bijna elk pakje minimaal kiet draaien en de meeste zelfs winst!
Of Cristiano Ronaldoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom open ik die de laatste tijd ook zo vaak
Met 5k gold packs kan het ook maar dan moeten de consumables heel duur zijn en je moet hopen op veel 4 atb formaties
moet je komen jonguhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet het nieuwe clubs, dat spelen we alleen maar omdat jullie dan wel een keer raak schieten
Die heb ik ook staan, maar met prik is veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Dure ice-tea
Eistee van de aldi > Alles
Ja, of een andere speler die dan 5k waard is. Maar dan moet je wel geluk hebben want zoveel zijn dat er niet meer.quote:
Ja maar dat is niet relax als je zon 'bier rommel buik' hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik ook staan, maar met prik is veel lekkerder
Daar snapt hij toch niks van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet relax als je zon 'bier rommel buik' hebt.
op de homepage gewoon rechts op generate drukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
hoe werkt dat random.org? Drawings staat onder paid services
Ow, op die manier een ieder gewoon een fictief nummer geven, aha, ik snap hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de homepage gewoon rechts op generate drukken
Als je maar 4 schoten weggeeft, en zelf 20 creeert, heb je gewoon een goede wedstrijd gespeeld, maar veel pech gehad. Dat gebeurt wel eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
Wat ben ik slecht gewordenKansen creëren gaat nog wel, maar afmaken en verdedigen gaat hopeloos, ook tegen slechte tegenstanders. Te lang niet meer gespeeld.
Net weer 3-3, hij 4 schoten op goal, kon weinig voetballen, ik 20 op goal.
Ga even terugschakelen op bronzes, misschien loopt dat beter
Vind het wel mooi en nog spannend ook, even 3x een 10quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Intrigerend iets dat boogschieten. Die Nederlander doet het prima! Gaat zo richting halve finale!
Nee ik ben de trucjes gewoon wat verleerd. De standaard manieren van afmaken, het verdedigen van een dribbelaar, vooral dat soort dingetjes. De timing moet terugkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je maar 4 schoten weggeeft, en zelf 20 creeert, heb je gewoon een goede wedstrijd gespeeld, maar veel pech gehad. Dat gebeurt wel eens
Ja, eerst kwalificatieronde en daarna alleen maar 1v1. Nu dus halve finale.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
Hoe werkt dat bij boogschieten, knock out? Dus laatste 4?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
Hij zit nu bij de laatste 4.
Het begon met kwalificatie en daarna knock out dacht ik!
Okéquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, eerst kwalificatieronde en daarna alleen maar 1v1. Nu dus halve finale.
Wat houdt dat 'walk over' in?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het toch via een knock out principe doen. Met poultjes is het veel gedoe, en als mensen op vakantie moeten komt het wellicht niet af.
13 deelnemers, houdt in dat 3 deelnemers een walk over krijgen, en de overige 5 zich via heen-en terug wedstrijden moeten plaatsen. Bij 2 keer de zelfde stand moet een derde wedstrijd uitsluitsel geven. Behalve bij 2 keer een gelijk spel, dan gewoon aan het einde van de wedstrijd penaltys laten beslissen.
Je hoeft niet in actie te komen om de volgende ronde te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'walk over' in?
Kan er zo snel niks over vinden
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Een bye is wat Toefjes bedoelde. Een walk-over is wanneer je tegenstander zich terugtrekt.
Hou er rekening mee dat het uit en thuis isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ha, moet ik tegen RP
Kom maar op zou ik zeggen, hebben we dat ook gehad
Zat ik me net af te vragen eindelijk, snel antwoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het uit en thuis is
Waarom een prijs voor uitschakeling in de 1e ronde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
@Ravioli, kun je deze post in de OP zetten?
Ik financieer het toernooi, leuk om aan iedereen iets te gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom een prijs voor uitschakeling in de 1e ronde?![]()
Kost veel moeite om al die kaarten er weer op te zetten.
Ah, leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik financieer het toernooi, leuk om aan iedereen iets te geven
Ah, je vrienden zijn dus al net zo maf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Leuke discussie heb ik nu met een paar vrienden over talent
Een iemand zegt dat talent niet aangeboren is en beweert dat iedereen dus even goed kan worden.
Dan kan ik een hele goede ballerina wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Leuke discussie heb ik nu met een paar vrienden over talent
Een iemand zegt dat talent niet aangeboren is en beweert dat iedereen dus even goed kan worden.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kan ik een hele goede ballerina worden
Ik ga me even inschrijven bij de lokale voetbalclub, kan ik ronaldo vervangen bij Real als ie met pensioen gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijkbaar weliedereen zou even goed moeten kunnen worden
Iedereen heeft het in zich om zo goed als Messi te worden lol.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kan ik een hele goede ballerina worden
Jij hebt ook nog eens de perfecte bouw voor een turner!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mij inschrijven bij de lokale turn vereniging om Epke op te volgen!
Paar kilootjes eraf en enkel spieren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog eens de perfecte bouw voor een turner!
Lullig voor die rekstok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mij inschrijven bij de lokale turn vereniging om Epke op te volgen!
Debiel ja..die potjes zijn al zo kort. Doe dan gewoon sets tot er een beslissing valt..zo vaak eindigen ze niet gelijk volgens mij.quote:
Nee, iedere keer staan er 2 punten op het spel (iedere set). Het kan dus 1-1, 2-0 of 0-2 worden. Als je de set wint heb je 2 punten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
Een finaleplaats om 1 pijl?
En was het niet 5-3 en daarna 5-4 in sets?
Ah zo. Oké had alleen iets aan het begin en het einde gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, iedere keer staan er 2 punten op het spel (iedere set). Het kan dus 1-1, 2-0 of 0-2 worden. Als je de set wint heb je 2 punten.
Rekstok turnen is nog wel tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Al die 'jury beoordeling' sporten zijn suf
Was een goede pot vandaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Thorb het volgende:
Zuur dit, hij schoot zo'n goed toernooi. Brons is natuurlijk ook leuk
Hockeywedstrijd nog even teruggekeken, dat gaf wel vertrouwen. Na de overwinning van Australie op Spanje zag ik het even niet meer zitten, maar na de 2-2 van Australie tegen Argentinie en deze overwinning van Nederland weer wat meer vertrouwen
Die zitten er altijd in, vroeger al met Taekema en Van der Weerden is ook niet de beste verdediger natuurlijk. Billy Bakker was weer lekker bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was een goede pot vandaagOp wat slippertjes na achterin.
Ja, maar die 2 fouten achterin achter elkaar waardoor NZL open doelkansen kreeg, dat kon echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zitten er altijd in, vroeger al met Taekema en Van der Weerden is ook niet de beste verdediger natuurlijk. Billy Bakker was weer lekker bezigWas lekker snel, fris spel
Dit. Ik kijk ook via stream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Federer - Del Potro is echt mega spannend zeg
Setquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Ik zet hem aan en meteen de break
TV blijft gewoon op Ned 1 staan he, dus stream
Eerste zet voor Van der Ven
Ik hoop dat Del Potro wint, al maakt het mij niet zo veel uit. Gun Federer ook wel die gouden medaille in het enkelspelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
lol Fed..meteen 0-40, Del Potro held
Rebreak
Goede jinxquote:
Enkele pijlen maar hè. Hij schiet verder continu 10en...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
Dat hele toernooi is hij ontspannen en faalt hij niet, gaat het nu even 2 wedstrijden achter elkaar mis
Klopt ja. DIt is een kansje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Enkele pijlen maar hè. Hij schiet verder continu 10en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |