Ik ga me even inschrijven bij de lokale voetbalclub, kan ik ronaldo vervangen bij Real als ie met pensioen gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijkbaar weliedereen zou even goed moeten kunnen worden
Iedereen heeft het in zich om zo goed als Messi te worden lol.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kan ik een hele goede ballerina worden
Jij hebt ook nog eens de perfecte bouw voor een turner!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mij inschrijven bij de lokale turn vereniging om Epke op te volgen!
Paar kilootjes eraf en enkel spieren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog eens de perfecte bouw voor een turner!
Lullig voor die rekstok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mij inschrijven bij de lokale turn vereniging om Epke op te volgen!
Debiel ja..die potjes zijn al zo kort. Doe dan gewoon sets tot er een beslissing valt..zo vaak eindigen ze niet gelijk volgens mij.quote:
Nee, iedere keer staan er 2 punten op het spel (iedere set). Het kan dus 1-1, 2-0 of 0-2 worden. Als je de set wint heb je 2 punten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
Een finaleplaats om 1 pijl?
En was het niet 5-3 en daarna 5-4 in sets?
Ah zo. Oké had alleen iets aan het begin en het einde gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, iedere keer staan er 2 punten op het spel (iedere set). Het kan dus 1-1, 2-0 of 0-2 worden. Als je de set wint heb je 2 punten.
Rekstok turnen is nog wel tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Al die 'jury beoordeling' sporten zijn suf
Was een goede pot vandaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Thorb het volgende:
Zuur dit, hij schoot zo'n goed toernooi. Brons is natuurlijk ook leuk
Hockeywedstrijd nog even teruggekeken, dat gaf wel vertrouwen. Na de overwinning van Australie op Spanje zag ik het even niet meer zitten, maar na de 2-2 van Australie tegen Argentinie en deze overwinning van Nederland weer wat meer vertrouwen
Die zitten er altijd in, vroeger al met Taekema en Van der Weerden is ook niet de beste verdediger natuurlijk. Billy Bakker was weer lekker bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was een goede pot vandaagOp wat slippertjes na achterin.
Ja, maar die 2 fouten achterin achter elkaar waardoor NZL open doelkansen kreeg, dat kon echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zitten er altijd in, vroeger al met Taekema en Van der Weerden is ook niet de beste verdediger natuurlijk. Billy Bakker was weer lekker bezigWas lekker snel, fris spel
Dit. Ik kijk ook via stream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Federer - Del Potro is echt mega spannend zeg
Setquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Ik zet hem aan en meteen de break
TV blijft gewoon op Ned 1 staan he, dus stream
Eerste zet voor Van der Ven
Ik hoop dat Del Potro wint, al maakt het mij niet zo veel uit. Gun Federer ook wel die gouden medaille in het enkelspelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
lol Fed..meteen 0-40, Del Potro held
Rebreak
Goede jinxquote:
Enkele pijlen maar hè. Hij schiet verder continu 10en...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
Dat hele toernooi is hij ontspannen en faalt hij niet, gaat het nu even 2 wedstrijden achter elkaar mis
Klopt ja. DIt is een kansje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Enkele pijlen maar hè. Hij schiet verder continu 10en...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |