Ik doe dan gewoon op de ipad, en dan via apple tv eventueel op de televisie. Wel ideaal, kun je nog eens een goede drol leggen tijdens een wedstrijd en door blijven kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een normaal abonnement krijg je dat er gratis bij nu. In eerste instantie alleen Ziggo, maar andere providers volgen ook snel geloof ik.
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, moet dat via in-app aankopen?
Dan kan je het gratis krijgen
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zakquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Digitale tv > Stream natuurlijk..
Zeker met de 2 HD kanalen.
Is er een app voor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen idee, denk dat het met een kijk-code zal moeten..
Eredivisie appquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is er een app voor?
Dan kijk ik er even naar
Ja, jaarabonnement is 180 euro ofzo, dus het is iets meer dan de helft. Met die acties van 3 maanden gratis etc kan je er nog 45 euro vanaf trekken. Vind ik het wel waard om het gewoon op mijn tv in HD te hebben (en ook nog de optie te hebben om ernaast te streamen). Ik volg toch regelmatig 2,3 wedstijden tegelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb toen Twente - Feyenoord gezien op de ipad, toen ze dat foutje gemaakt hadden, zodat iedereen perongeluk kon meekijken, vond het perfect, en je stopt de nodige euro's in de zak
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Die UP Doumbia lijkt mij beter dan Frimpong, en je kan de Man City versie van Boyata nog doen ipv de Bolton versiequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
wat een kutteam!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog UP Guidetti
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt knap hoeveel kutteams jij er uit weet te poepen.
Was geen belediging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Wel voor mij.quote:
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is het een belediging en heb je ongelijk!
Is best een geinig spelletje dat Fifaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
xbox live gold toch maar weer vernieuwd, lekker fifa doen
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er gespeeld met TOTY Gomez? En wat vond je ervan?
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig hier zeg ... het is te merken dat er veel jeugd op vakantie is
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaarquote:
Na bolt gisteren niet echt meer opgelet, wat een koning is dat trouwens zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit was wel anders een tijdje terug![]()
Komt er nog wat leuks vandaag qua Olympische Spelen? Begin die paardensport wel weer zat te raken
[..]
Ah oké, had gekund toch, je hebt aardig wat spelers gehad en ook het budget beschikbaar
Nee, had wel plannen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes, Tim, VDM (had MOTM toch?),...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |