Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
22
Ik heb geen eigen auto en rij over het algemeen niet verder dan van waalwijk naar Den bosch of Tilburg.
Gewoon 1 flesje hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nooit alcohol drinken en dan aan bier met tequila..hoop dat er filmpjes komen
Gek hè, iemand die nooit alcohol drinkt wordt wel lam jaquote:
Nederlands leren ze ook moeiteloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Het valt me op dat de Scandinavisten hier bijzonder goed Engels spreken. Sommige zelfs accentloos.
Ja dat komt omdat veel woorden op elkaar lijken en ze kunnen ook de harde G uitspreken wat de Amerikanen en Engelsen niet kunnen.quote:
Als ik 18 ben mag ik dat pasquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Shots doen met GJE lijkt mij wel leuk
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld afquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Een vriend van mij is een aziaat en dat is echt prachtig als die aan de alcohol gaatdie ligt na een slokje al op de grond en weet nergens meer iets vanaf
Op zichquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld af
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik 18 ben mag ik dat pas
Holly bedoel je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.
VDM blowt gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op zichblowen en alcohol is ook vertier mits het goed gaat. Ging bij mij wel eens fout, tafel in een kroeg ondergekotst toen
was een kroeg waar ik best vaak kwam en de eigenaars ook wel kende
snel weggelopen
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempaquote:
Ib4 Rijstquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempa
Johquote:
Dude.. Doe het niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Is wel eng ja reizen met de OVquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Huh?quote:
Als er in Friesland al ferme knokpartijen zijn dan zal dat in de randstad nog 100x erger zijnquote:
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zekerquote:
Daar speelt hij in het echt ook maar die versie is nooit uitgekomen. Er is wel een oude Crystal Palace versie maar die heb ik nog nooit op de markt gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
HUH????
[ afbeelding ]
Volgens ultimatedb hoort hij bij Bradford te zitten
Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zeker
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.![]()
Ach je zit dan ook niet alleen dus dat maakt het ook wel leuk. Ik moet zelf ook best ver reizen maar het is het wel waard.
Al ga ik niet zo vaak meer.
Die is al fokt opquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparen
Inb4 vmbo havo en shitquote:
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zieke regen hier Dudeweiser, bij jou ook?
fypquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I ate my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Ben ik het dus helemaal mee eens. Heb nu 6 maanden mijn rijbewijs en aan het begin deed ik alleen maar stukjes naar school en de stad etc maar nu rijd ik ook vaak als we bij mensen op bezoek gaan naar bijvoorbeeld maastricht of almelo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.
Vind ik beetje respectloos maar ja wie ben ik he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I fucked my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Mja het schijnt dus dat je hier gewoon sex met dieren mag hebben. Zolang je het maar niet openbaar doet.quote:
wat is er op 15 juli dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Danilo van FC Porto is op de mooiste dag ter wereld jarig
Dan is Mathijs jarig en dat vind ik gewoon een moeie dag!quote:
Suicide Tequilaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Ik mag 1 drankje per week halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Leuk om te kijken op joetjoep jaquote:
Definitie van een baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Heb het 1x gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk om te kijken op joetjoep ja
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |