quote:Arnoud Robertus Alberts is de zoon van Robert en Laura. We leren hem in het eerste seizoen van GTST kennen als een aardige rechtenstudent. Zijn studie betaalt hij door hard te werken en hij heeft dan ook heel wat bijbaantjes gehad.
Twee vrouwen
In de liefde wordt Arnie heen en weer getrokken tussen twee vrouwen, Linda en Roos. Al tijdens de middelbare school heeft hij verkering met Linda Dekker. Na enige tijd gaat dit over. Niet lang daarna ontmoeten hij en zijn beste vriend Peter Kelder. Allebei vallen ze als een blok voor de mooie blondine Roos de Jager. Arnie weet uiteindelijk het hart van Roos te veroveren en samen besluiten ze te trouwen. Helaas laat zijn schoolliefde Linda hem niet met rust. Iedere keer als het even niet zo lekker loopt tussen Roos en Arnie, weet ze nog steeds Arnie's aandacht te trekken.
Amerika
Na zijn studie rechten besluit Arnie in de VS internationaal recht te gaan studeren. Zijn vrouw Roos gaat met hem mee. Helaas wordt Roos al snel overmand door heimwee en ze besluit terug naar Nederland te gaan. Na haar vertrek blijft Arnie alleen achter in de VS. Uiteindelijk besluit Arnie zijn studie af te breken omdat hij niet zonder zijn geliefde kan leven. Om de schulden te betalen die hij voor zijn studie gemaakt heeft gaat hij werken bij AA&F, het bedrijf van zijn vader.
Problemen
Het huwelijk met Roos loopt spaak en ze besluiten uit elkaar te gaan. Linda komt weer in de picture en Arnie pakt de relatie met haar weer op. Roos blijkt inmiddels zwanger van zijn kind te zijn, maar laat het weghalen. Het wordt Arnie te veel en hij ontvlucht Meerdijk door zich aan te monsteren op een schip. Als hij terugkomt staan zowel Roos als Linda op hem te wachten. Aan Arnie de keus, en hij kiest voor zijn grote liefde Roos.
Neergestort
Als zijn leven weer in wat rustiger vaarwater terecht is gekomen, gaat Arnie weer aan de slag voor AA&F. Daar wordt hij uitgezonden naar Venezuela. Tijdens een binnenlandse vlucht stort zijn vliegtuig neer in de jungle. Vergeefs gaan Laura en Robert op zoektocht door de jungle. Arnie lijkt omgekomen bij dit ongeluk en er is nooit meer wat van hem vernomen.
Afsluiting
Jaren later krijgt Robert een telefoontje dat er een lichaam in Venezuela gevonden is. Na een DNA-test met een tandje, blijkt het inderdaad om Arnie te gaan. Zijn stoffelijke resten worden naar Nederland gevlogen en Robert en Laura begraven hun zoon. Nu kunnen ze het verleden afsluiten. Zou je denken. Wat Robert dan niet weet, is dat Arnie biologisch gezien niet zijn zoon is. Dennis Tuinman en Arnie Alberts zijn -toen ze als baby in het ziekenhuis lagen- omgewisseld. Robert en Laura zijn dus de ouders van Dennis.
De rol van Arnie Alberts werd van seizoen 1 tot en met 7 vertolkt door Reinout Oerlemans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door Frey op 04-08-2012 16:43:44 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Op een gegeven moment stuurt ie Helen weg en kijkt ie een beetje maf in de kamer en begint ie ineens keihard te lachen vanuit het niks. Jammer dat ze het zo overdreven hebben die depressieve periode, het had best wat korter mogen duren. Zolang had ie daarna niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja
En toen sloeg-ie helemaal door
Ja, vooral bij Laura werd ik erg misleid omdat ik de verhaallijn niet kende.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens van dat tweede filmpje uit de OP die van een DVD afkomstig is is de volgorde compleet verneukt, dat huwelijk kwam veel eerder. Net als dat filmpje over Lotje, na dat gebeuren met instituut Karma kwamen fragmenten uit de lijn waarbij Laura Sanneke Strijbos ontvoerd. Ik vind het toch maf dat ze dat zo doen, ze hebben de fragmenten toch gewoon opgezocht en gevonden op datum lijkt me?
Nadat Suzanne en Daniël weer herenigd zijn, jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Laura werd ik erg misleid omdat ik de verhaallijn niet kende.
Bij Daniël zit er ook ineens een raar stukje tussen waar hij al een baard heeft.
Vele nostalgische fans doen niet aan dat soort crapquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat een fout in de tt Arnie is de zoon van Guus Tuinman.
over 17 dagen seizoen 6 op dvdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
17 dagen?dat zijn de eerste week toch alleen herhalingen?
Helemaal vanwege de titel van het muziekstukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Frey het volgende:
Dit muziekje zou perfect zijn voor als Arnie ineens weer voor de neus van Robert en Laura staat en hen in de armen valt.![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie OP Frey, Arnie associeer ik altijd met de gloriejaren en de kern van GTST.
Inderdaad ja. Die scène vond ik het meest belachelijk; het leek wel alsof-ie door de duivel bezeten was ofzoquote:[..]
Op een gegeven moment stuurt ie Helen weg en kijkt ie een beetje maf in de kamer en begint ie ineens keihard te lachen vanuit het niks. Jammer dat ze het zo overdreven hebben die depressieve periode, het had best wat korter mogen duren. Zolang had ie daarna niet meer
Zeg, ga eens even je mond spoelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat een fout in de tt Arnie is de zoon van Guus Tuinman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
Zeg, ga eens even je mond spoelen!
Everon Jackson Hooi wordt kotsmisselijk van de verhaallijnen die hij speelt en laat dat duidelijk merken.quote:
Arnie:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe iedereen reageert op de terugkeer van Peter.
Ik wil niet veel verklappen, maar het waren best mooie scenes vond ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe iedereen reageert op de terugkeer van Peter.
Precies, een of ander mislukt schrijvertje, die nog bollen pelde toen de seizoenen met Arnie aan de gang waren heeft dit uit zijn perverse brein laten ontspruiten toen hij de kijkcijfers zogenaamd wilde doen stijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vele nostalgische fans doen niet aan dat soort crap
Arnie is gewoon van Laura en Robert![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil niet veel verklappen, maar het waren best mooie scenes vond ik
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
kunt u ook beschrijven hoe het shot van Peter eruit zag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.Een heer met stijl
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Is alleen nu eventjes om de spanning erin te houden voor seizoen 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.
Ben echt benieuwd naar dit seizoen, omdat ik alleen het laatste gedeelte gezien heb
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Jij kan het weten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe Peter op hen zal reageren:
Op Arnie:![]()
Op Helen:![]()
Op Suzanne:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe Peter op hen zal reageren:
Op Arnie:![]()
Op Helen:![]()
Op Suzanne:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook bezig met seizoen 2, maar ik sla soms stukken over, want ik heb het allemaal al eens gezien. Hoe ver ben jij? Ik ben nu net aan het eind van de verhaallijn waarbij Rien John iets in zijn schoenen probeert te schuiven.quote:
Gedurende seizoen 3 werd ze me toch een partij irritant zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vader en dochter (Toen dochter schijnbaar nog niet zó irritant was)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
En een kijkje bij de instrumenten van Fons Merkies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis een sambabal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
En een kijkje bij de instrumenten van Fons Merkies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DVD 10 nu, John is inmiddels terug enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met seizoen 2, maar ik sla soms stukken over, want ik heb het allemaal al eens gezien. Hoe ver ben jij? Ik ben nu net aan het eind van de verhaallijn waarbij Rien John iets in zijn schoenen probeert te schuiven.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ronald wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Audio/GTST%20tropical.mp3
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DVD 10 nu, John is inmiddels terug enzo
Erg zonde dat ze John in seizoen 9 hebben doodverklaard, had hem graag nog een keer teruggezien in de seriequote:
Hij, Arnie en Remco hebben onder leiding van Robert in Barcelona (Hoezo, Japan/China?) een geheime divisie van AA&F.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg zonde dat ze John in seizoen 9 hebben doodverklaard, had hem graag nog een keer teruggezien in de serie
Ik had dat deuntje in m'n achterhoofd toen ik die reactie schreefquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ronald wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Audio/GTST%20tropical.mp3
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij, Arnie en Remco hebben onder leiding van Robert in Barcelona (Hoezo, Japan/China?) een geheime divisie van AA&F.
Dus natuurlijk ook weer ruimte voor de caribische GTST-tune
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:
Ik wist niet eens dat er een Club van Sint-film kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:
Robert vermomt zich als de Goedheiligman en gaat naar Meerdijk om te kijken of alles er wel goed gaatquote:
Je houdt ook niet bezig met Sinterklaas, hoop ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een Club van Sint-film kwam
Mwah, altijd wel leuk gevonden maar sinds Bram er de brui aan gaf eigenlijk veel minder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je houdt ook niet bezig met Sinterklaas, hoop ik
Ik moest eerst goed kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef LetsGame het volgende:
Dit is echt heel suf, ik verwachtte dat Wilbert een zwarte piet zou zijn, is hij Sinterklaas![]()
Verrek, ik hoor het aan zijn stemquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert vermomt zich als de Goedheiligman en gaat naar Meerdijk om te kijken of alles er wel goed gaat
Ik eerst ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verrek, ik hoor het aan zijn stemIk had hem écht niet herkend!
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden trailers moeten maken voor de GTST boxen, er wordt echt weinig reclame gemaakt voor de boxen ..
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden trailers moeten maken voor de GTST boxen, er wordt echt weinig reclame gemaakt voor de boxen ..
OEEEEHquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwen
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:
"Goede tijden zijn aangebroken voor Simon en Annette!" [Allerlei saaie mufgebrachte beelden van de bruiloft van Simon en Annette, nostalgisch kalm bruiloftsmuziekje eronder]
"Maaaaaar slechte tijden zijn er ook..." [Enorm hard rocknummer op alle spannende momenten uit het tweede seizoen, Rien door Peter gemept, vallende Sara, Dian gekidnapt, Tim die schreeuwt 'Ik wil het niet meer!', zulke beelden, cliffhangershot en dan een flits naar zwart, muziek in één klap tegelijk uit...]
[Fade-in terug naar de bruiloft] "...Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven."
"Goede Tijden Slechte Tijden seizoen 2, nu op DVD."
[Laatste shot, misschien een uitspraak van Tom of Harmsen en anders Danny die subtiel naast Myriam glipt en roept "Dag schoonheid"]
...Dat dus.
Ik snap je punt maar ik wilde echt zo'n ouwelullen-idee maken van die bruiloftquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Frey het volgende:
Helaas, het wordt een trailer met de muziek van Merkies en de stem van Jan Kooijemans.
Nee. Een opgeblazen gerucht door Televizier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Liquidist het volgende:
Komt Marcus nou nog terug of niet? Of heb ik wat gemist?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:
"Goede tijden zijn aangebroken voor Simon en Annette!" [Allerlei saaie mufgebrachte beelden van de bruiloft van Simon en Annette, nostalgisch kalm bruiloftsmuziekje eronder]
"Maaaaaar slechte tijden zijn er ook..." [Enorm hard rocknummer op alle spannende momenten uit het tweede seizoen, Rien door Peter gemept, vallende Sara, Dian gekidnapt, Tim die schreeuwt 'Ik wil het niet meer!', zulke beelden, cliffhangershot en dan een flits naar zwart, muziek in één klap tegelijk uit...]
[Fade-in terug naar de bruiloft] "...Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven."
"Goede Tijden Slechte Tijden seizoen 2, nu op DVD."
[Laatste shot, misschien een uitspraak van Tom of Harmsen en anders Danny die subtiel naast Myriam glipt en roept "Dag schoonheid"]
...Dat dus.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]
Erg goede ideeën, misschien voor de toekomstquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ik wilde echt zo'n ouwelullen-idee maken van die bruiloftEn toen wist ik niet echt een einde (En zo'n einde als 'op zoveel DVD's' had ik wel in gedachten maar vond ik zo afgezaagd), dus bedacht ik echt zo'n Myriam-achtig einde
Zo van "Bah, die bruiloft is zo saai maar ewwwww die beelden zijn zo eng, dan vind ik de bruiloft toch stukken beter."
Bwhehehe we zitten hier, hoe debiel ook, alsnog beter te vergaderen over een fake trailer dan de schrijvers over een echte aflevering.
Televizier nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee. Een opgeblazen gerucht door Televizier.
...Vooralsnog.
Misschien heeft GTST dit wel gestolen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
In de strip Douwe Dabbert heet de schurk ook Ludo.
Ludo Lafhart (de man in het groen).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nog 2 weken tot wat...? Ohja, het spikspinternieuwe, bloedstollende seizoen!
Of begint dat nou over 3 weken?... Nouja, dat het 33ste seizoen er komt is een feit!"
[..]
[ afbeelding ]
Of begint dat nou over 3 weken?... Nouja, dat het 33ste seizoen er komt is een feit!"
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, ik ben niet voor jou opzij gestapt om zulke missers te maken.
...Het is het 34ste seizoen."
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ai... 1000 maal excuses!... Of zijn het er nou 10000?
Nouja, in ieder geval bedankt voor het verbeteren, Jantien!... Of was jij nou Martin...?"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ai... 1000 maal excuses!... Of zijn het er nou 10000?
Nouja, in ieder geval bedankt voor het verbeteren, Jantien!... Of was jij nou Martin...?"
Twee van die drie zijn van mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, zouden ze zichzelf wel eens googlen?
[ afbeelding ]
''Bing GTST'' pagina 2 is al ''Neger wat?''quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Twee van die drie zijn van mij![]()
We worden nog eens beroemd hier
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Het is mij! ROBBERT!"
...Die moest gewoon
Zekersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Twee van die drie zijn van mij![]()
We worden nog eens beroemd hier
Voorlopig heb je toch geen tijd om het te lezen, want je loopt flink achter met de boxen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb het 12,5 jaar boek besteld via Marktplaats. Lang geleden dat ik dat weer heb doorgelezen.
Had je het dan niet eens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb het 12,5 jaar boek besteld via Marktplaats. Lang geleden dat ik dat weer heb doorgelezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit een keer geleend bij de bieb
Je bent in de war met de 20 jaar GTST-DVD, Rohan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het 12,5 jaar GTST boek, ging dat niet over Noud en Vicky? Of kwamen die pas na het vertrek van de familie Huygens? In ieder geval kan ik me nog het verhaal herinneren over de baby van Sjors."
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kreeg hem meteen toen die uitkwam
Het wordt wel eens tijd voor een nieuw boek, naar mijn mening. Misschien bij het 25-jarige jubileum?
Als ze de 25 jaar halen...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het 12,5 jaar GTST boek, ging dat niet over Noud en Vicky? Of kwamen die pas na het vertrek van de familie Huygens? In ieder geval kan ik me nog het verhaal herinneren over de baby van Sjors."
Tegen de tijd dat het 25-jarige jubileum een feit is, zijn die prutsers allang vertrokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.
Breng ze nu asjeblieft niet op ideeën.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
De 25 jaar GTST DVD met daarop alleen materiaal van na 2010.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
Wat is dit?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
WHAHAHAHAHAHA, NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Waarom dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA, NEEEEEEEEE
Ik dacht hier gister over na.
Wel, ik dacht aan seizoen 20 van The Simpsons; Die kwam ineens uit op DVD terwijl seizoen 11 nog moest worden uitgebrachtquote:
De fuck man...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef LetsGame het volgende:
waarom seizoen 20?
ik ga het sws halen omdat er gtst opstaat
wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel, ik dacht aan seizoen 20 van The Simpsons; Die kwam ineens uit op DVD terwijl seizoen 11 nog moest worden uitgebracht
...Limited Edition, in ieder geval weten ze zelf ook dat hij barslecht verkocht gaat worden.
Dan moeten ze seizoen 8 t/m 19 gewoon sneller uitbrengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 uitbrengen, echt raar, waarom zouden ze dat doen.. :s
Misschien om gelijk te kunnen zijn met de seizoenen van nu, en ze seizoen 21 en 22 sneller kunnen uitbrengen.
Dat vroeg men zich ook af bij de uitgave van Simpsons seizoen 20quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 uitbrengen, echt raar, waarom zouden ze dat doen.. :s
Misschien om gelijk te kunnen zijn met de seizoenen van nu, en ze seizoen 21 en 22 sneller kunnen uitbrengen.
Ik ben ook een collector, ware het niet dat ik de afgelopen seizoenen reteslecht vond.quote:
Dat is het toch wel wanneer het seizoen op DVD uitkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zonde van de dvd's die ervoor gebruikt worden
Gek genoeg had ik laatst ook zo'n gevoelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...WÁÁROM voelde ik gister zonder dollen aankomen dat seizoen 20 van GTST op DVD zou uitkomen?
Dat is niet best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik laatst ook zo'n gevoel
HOU JE BEK, ROHAN.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Yes, EINDELIJK komt het beste seizoen van GTST uit op dvd!
... Of was seizoen 19 nou het beste seizoen...?"
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Volgens internet komt het beste seizoen over 2 maanden op DVD.
Nee wacht, volgens mij eerder al... Ja, 16 oktober."
Bijna goed, maar ik miste zijn opmerking: "Wacht, wie is Jef?"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Het beste seizoen, met de beste verhaallijnen! Zoals de spannende ontknoping in de 5500ste aflevering... Of was het nou de 6000ste...?
Nouja, ook spannend is de cliffhanger waarin Sjors bevalt van het kind van Bing... Of nee, het was van Danny, toch?... Oh nee, het kind was van Jef!"
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bijna goed, maar ik miste zijn opmerking: "Wacht, wie is Jef?"
Hoezoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 heeft de lelijkste GTT leader ooit
Komaan, als je nu nog niet weet dat hij leadergek is, dan ben je wel een heel late leerling.quote:
Dat wist ik wel, maar ik vraag me af waarom hij de leader van seizoen 20 lelijk vindtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komaan, als je nu nog niet weet dat hij leadergek is, dan ben je wel een heel late leerling.
quote:Maar ja, die lelijkheid was met reden. Die leader moest immers ook incorpereren met de zojuist uitgelekte DVD-cover:
[ afbeelding ]
Oooh shit! Dat was de gewone uitgave! Dit is de limited edition:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komaan, als je nu nog niet weet dat hij leadergek is, dan ben je wel een heel late leerling.
Maar ja, die lelijkheid was met reden. Die leader moest immers ook incorpereren met de zojuist uitgelekte DVD-cover:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar ja, die lelijkheid was met reden. Die leader moest immers ook incorpereren met de zojuist uitgelekte DVD-cover:
[ afbeelding ]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh shit! Dat was de gewone uitgave! Dit is de limited edition:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:
[ afbeelding ]
Ik ben de voorzetter. Ik zet hem voor, u kopt hem in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zullen straks waarschijnlijk veel posts komen over seizoen 6.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat jullie, hier ook mee doorgaan als het volgende seizoen dadelijk begonnen is!
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben de voorzetter. Ik zet hem voor, u kopt hem in.
Respect.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dank jullie allen voor deze toffe reactiesquote:
Sowiesoquote:Ik hoop dat jullie, hier ook mee doorgaan als het volgende seizoen dadelijk begonnen is!
Bartolhoven verheugt zich echt ontzettend op deze box.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zullen straks waarschijnlijk veel posts komen over seizoen 6.
Het enige wat ik inderdaad jammer aan het vertrek van de familie Fischer vind.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Bartolhoven verheugt zich echt ontzettend op deze box.
Niet zo snel als seizoen 4 in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Ben benieuwd hoe snel jij dit seizoen weer af hebt.
Vond je het jammer dat hij er dus geen opmerkingen meer over maakte?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het enige wat ik inderdaad jammer aan het vertrek van de familie Fischer vind.
Waren de reacties van Bartolhoven!
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet zo snel als seizoen 4 in ieder geval.
Ik deed toen ook nauwelijks andere dingen tussendoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.
Ik was binnen 2,5 week klaar met seizoen 3. Maar ja, het was ook kerstvakantie toenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij seizoen 4 en 5 deed ik ook genoeg dingen tussendoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik deed toen ook nauwelijks andere dingen tussendoor.
Paste dan toch perfect bij het seizoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 gebruikte een leader met veel te weinig balans en er zat totaal geen patroon in, in mijn ogen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Paste dan toch perfect bij het seizoen.
Even je bericht gerepareerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 gebruikte een leader met veel te weinig balans en er zat totaal geen patroon in, in mijn ogen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Paste dan toch perfect bij het seizoen.
Dankjewel Arniequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even je bericht gerepareerd.
Niet dat, maar wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Leadergekfeitjes: seizoen 20 is een seizoen dat maar 1 leader heeft, iets wat alleen seizoen 3 voorheen gehad heeft
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Een seizoen wat maar een leader heeft, ja hoor
...Verdomd, nu weet ik ook wat ik fout deed op mijn proefwerk Nederlands.quote:‘Wat’ en ‘dat’ worden vaak door elkaar gebruikt. Dat leidt vaak tot onduidelijkheid en miscommunicatie.
Dat verwijst naar iets bepaalds:
“Het boek dat ik je gisteren gaf.”
“Het huis dat ik zelf met vrienden heb gebouwd.”
‘Wat’ verwijst naar een zin of iets onbepaalds:
Verwijzing naar een zin: “Van mijn moeder mochten we nooit tv kijken, wat wij erg vervelend vonden.”
Verwijzing naar iets onbepaalds: “Ze gaf me alles wat ik wilde.”
Ik bedoel inderdaad dat eerste!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vond je het jammer dat hij er dus geen opmerkingen meer over maakte?
Ik geloof dat er velen waren die blij waren dat ze weer opkrasten.
Niet? Oh... Shit...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef LetsGame het volgende:
Dacht dat dit een topic was over GTST en niet over de Nederlandse taal
Slibtongquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef LetsGame het volgende:
Dacht dat dit een topic was over GTST en niet over de Nederlandse taal
Uhuh, ik zag hem meteen zitten dus ik dacht, daar gaan we.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef LetsGame het volgende:
Paul Groot is al te zien in aflevering 587 als figurant in de cactus
Valt me nu pas op
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhuh, ik zag hem meteen zitten dus ik dacht, daar gaan we.
...En toen kon ik nog even wachten.
volgens mij niet, want ze kregen toch heel even iets met elkaar? of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:09 schreef LetsGame het volgende:
Kwam Julian trouwens seizoen 6 of 7 in de serie? Kim en hij kenden elkaar toch al voordat ze werden geadopteerd of ben ik de kluts kwijt?
Ja ze kenden elkaar wel van tevoren, Kim lag nog in de clinch met Jef of Julian werd al geïntroduceerd als haar broer die ze verzorgde omdat die ernstig ziek was en van huis was weggelopen omdat ie een onmogelijk strenge pleegvader had. Ze heetten toen ook beiden Verduyn, Kim werd verliefd op hem toen ze al wist dat ie haar broer was. Volgens hebben ze het zelfs een keer gedaan bij Jef thuis, toen Julian straalbezopen was (in soaps worden mannen daar gek genoeg zeer potent vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij niet, want ze kregen toch heel even iets met elkaar? of herinner ik me dat verkeerd?
Allemachtig zeg! Ik heb bijna zin hem uit te printen en aan de binnenrand van de pleepot te plakken, maar dat lijkt me voor Lieke van Lexmond nogal extreem (sowieso een extreme actie, maar het schoot me stiekem toch even door het hoofd).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Bartolhoven verheugt zich echt ontzettend op deze box.
Tamara Brinkman die 2 weken de rol van Charlie speelt is ook wel een hoogtepuntje, eindelijk werd Charlie weer wat minder irritantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Frey het volgende:
Een van de weinige hoogtepunten uit het seizoen.
Dat vond ik wel geniaal; alsof hij daar al veel langer kwam als klant en pas later "echt" in beeld kwam als personagequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef LetsGame het volgende:
Paul Groot is al te zien in aflevering 587 als figurant in de cactus
Valt me nu pas op
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allemachtig zeg! Ik heb bijna zin hem uit te printen en aan de binnenrand van de pleepot te plakken, maar dat lijkt me voor Lieke van Lexmond nogal extreem (sowieso een extreme actie, maar het schoot me stiekem toch even door het hoofd).Zij kan er ook niks aan doen dat ik haar nu eenmaal niet mag en haar als Charlie ontiegelijk irritant vond.
quote:Pas wel op met teveel aan Lieke van Lexmond hier, straks denken die onnozele schrijvers juist dat we haar missen en haar terug willen![]()
![]()
Wat wonen er toch super mannen in Meerdijk hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ze kenden elkaar wel van tevoren, Kim lag nog in de clinch met Jef of Julian werd al geïntroduceerd als haar broer die ze verzorgde omdat die ernstig ziek was en van huis was weggelopen omdat ie een onmogelijk strenge pleegvader had. Ze heetten toen ook beiden Verduyn, Kim werd verliefd op hem toen ze al wist dat ie haar broer was. Volgens hebben ze het zelfs een keer gedaan bij Jef thuis, toen Julian straalbezopen was (in soaps worden mannen daar gek genoeg zeer potent van). Julian wilde in bezopen toestand niet (maar het lukte hem gek genoeg toch) en daarna had ie spijt, Kim daarentegen wilde graag. Na die ene keer was het wel snel afgelopen geloof ik.
Dankuuuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ze kenden elkaar wel van tevoren, Kim lag nog in de clinch met Jef of Julian werd al geïntroduceerd als haar broer die ze verzorgde omdat die ernstig ziek was en van huis was weggelopen omdat ie een onmogelijk strenge pleegvader had. Ze heetten toen ook beiden Verduyn, Kim werd verliefd op hem toen ze al wist dat ie haar broer was. Volgens hebben ze het zelfs een keer gedaan bij Jef thuis, toen Julian straalbezopen was (in soaps worden mannen daar gek genoeg zeer potent van). Julian wilde in bezopen toestand niet (maar het lukte hem gek genoeg toch) en daarna had ie spijt, Kim daarentegen wilde graag. Na die ene keer was het wel snel afgelopen geloof ik.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat wonen er toch super mannen in Meerdijk heook met een flinke borrel op weten zij nog te presteren.
inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik wel geniaal; alsof hij daar al veel langer kwam als klant en pas later "echt" in beeld kwam als personage
Viel wel mee, ze heeft die verhaallijn niet zelf bedacht hè als personage was prima, in ieder geval beter dan Charlie. Schrijvers zitten achter zieke en gestoorde verhaallijnen, ik vind Laura of Arnie niet ineens stommer omdat ze verneukt zijn door de schrijvers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dankuuu
Kim was echt een gestoord wijf zeg
Ik bedoelde meer dat ze gestoorde dingen deed zoals liegen over het aanranden van Jef en nu ook met haar broer naar bed gaan. Kim vond ik ook een van de leuke personages van de nieuwe generatie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel wel mee, ze heeft die verhaallijn niet zelf bedacht hè als personage was prima, in ieder geval beter dan Charlie. Schrijvers zitten achter zieke en gestoorde verhaallijnen, ik vind Laura of Arnie niet ineens stommer omdat ze verneukt zijn door de schrijvers.
Dat hadden ze ook moeten doen bij de familie Huygens; ze een week of twee voor hun échte introductie ze al op de achtergrond zien lopen/zitten in De Koning of De Rozenboom. Dan had het meer geleken alsof ze er al jaren woonden (wat door de makers gesuggereerd werd).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
inderdaad
een keertje wat anders dan meteen een grote verhaallijn te geven
maar bij Fatima duurde het echt veel te lang
Oja, was wel een leuke familie vond ik. Jammer dat het zo verpest werd uiteindelijk, vooral Dex kon me gestolen worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook moeten doen bij de familie Huygens; ze een week of twee voor hun échte introductie ze al op de achtergrond zien lopen/zitten in De Koning of De Rozenboom. Dan had het meer geleken alsof ze er al jaren woonden (wat door de makers gesuggereerd werd).
Dat waren echt een van de geweldigste verhaallijnen van de afgelopen jaren inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
Beter hadden ze trouwens seizoen 14 eerder op dvd uitgebracht; ik zou toch wel graag Ray en Benjamin in de grot en de moordzaak rond Pascale weer willen zien
Het stomste was nog wel de keuze voor die achternaam. Als echte fan ga je er dan toch vrij snel vanuit dat ze op de een of andere manier een familiaire verbintenis hebben met Rolf Huygens, Alex Huygens en Peter Kelder.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oja, was wel een leuke familie vond ik. Jammer dat het zo verpest werd uiteindelijk, vooral Dex kon me gestolen worden.
Vond het personage rond seizoen 5 eindelijk wat minder irritant, in seizoen 1 vond ik haar echt zo irritante bemoeialquote:Wat ik raar vond was: Wil de Smet. Dwaalde zelfs na de exit van Helen nog rond in Meerdijk
Erik Koningsberger als rechercheur Veldhuisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat waren echt een van de geweldigste verhaallijnen van de afgelopen jaren inderdaad
Meeste mensen weten toch niets meer van vroeger, komt vooral omdat veel tieners kijken die rond seizoen 9 geworden werdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het stomste was nog wel de keuze voor die achternaam. Als echte fan ga je er dan toch vrij snel vanuit dat ze op de een of andere manier een familiaire verbintenis hebben met Rolf Huygens, Alex Huygens en Peter Kelder.
Maar nee, volgens de schrijvers had "de familie Huygens geen enkele verbintenis met personages van vroeger". Alsof ze überhaupt wisten dat er vroeger personages in de serie zaten met de achternaam Huygens
[..]
Vond het personage rond seizoen 5 eindelijk wat minder irritant, in seizoen 1 vond ik haar echt zo irritante bemoeial
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erik Koningsberger als rechercheur Veldhuis![]()
![]()
EDIT: Die blooper in die verhaallijn ook:
2.53 min.
"U kunt gaan zitten."
"Nou, ik blijf liever zitten."![]()
![]()
Bedoel je niet geboren werden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Meeste mensen weten toch niets meer van vroeger, komt vooral omdat veel tieners kijken die rond seizoen 9 geworden werden
quote:
Ga je die wel kopen dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
Beter hadden ze trouwens seizoen 14 eerder op dvd uitgebracht; ik zou toch wel graag Ray en Benjamin in de grot en de moordzaak rond Pascale weer willen zien
Misschien wel jaquote:
Dat ga ik nu krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
zeker omdat ik toen ook keek en me er vrij weinig van herinner
Vreselijke reclamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
Zie ik net Cas Jansen, samen met Jack Wouterse, in de reclame van C1000
Ja, oops.. bedankt voor het verbeterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je niet geboren werden?
Verder heb je volkomen gelijk
[..]
Willen allemaal die van AH nadoen, maar falen jammerlijk.quote:
AH reclames zijn inderdaad geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Willen allemaal die van AH nadoen, maar falen jammerlijk.
In Meerdijk is maar 1 supermarktketen te vinden:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Willen allemaal die van AH nadoen, maar falen jammerlijk.
Braadworsten met veel voordééééééééééélquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
AH reclames zijn inderdaad geweldig
altijd al geweest ook
Alle andere ketens opgekocht voor 1 euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Meerdijk is maar 1 supermarktketen te vinden:
[ afbeelding ]
En regelmatig zijn er de Eurowekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle andere ketens opgekocht voor 1 euro.
Bwhahahaha, neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
Net JustBridge gebeld, ze vertellen me dat seizoen 20 alleen verkrijgbaar is op het GTST event dat op 25 augustus plaatsvindt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
Net JustBridge gebeld, ze vertellen me dat seizoen 20 alleen verkrijgbaar is op het GTST event dat op 25 augustus plaatsvindt.
Hamburgers met korting, ohohohohohquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Braadworsten met veel voordééééééééééél![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 schijnt alleen maar verkrijgbaar te zijn op de Rohan Gottschalk fandag op 21 augustus.
Daar ga ik heen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 schijnt alleen maar verkrijgbaar te zijn op de Rohan Gottschalk fandag op 21 augustus.
Maar waarom staat op dvd-home dan dat-ie op 16 oktober uitkomtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Meerdijk is maar 1 supermarktketen te vinden:
[ afbeelding ]
Geen idee, misschien komt het toch iets later toch nog uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar waarom staat op dvd-home dan dat-ie op 16 oktober uitkomt
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
met exclusieve wallencreme ontwikkeld door Nina
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:
"Hé, je vergeet je euro!"
Zeiden ze daar niets over?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee, misschien komt het toch iets later toch nog uit?
quote:Wie heeft GTST bedacht?
A: Rohan Gottschalk
B: Kennard Bos
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeiden ze daar niets over?
Het zou me niets verbazen als je die box later kunt winnen bij de volgende prijsvraag:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor als mensen weg willen gaan zonder iets te kopen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:
"Hé, je vergeet je euro!"
Ik hoop liever hierop:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar ook nieuws over dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop liever hierop:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel goeie foto om te laten signeren op de fandag.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar ook nieuws over dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef LetsGame het volgende:
Oh mijn hemel, Rohan heeft me gequote, be right back, naar de Kruitvat om extra foto's van hem te laten ontwikkelen.
Ik zag het net in shownieuws. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, Raynor Arkenbout gaat meedoen met "Sterren Springen" van SBS6
Wat is dat voor soort programma?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Heeft Wil de Smet eigenlijk ooit in de leader gezeten? Wat ik me kan herinneren is dat zij er niet tussen zat en daardoor dacht ik altijd dat ze een bijpersonage was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oja, was wel een leuke familie vond ik. Jammer dat het zo verpest werd uiteindelijk, vooral Dex kon me gestolen worden.
Wat ik raar vond was: Wil de Smet. Dwaalde zelfs na de exit van Helen nog rond in Meerdijk
Ze heeft op de castfoto's gestaan van seizoen 1, 4, (5) en 6, maar ze is inderdaad nog nooit in een leader geweest, neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heeft Wil de Smet eigenlijk ooit in de leader gezeten? Wat ik me kan herinneren is dat zij er niet tussen zat en daardoor dacht ik altijd dat ze een bijpersonage was.
Oh God.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Bekende Nederlanders (nouja, bekend; je ziet ze af en toe in programma's als Ik Hou Van Holland en dat ben je meteen een BN'er) gaan schoonspringen. Gerard Joling "praat" (voor zover hij 1 zin kan maken zonder er een schuine/seksistische grap in te zetten) de boel aan elkaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort programma?
Sterren die allerlei gevaarlijke stunts doen?
In feite doet ze mee om Edwin nu toch echt om het leven te brengen; zij was de veroorzaker van het Ebola-virus in Meerdijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Marian Mudder doet ook mee.
Hopelijk kan de botox dat aan.
BOMMETJE!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In feite doet ze mee om Edwin nu toch echt om het leven te brengen; zij was de veroorzaker van het Ebola-virus in Meerdijk
Ze is echter zo slim om iemand anders ervoor op te laten draaien:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
BOMMETJE!![]()
Nog maar 2 weken tot het begint.
Wat heeft Jaap ermee te maken? Tenzij je de nieuwe vriend van Lucas bedoelt met Jaap:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze is echter zo slim om iemand anders ervoor op te laten draaien:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Frey het volgende:
Droomde vannacht dat de eerste aflevering van het nieuwe seizoen erop was en de muziek van Ronald was weer terug inclusief Ludo tune.
Veel leesplezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hee hee, kreeg zojuist het 12,5 jaar boek binnen
Dank uquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel leesplezier
Hoe ver ben je trouwens met seizoen 2?
Je kunt net zoals Frey doen; ieder seizoen binnen 5 á 6 dagen af kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank u
DVD 10Ik denk niet dat ik seizoen 6 nog weet te halen voor de releasedatum.
Lijkt mij niet zo geschikt als castfoto, eerlijk gezegd. Arnie en Roos in bruidskleding op de cover... ik vind het niet zo staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, voor wie het boek heeft van 12,5 jaar: Op bladzijde 14 staat linksboven een castfoto geschoten op de bruiloft van Arnie en Roos. Waarom werd deze destijds niet gebruikt voor de cover van seizoen 5? Hij begint immers OP de bruiloft van Arnie en Roos.
Just my two cents...
Omdat het boek grotendeels is geschreven door de volgende man:quote:EDIT: En hoezo hebben ze in de stamboom én Frits van Houten niet gemeld, én mist er een foto bij de grote Herman Hogendoorn?
Tja, maar om nou personages als Rik prominent op de voorkant te plaatsen terwijl die het hele seizoen nog niet te zien zijn... Ik weet niet hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo geschikt als castfoto, eerlijk gezegd. Arnie en Roos in bruidskleding op de cover... ik vind het niet zo staan
...Dat was bij de 2000e aflevering.quote:"Met de 1500e aflevering deed Goede Tijden het nog eens dunnetjes over. Ook de gelegenheidsformatie Good Times, met Johnny de Mol, Winston Post, Aukje van Ginneken en Chanella Hodge, lukte het met Ongelofelijk een grote hit te scoren."
Dian komt terug in het vijfde seizoen, december 1994quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn hemel, dat boek zit ook vol fouten, niet? Zelfs het verschil tussen de 1500e en de 2000e aflevering wisten ze niet te maken, toen ze vertelden dat ze ten tijde van de 1000e een speciale CD met liedjes opnamen:
[..]
...Dat was bij de 2000e aflevering.
Oh en komt de nieuwe Dian nu in het zesde of al in het vijfde seizoen terug? In het boek staat namelijk aangegeven dat ze in seizoen 6 terugkomt (ik heb seizoen 5 niet gezien).
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dian komt terug in het vijfde seizoen, december 1994Ze zit namelijk ook in de leader van seizoen 5:
Niet alle acteurs hebben een interview in het boek: Nathalie Mourits, Reyhan Erdogan, Kees Roorda, Marlous Fluitsma, Henriëtte Tol... En dan vergeet ik er vast nog een aantalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?
't Is een prachtig boek hoor, alle acteurs en de soapkoningin die niet meer onder ons zijn hebben ons achtergelaten met prachtige dingen en staan ook allemaal met een uitgebreid interview in het boek... Maar still.
Ze vertellen meestal in het boek in welk seizoen ze voor het eerst een volledig seizoen meespelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?
't Is een prachtig boek hoor, alle acteurs en de soapkoningin die niet meer onder ons zijn hebben ons achtergelaten met prachtige dingen en staan ook allemaal met een uitgebreid interview in het boek... Maar still.
Aah, je hebt gelijk. Maar dat komt ook omdat hij niet op de castfoto staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze vertellen meestal in het boek in welk seizoen ze voor het eerst een volledig seizoen meespelen
Ludo staat wsl ook pas bij seizoen 7
Ahh.. I see. Thanks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders (nouja, bekend; je ziet ze af en toe in programma's als Ik Hou Van Holland en dat ben je meteen een BN'er) gaan schoonspringen. Gerard Joling "praat" (voor zover hij 1 zin kan maken zonder er een schuine/seksistische grap in te zetten) de boel aan elkaar
True, is waar. Maar ik bedoelde ook alle acteurs die niet meer onder ons zijn (op Herman na dan) hebben een mooi interview in het boek staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet alle acteurs hebben een interview in het boek: Nathalie Mourits, Reyhan Erdogan, Kees Roorda, Marlous Fluitsma, Henriëtte Tol... En dan vergeet ik er vast nog een aantal
Ahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True, is waar. Maar ik bedoelde ook alle acteurs die niet meer onder ons zijn (op Herman na dan) hebben een mooi interview in het boek staan
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, je hebt gelijk. Maar dat komt ook omdat hij niet op de castfoto staat.
Ze hadden de foto natuurlijk kunnen bewerken:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja, maar om nou personages als Rik prominent op de voorkant te plaatsen terwijl die het hele seizoen nog niet te zien zijn... Ik weet niet hoor...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden de foto natuurlijk kunnen bewerken:
[ afbeelding ]
Maar of dat zo'n goed idee was geweest...?
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |