quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar ja, die lelijkheid was met reden. Die leader moest immers ook incorpereren met de zojuist uitgelekte DVD-cover:
[ afbeelding ]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh shit! Dat was de gewone uitgave! Dit is de limited edition:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:
[ afbeelding ]
Ik ben de voorzetter. Ik zet hem voor, u kopt hem in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er schijnt destijds een speciale castfoto te zijn gemaakt, die speciaal voor deze dvd-cover gebruikt gaat worden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zullen straks waarschijnlijk veel posts komen over seizoen 6.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat jullie, hier ook mee doorgaan als het volgende seizoen dadelijk begonnen is!
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben de voorzetter. Ik zet hem voor, u kopt hem in.
Respect.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dank jullie allen voor deze toffe reactiesquote:
Sowiesoquote:Ik hoop dat jullie, hier ook mee doorgaan als het volgende seizoen dadelijk begonnen is!
Bartolhoven verheugt zich echt ontzettend op deze box.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zullen straks waarschijnlijk veel posts komen over seizoen 6.
Het enige wat ik inderdaad jammer aan het vertrek van de familie Fischer vind.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Bartolhoven verheugt zich echt ontzettend op deze box.
Niet zo snel als seizoen 4 in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Ben benieuwd hoe snel jij dit seizoen weer af hebt.
Vond je het jammer dat hij er dus geen opmerkingen meer over maakte?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het enige wat ik inderdaad jammer aan het vertrek van de familie Fischer vind.
Waren de reacties van Bartolhoven!
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet zo snel als seizoen 4 in ieder geval.
Ik deed toen ook nauwelijks andere dingen tussendoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.
Ik was binnen 2,5 week klaar met seizoen 3. Maar ja, het was ook kerstvakantie toenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat seizoen was ook gewoon magisch, ik vloog er zelfs doorheen. Was binnen 3 weken tot een maandje klaar.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komaan, als je nu nog niet weet dat hij leadergek is, dan ben je wel een heel late leerling.
Maar ja, die lelijkheid was met reden. Die leader moest immers ook incorpereren met de zojuist uitgelekte DVD-cover:
[ afbeelding ]
Bij seizoen 4 en 5 deed ik ook genoeg dingen tussendoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik deed toen ook nauwelijks andere dingen tussendoor.
Paste dan toch perfect bij het seizoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 gebruikte een leader met veel te weinig balans en er zat totaal geen patroon in, in mijn ogen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Paste dan toch perfect bij het seizoen.
Even je bericht gerepareerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 20 gebruikte een leader met veel te weinig balans en er zat totaal geen patroon in, in mijn ogen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Paste dan toch perfect bij het seizoen.
Dankjewel Arniequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even je bericht gerepareerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |