quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil niet veel verklappen, maar het waren best mooie scenes vond ik
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
kunt u ook beschrijven hoe het shot van Peter eruit zag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.Een heer met stijl
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Is alleen nu eventjes om de spanning erin te houden voor seizoen 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tegen spoilertags voor dingen die gebeurd zijn, maar toch.
Ben echt benieuwd naar dit seizoen, omdat ik alleen het laatste gedeelte gezien heb
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Jij kan het weten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe Peter op hen zal reageren:
Op Arnie:![]()
Op Helen:![]()
Op Suzanne:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoe Peter op hen zal reageren:
Op Arnie:![]()
Op Helen:![]()
Op Suzanne:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook bezig met seizoen 2, maar ik sla soms stukken over, want ik heb het allemaal al eens gezien. Hoe ver ben jij? Ik ben nu net aan het eind van de verhaallijn waarbij Rien John iets in zijn schoenen probeert te schuiven.quote:
Gedurende seizoen 3 werd ze me toch een partij irritant zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vader en dochter (Toen dochter schijnbaar nog niet zó irritant was)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
En een kijkje bij de instrumenten van Fons Merkies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis een sambabal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
En een kijkje bij de instrumenten van Fons Merkies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DVD 10 nu, John is inmiddels terug enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met seizoen 2, maar ik sla soms stukken over, want ik heb het allemaal al eens gezien. Hoe ver ben jij? Ik ben nu net aan het eind van de verhaallijn waarbij Rien John iets in zijn schoenen probeert te schuiven.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ronald wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Audio/GTST%20tropical.mp3
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DVD 10 nu, John is inmiddels terug enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |