quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar ook nieuws over dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef LetsGame het volgende:
Oh mijn hemel, Rohan heeft me gequote, be right back, naar de Kruitvat om extra foto's van hem te laten ontwikkelen.
Ik zag het net in shownieuws. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, Raynor Arkenbout gaat meedoen met "Sterren Springen" van SBS6
Wat is dat voor soort programma?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Heeft Wil de Smet eigenlijk ooit in de leader gezeten? Wat ik me kan herinneren is dat zij er niet tussen zat en daardoor dacht ik altijd dat ze een bijpersonage was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oja, was wel een leuke familie vond ik. Jammer dat het zo verpest werd uiteindelijk, vooral Dex kon me gestolen worden.
Wat ik raar vond was: Wil de Smet. Dwaalde zelfs na de exit van Helen nog rond in Meerdijk
Ze heeft op de castfoto's gestaan van seizoen 1, 4, (5) en 6, maar ze is inderdaad nog nooit in een leader geweest, neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heeft Wil de Smet eigenlijk ooit in de leader gezeten? Wat ik me kan herinneren is dat zij er niet tussen zat en daardoor dacht ik altijd dat ze een bijpersonage was.
Oh God.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Bekende Nederlanders (nouja, bekend; je ziet ze af en toe in programma's als Ik Hou Van Holland en dat ben je meteen een BN'er) gaan schoonspringen. Gerard Joling "praat" (voor zover hij 1 zin kan maken zonder er een schuine/seksistische grap in te zetten) de boel aan elkaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort programma?
Sterren die allerlei gevaarlijke stunts doen?
In feite doet ze mee om Edwin nu toch echt om het leven te brengen; zij was de veroorzaker van het Ebola-virus in Meerdijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Marian Mudder doet ook mee.
Hopelijk kan de botox dat aan.
BOMMETJE!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In feite doet ze mee om Edwin nu toch echt om het leven te brengen; zij was de veroorzaker van het Ebola-virus in Meerdijk
Ze is echter zo slim om iemand anders ervoor op te laten draaien:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
BOMMETJE!![]()
Nog maar 2 weken tot het begint.
Wat heeft Jaap ermee te maken? Tenzij je de nieuwe vriend van Lucas bedoelt met Jaap:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze is echter zo slim om iemand anders ervoor op te laten draaien:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Frey het volgende:
Droomde vannacht dat de eerste aflevering van het nieuwe seizoen erop was en de muziek van Ronald was weer terug inclusief Ludo tune.
Veel leesplezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hee hee, kreeg zojuist het 12,5 jaar boek binnen
Dank uquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel leesplezier
Hoe ver ben je trouwens met seizoen 2?
Je kunt net zoals Frey doen; ieder seizoen binnen 5 á 6 dagen af kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank u
DVD 10Ik denk niet dat ik seizoen 6 nog weet te halen voor de releasedatum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop