Braadworsten met veel voordééééééééééélquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
AH reclames zijn inderdaad geweldig
altijd al geweest ook
Alle andere ketens opgekocht voor 1 euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Meerdijk is maar 1 supermarktketen te vinden:
[ afbeelding ]
En regelmatig zijn er de Eurowekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle andere ketens opgekocht voor 1 euro.
Bwhahahaha, neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
Net JustBridge gebeld, ze vertellen me dat seizoen 20 alleen verkrijgbaar is op het GTST event dat op 25 augustus plaatsvindt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
Net JustBridge gebeld, ze vertellen me dat seizoen 20 alleen verkrijgbaar is op het GTST event dat op 25 augustus plaatsvindt.
Hamburgers met korting, ohohohohohquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Braadworsten met veel voordééééééééééél![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 schijnt alleen maar verkrijgbaar te zijn op de Rohan Gottschalk fandag op 21 augustus.
Daar ga ik heen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 schijnt alleen maar verkrijgbaar te zijn op de Rohan Gottschalk fandag op 21 augustus.
Maar waarom staat op dvd-home dan dat-ie op 16 oktober uitkomtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Meerdijk is maar 1 supermarktketen te vinden:
[ afbeelding ]
Geen idee, misschien komt het toch iets later toch nog uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar waarom staat op dvd-home dan dat-ie op 16 oktober uitkomt
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
met exclusieve wallencreme ontwikkeld door Nina
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:
"Hé, je vergeet je euro!"
Zeiden ze daar niets over?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee, misschien komt het toch iets later toch nog uit?
quote:Wie heeft GTST bedacht?
A: Rohan Gottschalk
B: Kennard Bos
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeiden ze daar niets over?
Het zou me niets verbazen als je die box later kunt winnen bij de volgende prijsvraag:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor als mensen weg willen gaan zonder iets te kopen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo nu en dan schijnt Ludo ook achter de kassa te zitten:
"Hé, je vergeet je euro!"
Ik hoop liever hierop:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Frey het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar ook nieuws over dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop liever hierop:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel goeie foto om te laten signeren op de fandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |