Lijkt mij niet zo geschikt als castfoto, eerlijk gezegd. Arnie en Roos in bruidskleding op de cover... ik vind het niet zo staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, voor wie het boek heeft van 12,5 jaar: Op bladzijde 14 staat linksboven een castfoto geschoten op de bruiloft van Arnie en Roos. Waarom werd deze destijds niet gebruikt voor de cover van seizoen 5? Hij begint immers OP de bruiloft van Arnie en Roos.
Just my two cents...
Omdat het boek grotendeels is geschreven door de volgende man:quote:EDIT: En hoezo hebben ze in de stamboom én Frits van Houten niet gemeld, én mist er een foto bij de grote Herman Hogendoorn?
Tja, maar om nou personages als Rik prominent op de voorkant te plaatsen terwijl die het hele seizoen nog niet te zien zijn... Ik weet niet hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo geschikt als castfoto, eerlijk gezegd. Arnie en Roos in bruidskleding op de cover... ik vind het niet zo staan
...Dat was bij de 2000e aflevering.quote:"Met de 1500e aflevering deed Goede Tijden het nog eens dunnetjes over. Ook de gelegenheidsformatie Good Times, met Johnny de Mol, Winston Post, Aukje van Ginneken en Chanella Hodge, lukte het met Ongelofelijk een grote hit te scoren."
Dian komt terug in het vijfde seizoen, december 1994quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn hemel, dat boek zit ook vol fouten, niet? Zelfs het verschil tussen de 1500e en de 2000e aflevering wisten ze niet te maken, toen ze vertelden dat ze ten tijde van de 1000e een speciale CD met liedjes opnamen:
[..]
...Dat was bij de 2000e aflevering.
Oh en komt de nieuwe Dian nu in het zesde of al in het vijfde seizoen terug? In het boek staat namelijk aangegeven dat ze in seizoen 6 terugkomt (ik heb seizoen 5 niet gezien).
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dian komt terug in het vijfde seizoen, december 1994Ze zit namelijk ook in de leader van seizoen 5:
Niet alle acteurs hebben een interview in het boek: Nathalie Mourits, Reyhan Erdogan, Kees Roorda, Marlous Fluitsma, Henriëtte Tol... En dan vergeet ik er vast nog een aantalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?
't Is een prachtig boek hoor, alle acteurs en de soapkoningin die niet meer onder ons zijn hebben ons achtergelaten met prachtige dingen en staan ook allemaal met een uitgebreid interview in het boek... Maar still.
Ze vertellen meestal in het boek in welk seizoen ze voor het eerst een volledig seizoen meespelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nóg een fout dus. Gaat goed. In mijn herinnering stond dat boek veel beter opgesteld?
't Is een prachtig boek hoor, alle acteurs en de soapkoningin die niet meer onder ons zijn hebben ons achtergelaten met prachtige dingen en staan ook allemaal met een uitgebreid interview in het boek... Maar still.
Aah, je hebt gelijk. Maar dat komt ook omdat hij niet op de castfoto staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze vertellen meestal in het boek in welk seizoen ze voor het eerst een volledig seizoen meespelen
Ludo staat wsl ook pas bij seizoen 7
Ahh.. I see. Thanks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders (nouja, bekend; je ziet ze af en toe in programma's als Ik Hou Van Holland en dat ben je meteen een BN'er) gaan schoonspringen. Gerard Joling "praat" (voor zover hij 1 zin kan maken zonder er een schuine/seksistische grap in te zetten) de boel aan elkaar
True, is waar. Maar ik bedoelde ook alle acteurs die niet meer onder ons zijn (op Herman na dan) hebben een mooi interview in het boek staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet alle acteurs hebben een interview in het boek: Nathalie Mourits, Reyhan Erdogan, Kees Roorda, Marlous Fluitsma, Henriëtte Tol... En dan vergeet ik er vast nog een aantal
Ahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True, is waar. Maar ik bedoelde ook alle acteurs die niet meer onder ons zijn (op Herman na dan) hebben een mooi interview in het boek staan
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, je hebt gelijk. Maar dat komt ook omdat hij niet op de castfoto staat.
Ze hadden de foto natuurlijk kunnen bewerken:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja, maar om nou personages als Rik prominent op de voorkant te plaatsen terwijl die het hele seizoen nog niet te zien zijn... Ik weet niet hoor...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden de foto natuurlijk kunnen bewerken:
[ afbeelding ]
Maar of dat zo'n goed idee was geweest...?
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, en dan is dit zeker zijn eigen privé-exemplaar?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |