Erg zonde dat ze John in seizoen 9 hebben doodverklaard, had hem graag nog een keer teruggezien in de seriequote:
Hij, Arnie en Remco hebben onder leiding van Robert in Barcelona (Hoezo, Japan/China?) een geheime divisie van AA&F.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg zonde dat ze John in seizoen 9 hebben doodverklaard, had hem graag nog een keer teruggezien in de serie
Ik had dat deuntje in m'n achterhoofd toen ik die reactie schreefquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Ronald wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Audio/GTST%20tropical.mp3
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij, Arnie en Remco hebben onder leiding van Robert in Barcelona (Hoezo, Japan/China?) een geheime divisie van AA&F.
Dus natuurlijk ook weer ruimte voor de caribische GTST-tune
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:
Ik wist niet eens dat er een Club van Sint-film kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Robert hier natuurlijk een legale reden voor:
Robert vermomt zich als de Goedheiligman en gaat naar Meerdijk om te kijken of alles er wel goed gaatquote:
Je houdt ook niet bezig met Sinterklaas, hoop ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een Club van Sint-film kwam
Mwah, altijd wel leuk gevonden maar sinds Bram er de brui aan gaf eigenlijk veel minder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je houdt ook niet bezig met Sinterklaas, hoop ik
Ik moest eerst goed kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef LetsGame het volgende:
Dit is echt heel suf, ik verwachtte dat Wilbert een zwarte piet zou zijn, is hij Sinterklaas![]()
Verrek, ik hoor het aan zijn stemquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert vermomt zich als de Goedheiligman en gaat naar Meerdijk om te kijken of alles er wel goed gaat
Ik eerst ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verrek, ik hoor het aan zijn stemIk had hem écht niet herkend!
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden trailers moeten maken voor de GTST boxen, er wordt echt weinig reclame gemaakt voor de boxen ..
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden trailers moeten maken voor de GTST boxen, er wordt echt weinig reclame gemaakt voor de boxen ..
OEEEEHquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwen
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:
"Goede tijden zijn aangebroken voor Simon en Annette!" [Allerlei saaie mufgebrachte beelden van de bruiloft van Simon en Annette, nostalgisch kalm bruiloftsmuziekje eronder]
"Maaaaaar slechte tijden zijn er ook..." [Enorm hard rocknummer op alle spannende momenten uit het tweede seizoen, Rien door Peter gemept, vallende Sara, Dian gekidnapt, Tim die schreeuwt 'Ik wil het niet meer!', zulke beelden, cliffhangershot en dan een flits naar zwart, muziek in één klap tegelijk uit...]
[Fade-in terug naar de bruiloft] "...Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven."
"Goede Tijden Slechte Tijden seizoen 2, nu op DVD."
[Laatste shot, misschien een uitspraak van Tom of Harmsen en anders Danny die subtiel naast Myriam glipt en roept "Dag schoonheid"]
...Dat dus.
Ik snap je punt maar ik wilde echt zo'n ouwelullen-idee maken van die bruiloftquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Frey het volgende:
Helaas, het wordt een trailer met de muziek van Merkies en de stem van Jan Kooijemans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |