Nee. Een opgeblazen gerucht door Televizier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Liquidist het volgende:
Komt Marcus nou nog terug of niet? Of heb ik wat gemist?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een prachtige promotune van Ronald Schilperoort en de voice-over van Jos Bergenhenegouwen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan lopen denken. Ik zat laatst met een idee voor het tweede seizoen. Stel je voor:
"Goede tijden zijn aangebroken voor Simon en Annette!" [Allerlei saaie mufgebrachte beelden van de bruiloft van Simon en Annette, nostalgisch kalm bruiloftsmuziekje eronder]
"Maaaaaar slechte tijden zijn er ook..." [Enorm hard rocknummer op alle spannende momenten uit het tweede seizoen, Rien door Peter gemept, vallende Sara, Dian gekidnapt, Tim die schreeuwt 'Ik wil het niet meer!', zulke beelden, cliffhangershot en dan een flits naar zwart, muziek in één klap tegelijk uit...]
[Fade-in terug naar de bruiloft] "...Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven."
"Goede Tijden Slechte Tijden seizoen 2, nu op DVD."
[Laatste shot, misschien een uitspraak van Tom of Harmsen en anders Danny die subtiel naast Myriam glipt en roept "Dag schoonheid"]
...Dat dus.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erg leuk, behalve het zinnetje "Laten we vooralsnog maar even bij de goede tijden blijven." Dat zou vervangen moeten worden door "Soms geluk... en soms verdiet... in 185 afleveringen op 20 dvd's!" [Daarbij snelle shots van bepaalde momenten, zoals David bij Helen's 'graf', Arnie en Linda, Leendert Prent en Suzanne, de bruiloft van Simon en Annette en het afscheid van haar, een korte quote uit de laatste scène van Karin, etc.]
Erg goede ideeën, misschien voor de toekomstquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ik wilde echt zo'n ouwelullen-idee maken van die bruiloftEn toen wist ik niet echt een einde (En zo'n einde als 'op zoveel DVD's' had ik wel in gedachten maar vond ik zo afgezaagd), dus bedacht ik echt zo'n Myriam-achtig einde
Zo van "Bah, die bruiloft is zo saai maar ewwwww die beelden zijn zo eng, dan vind ik de bruiloft toch stukken beter."
Bwhehehe we zitten hier, hoe debiel ook, alsnog beter te vergaderen over een fake trailer dan de schrijvers over een echte aflevering.
Televizier nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee. Een opgeblazen gerucht door Televizier.
...Vooralsnog.
Misschien heeft GTST dit wel gestolen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
In de strip Douwe Dabbert heet de schurk ook Ludo.
Ludo Lafhart (de man in het groen).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nog 2 weken tot wat...? Ohja, het spikspinternieuwe, bloedstollende seizoen!
Of begint dat nou over 3 weken?... Nouja, dat het 33ste seizoen er komt is een feit!"
[..]
[ afbeelding ]
Of begint dat nou over 3 weken?... Nouja, dat het 33ste seizoen er komt is een feit!"
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, ik ben niet voor jou opzij gestapt om zulke missers te maken.
...Het is het 34ste seizoen."
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ai... 1000 maal excuses!... Of zijn het er nou 10000?
Nouja, in ieder geval bedankt voor het verbeteren, Jantien!... Of was jij nou Martin...?"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ai... 1000 maal excuses!... Of zijn het er nou 10000?
Nouja, in ieder geval bedankt voor het verbeteren, Jantien!... Of was jij nou Martin...?"
Twee van die drie zijn van mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, zouden ze zichzelf wel eens googlen?
[ afbeelding ]
''Bing GTST'' pagina 2 is al ''Neger wat?''quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Twee van die drie zijn van mij![]()
We worden nog eens beroemd hier
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Het is mij! ROBBERT!"
...Die moest gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |