Zekersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Twee van die drie zijn van mij![]()
We worden nog eens beroemd hier
Voorlopig heb je toch geen tijd om het te lezen, want je loopt flink achter met de boxen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb het 12,5 jaar boek besteld via Marktplaats. Lang geleden dat ik dat weer heb doorgelezen.
Had je het dan niet eens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb het 12,5 jaar boek besteld via Marktplaats. Lang geleden dat ik dat weer heb doorgelezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit een keer geleend bij de bieb
Je bent in de war met de 20 jaar GTST-DVD, Rohan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het 12,5 jaar GTST boek, ging dat niet over Noud en Vicky? Of kwamen die pas na het vertrek van de familie Huygens? In ieder geval kan ik me nog het verhaal herinneren over de baby van Sjors."
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kreeg hem meteen toen die uitkwam
Het wordt wel eens tijd voor een nieuw boek, naar mijn mening. Misschien bij het 25-jarige jubileum?
Als ze de 25 jaar halen...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Het 12,5 jaar GTST boek, ging dat niet over Noud en Vicky? Of kwamen die pas na het vertrek van de familie Huygens? In ieder geval kan ik me nog het verhaal herinneren over de baby van Sjors."
Tegen de tijd dat het 25-jarige jubileum een feit is, zijn die prutsers allang vertrokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.
Breng ze nu asjeblieft niet op ideeën.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
De 25 jaar GTST DVD met daarop alleen materiaal van na 2010.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, rot op. De 20-jaar DVD hebben ze al verknald, laten ze nu niet meer schade aanrichten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Frey het volgende:
Wat is dit?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
WHAHAHAHAHAHA, NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Waarom dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA, NEEEEEEEEE
Ik dacht hier gister over na.
Wel, ik dacht aan seizoen 20 van The Simpsons; Die kwam ineens uit op DVD terwijl seizoen 11 nog moest worden uitgebrachtquote:
De fuck man...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef LetsGame het volgende:
waarom seizoen 20?
ik ga het sws halen omdat er gtst opstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |