SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Voor mij graag met prosciutto<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Ik zie liever Kromo-beelden.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
game Sharapova
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
holy mother of god, een game voor Sharapova
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Game Sharapova. [insertmet dit gezicht
]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
nu komt de ommekeer hoor, Maria gaat nu vegen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik blijf het een slechte zaak vinden dat ze nog mogen challengen als ze gewoon doorspelen zoals Sharapova hier deed.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
return
deuce nu zelfs, bizar dit<@Richardfun> top Morthill ^O^
NOES<@Richardfun> top Morthill ^O^
Die Serena is een manwijf. Ze kunnen haar beter uit de WTA schoppen, want als ze in vorm is dan speelt ze met de toppers. Bijna een double bagle tegen Sharapova.Volgens mij kan ze beter meedoen met het mannencircuit.
![]()
![]()
Maria kan nog steeds winnen, maar de beste kansen zijn voor Serena.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
komt er vandaag eigenljik ook nog echt tennis?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dubbelfinale mannen is hierna.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Morthill het volgende:
komt er vandaag eigenljik ook nog echt tennis?sig verwijderd door FA![]()
wat een gênante vertoning<@Richardfun> top Morthill ^O^
Twee DF's Sharapova en 0-30.
0-40.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
en dan zo'n misser
Dit ligt niet aan Serena maar aan de kneuzenfouten van Sharapova.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Damn, Williams ownt de nummer 1 van de wereld even.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Dit niet, maar een groot deel van de rest van de wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ligt niet aan Serena maar aan de kneuzenfouten van Sharapova.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Total points won: 51 vs 24dit is toch echt absurd
is dit moderne spelling voor chanant?quote:
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef VeX- het volgende:
Damn, Williams ownt de nummer 1 van de wereld even.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Grapje? Hij schrijft het gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Daarom kijk ik nooit naar WTA wedstrijden. Bagger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
Total points won: 51 vs 24dit is toch echt absurd
![]()
chanant? is dat een FOK!woord?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ze heet niet Djokovicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
Kan Sharapova niet (een beetje) de eer aan haarzelf laten en een blessure faken.<@Richardfun> top Morthill ^O^
KOM OP MARIA !!! HET KAN NOG !!!![ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
hier is gewoon niks tegen te doen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Chanant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?Chanant!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
2x MP
het kan nog Maria, kom op
toch knap gedaan[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
ok, niet dus
Nou, geweldige wedstrijd. Wat een atleten. Wat een spanning. Wat een weergaloze partij.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
zilver voor Maria
Ze heeft nu al meer energie gebruikt voor het juichen, dan in de hele wedstrijd.sig verwijderd door FA![]()
Mooi voor d'r.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Dat krijg je als je mannen toelaat in het dames toernooiquote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Sharapova kan maar beter gewoon mooi zijn en kappen met tennis. De klere wat een afdroger zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
wat gebeurde er tijdens het hijsen van de vlag, opeens ging iedereen lachen en de camera liet het niet zien?
Haha zo te zien is de vlag van Amerika eraf gevallen, geniaal![]()
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Met een ace eindigen is wel heel knap.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
In dit geval niet ze spelen op de finale na allemaal best of 3 sets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef Confetti het volgende:
Dat de vrouwen net zoveel prijzengeld krijgen als de mannen![]()
![]()
Lachwekkend.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Murray en Robson tegen Kas en Lisicki op BBC HDGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De prestaties bij de vrouwen blijven alleen ver achterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
In dit geval niet ze spelen op de finale na allemaal best of 3 sets.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dan hadden die tennissers maar moeten gaan voetballen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouwen meer betaald krijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
De prestaties bij de vrouwen blijven alleen ver achter
Jammer dat Maria geen goud pakt en ook jammer dat Maria geen brons pakt.![]()
Kijk alleen naar vrouwen tennis en vooruit nu de mix.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
De prestaties bij de vrouwen blijven alleen ver achterGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Lekker inhoudelijk weerwoord ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan hadden die tennissers maar moeten gaan voetballen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouwen meer betaald krijgen.
Jammer dat Maria geen goud pakt en ook jammer dat Maria geen brons pakt.
Murray gaat morgen van Federer winnen speelt erg goed in de mix.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:12 schreef Jellereppe het volgende:
Die Serena is een manwijf. Ze kunnen haar beter uit de WTA schoppen, want als ze in vorm is dan speelt ze met de toppers. Bijna een double bagle tegen Sharapova.Volgens mij kan ze beter meedoen met het mannencircuit.
![]()
Ik weet het dat ze nooit kans maken bij de subtoppers, laat staan bij de toppers in het mannencircuit. Daar ligt het niveau vele malen hoger. Het niveau van de WTA stelt dan opeens heel weinig voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )
Helaas na de veegpartij van vandaag weet je dat een Serena in vorm alles met veel gemak wint bij de vrouwen.![]()
Is vaak bij een dubbel hèquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat de Fransen twee medailles pakken bij het herendubbel..
sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat de Fransen twee medailles pakken bij het herendubbel.quote:quote:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
(Flauwe) humor staat niet in je woordenboek zeker?
![]()
![]()
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Venus sowieso niet hoor, die is wel een beetje klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzosig verwijderd door FA![]()
Karsten Braasch zal zich bijzonder vereerd voelen als je hem een topper noemt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Met een ace eindigen is wel heel knap.
Je had liever gehad dat ze brons won dan dat ze zilver won?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat Maria geen goud pakt en ook jammer dat Maria geen brons pakt.
Ik wist dat daar op gereageerd ging wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Karsten Braasch zal zich bijzonder vereerd voelen als je hem een topper noemt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Toen waren ze beter dan nu! Die kunnen echt een top 750 speler bij de heren geen set ontfrutselen hoor. Braasch stond 450 hé!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzoDie Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
Serena geweldig
Wel bizar, bryans maken hun slam + OS vol, serena nu, en morgen kan fed dat ook doen
Moet Azarenka nu nog haar derde wedstrijd van de dag gaan spelen of wordt die doorgeschoven naar morgen?![]()
De mix is morgen. Anders zouden ook Murray en Robson hun 3e op rij spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Moet Azarenka nu nog haar derde wedstrijd van de dag gaan spelen of wordt die doorgeschoven naar morgen?Mix is altijd aan het einde
Supercool trouwens dat Murray nu al 2 medailles te pakken heeftMorgen lekker 2 finales spelen
Azarenka is nu inderdaad haar derde wedstrijd van de dag aan het spelen, haar halve finale (met Mirnyi tegen Raymond en Brian) moest nog worden gespeeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
De mix is morgen. Anders zouden ook Murray en Robson hun 3e op rij spelenMix is altijd aan het einde
![]()
Ik dacht dat je het over de 3e mix van de dag hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Azarenka is nu inderdaad haar derde wedstrijd van de dag aan het spelen, haar halve finale (met Mirnyi tegen Raymond en Brian) moest nog worden gespeeld.
Wel verrassend tegen die Tsjechen, schakelden Huber/Raymond uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Zusjes Williams natuurlijk naar de dubbelfinale.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat heeft Fedje toch weer een mazzelquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef Rosario het volgende:
Hevige regenval in Londen. Dak zal wel dicht gaan."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik snap het voordeel niet zo. De ondergrond is hetzelfde, alleen de lucht (minder fris, me dunkt) en de akoestiek is anders, toch? Of speelt dat Murray mentaal weer parten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heeft Fedje toch weer een mazzel
Overigens kan ik het niet gaan zien. Ik moet varen..![]()
![]()
Federer is al 40 wedstrijden op rij of zo ongeslagen indoors. Ook in de Wimbledofinale was het duidelijk dat Fed beter was in de 3e en 4e set, puur vanwege het binnenspelen...vond ik. Federer is doorgaans gewoon een hele slechte wind-speler. Hij heeft een klein racketblad, (kleiner dan dat van anderen) en binnen is elke bal zo veel stabieler. Al die mishits die hij sloeg tegen Delpo waren grotendeels wind-gerelateerd....quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet zo. De ondergrond is hetzelfde, alleen de lucht (minder fris, me dunkt) en de akoestiek is anders, toch? Of speelt dat Murray mentaal weer parten.
Overigens kan ik het niet gaan zien. Ik moet varen.."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Het leek ook wel een zekere nonchalance, toch? Vooral die frameballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Federer is al 40 wedstrijden op rij of zo ongeslagen indoors. Ook in de Wimbledofinale was het duidelijk dat Fed beter was in de 3e en 4e set, puur vanwege het binnenspelen...vond ik. Federer is doorgaans gewoon een hele slechte wind-speler. Hij heeft een klein racketblad, (kleiner dan dat van anderen) en binnen is elke bal zo veel stabieler. Al die mishits die hij sloeg tegen Delpo waren grotendeels wind-gerelateerd....
Maar ik vind het jammer voor je hoor, dat Murray er weer niet in slaagt te winnen.
Maar hij heeft nog drie Spelen te gaan. Is al bekend op welke ondergrond ze in Rio gaan spelen?![]()
Laat Delpo maar brons winnen, die heeft Djokovic toch alLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het leek ook wel een zekere nonchalance, toch? Vooral die frameballen.
Maar ik vind het jammer voor je hoor, dat Murray er weer niet in slaagt te winnen.
Maar hij heeft nog drie Spelen te gaan. Is al bekend op welke ondergrond ze in Rio gaan spelen?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Comeback Guga bittequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wie is wie van die Tsjechen?
Wel mooi ze proberen zo veel mogelijk op Venus te slaan
Zo leuk als er veel geglimlacht wOrdt op de baan zoals die Tsjechen
gewoon in favela stijlquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...![]()
Welke?quote:
Wordt Fed-Murray direct hierna gespeeld op Centre Court als het blijft regenen?Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Waarschijnlijk zijn het gewoon dezelfde, maar ik vind die ballenjongens/meisjes echt stukken slechter dan normaal op Wimbledon. Ziet er allemaal zo klunzig uit...![]()
Ooh zouden ze serena kunnen breaken?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Niet voor 15.00 is die partij, regen of geen regen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef theSummoner het volgende:
Wordt Fed-Murray direct hierna gespeeld op Centre Court als het blijft regenen?
Al lijkt het kwa tijd inderdaad direct na de Willams partij.![]()
Briljant
En dan een ace
4e goud van beide dames, bizar goed
Hup murray!!!!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Jammer, ze gaan het dak open doen.
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.quote:![]()
Denk jij dat Federer wint?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het enige nadeel is dat wanneer het gaat regenen dat het dan weer 45 minuten duurt eer ze verder kunnen.![]()
Dat denk ik wel.quote:
Maar als hij verliest, jammer dan. Ik had liever dat hij Wimbledon zou pakken en die heeft hij.![]()
Ja, al kan dat een voordeel zijn voor degene die dan achter staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het enige nadeel is dat wanneer het gaat regenen dat het dan weer 45 minuten duurt eer ze verder kunnen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dak open of dicht maakt wel degelijk uit hoor, wind heeft altijd invloed op de bal. Met het dak dicht wordt het gewoon een indoor wedstrijd en dat is in het voordeel van Federer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.![]()
quote:
Heb ik ook.quote:Maar als hij verliest, jammer dan. Ik had liever dat hij Wimbledon zou pakken en die heeft hij.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wat is dat nummer dat nu gespeeld wordt, is fijn!Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Come on Federer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Het wordt wel erg overdreven hoor. Alsof het zo is dat wanneer het dak dicht is Federer 100% zeker wint. Murray kan ook wel aardig indoor spelen hoor. Die staat 2-2 onderling op indoor banen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Dak open of dicht maakt wel degelijk uit hoor, wind heeft altijd invloed op de bal. Met het dak dicht wordt het gewoon een indoor wedstrijd en dat is in het voordeel van Federer.![]()
Heerlijk die storing met die digitale tv.Kijk nu naar de NOS-stream, maar waarom hebben ze daar nie tgewoon commentaar bij?
Voorlopig is het Serverer vs Murray
Delpoquote:
Je míst het Nederlandse commentaar?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk die storing met die digitale tv.Kijk nu naar de NOS-stream, maar waarom hebben ze daar nie tgewoon commentaar bij?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Commentaar is bij tennis echt totaal overbodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Vooral Nederlands commentaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Commentaar is bij tennis echt totaal overbodig.
is een arbeider.![]()
Nee, ik mis mijn tv.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je míst het Nederlandse commentaar?!
daar gaat Fed al
Leuke, goede pot vooralsnog
4-2 Murray en meteen is Murray de favoriet op Betfair.
Slap spel van Federer zeg. Murray is gewoon beter op dit moment."En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano![]()
Krijg jij mailtjes bij een achterstand van Federer op een toernooi?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
Slap spel van Federer zeg. Murray is gewoon beter op dit moment.
Kom op Fed!
Jack does it in real time...![]()
Murray heel sterk vooralsnog. Fedje wat onzeker, wat zwakjes maar niet heel slecht ofzo...Maar Murray is echt in de zone hoor, je ziet hem die ballen zo clean raken, zeker die forehand die toch normaal zijn zwakke slag is."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Dat publiek zo pro-Murray, dat is Fed niet gewend hoor. zelfs niet op Wimbledon
Deze laatste volley. Wat slecht.
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker.quote:
Hopelijk nu drie sets voor Federer.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Keertje vernieuwen. Ik kijk op BBC1 gewoon trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker.sig verwijderd door FA![]()
Ja die stream loopt een hele wissel achter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Op tv bedoel je of een BBC-stream? Mijn tv doet het niet dus ik moet wel naar een stream kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Keertje vernieuwen. Ik kijk op BBC1 gewoon trouwens.
Heeft iemand een suggestie voor een goeie stream met Engels of Nederlands commentaar?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Sporza voor mij. BBC is te pro-Murray.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Keertje vernieuwen. Ik kijk op BBC1 gewoon trouwens.![]()
Ja en nee...Murray speelt die cadeautjes ook wel fenomenaal weg. Ik vind de UEs van Fed nog meevallen, mara hij is zeker niet zo goed als met Wimbledon natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
Federer geeft wel erg veel cadeautjes weg zeg"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Statistisch zag die eerste set er bijna beter uit voor Fed, Murray slaat gewoon toe op de momenten dat het teltquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja en nee...Murray speelt die cadeautjes ook wel fenomenaal weg. Ik vind de UEs van Fed nog meevallen, mara hij is zeker niet zo goed als met Wimbledon natuurlijk.
is een arbeider.![]()
Is dit trouwens echt een vijfsetter of was dat een grap?Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Best of 5, vijfsetter is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef theSummoner het volgende:
Is dit trouwens echt een vijfsetter of was dat een grap?sig verwijderd door FA![]()
NOS komt ook weer eens met vertraging kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Waarom opeens de finale wel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Best of 5, vijfsetter is nog maar de vraag natuurlijk.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
NOS valt er op Ned 1 halverwege set 1 in.
Nu begint Fedje wel erg onzeker te lijken...maar was natuurlijk wel de verwachting, Hij speelde hele toernooi al troep."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Dat valt me wel heel erg tegen van Djoko trouwens...alhoewel Delpo wel echt perfect spel heeft tegen Djoko...even vast, maar harderquote:
Als 'ie zo doorgaat is 't met 3 sets idd ook wel klaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Norrage het volgende:
Nu begint Fedje wel erg onzeker te lijken...maar was natuurlijk wel de verwachting, Hij speelde hele toernooi al troep.
is een arbeider.![]()
NOSquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
NOS valt er op Ned 1 halverwege set 1 in.![]()
Met andere sporten kan dat nog wel, even een race laten zien ofzo...maar met tennis?![]()
Lucky shit zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, waardeloos.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Mogen ze? Ze doen het gewoon geweldig. Echt super knap toch. NL zou ook helemaal gek worden met zulke resultaten. Een beetje zeikerig vind ik dit soort reacties.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Niet Murray winnen please, dan worden die Britten helemaal verschrikkelijk![]()
Loose game van murray zeg
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint de gouden medaille
Je hebt gestemd op: Andy MurrayWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Briljant
Dat was de grapquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu, zo kan ik het ook, ik deed het al voor het toernooi.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Pff Federer. Kansen kansen.. Delpo serveerde ze bijna allemaal weg.. Dat kan. Maar hier zit je toch vaak gewoon in de rally.![]()
Zou dit nou eindelijk de finale zijn waarin alles lukt bij Murrie?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Helaas dat het geen Grand Slam is danquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Szura het volgende:
Zou dit nou eindelijk de finale zijn waarin alles lukt bij Murrie?.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Vloekende gefrustreerde Murray is juist zo leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Szura het volgende:
Zou dit nou eindelijk de finale zijn waarin alles lukt bij Murrie?Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Ja, dat bedoel ik ook. Delpo had echt fenomenale services telkens, maar nu speelt hij weer zo'n krachtige rally en die breakpoints lopen gewoon allemaal stuk op een backhand slice ongeveer...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Pff Federer. Kansen kansen.. Delpo serveerde ze bijna allemaal weg.. Dat kan. Maar hier zit je toch vaak gewoon in de rally.
En 25% conversion rate win je gewoon niet mee van toppers...Jack does it in real time...![]()
De NOS
Raar dat Grand Slams belangrijker zijn bij het tennis, die heb je 4* per jaar .quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Helaas dat het geen Grand Slam is dan.
![]()
Nerveuze game van beiden zeg.."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.![]()
Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.- verwijderd door admin -![]()
BBC zendt de wedstrijd ook uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.![]()
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.![]()
Dit wordt een episch potje ik voel het aan me waterPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ja, zoiets.quote:
Trademark Federer dus voorlopig helaas op breakpoint.Come on Roger!
Jack does it in real time...![]()
Hoeveel BP's wil Federer precies hebben.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
veeg hem maar op Federer gaat het niet halen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..![]()
Dat zou mooi zijn. Hopelijk een lange pot.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt een episch potje ik voel het aan me water![]()
Inderdaad..was echt niet te doen dit jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Doet me denken aan die game in de 3e set toen..."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Weer niet.0 uit 9 nu?
Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
![]()
federer en breakpoints
Ik vind Federer echt slap ogen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede bal hoor wow"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Nou, op gamepoint Murray kan Fed het wel.
Dat dacht ik net ook al, lijkt wel RG tegen Rafa. Zeker met zulke passeerslagen en die gemiste breakkansen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt wel een BP ratio zoals tegen Rafasig verwijderd door FA![]()
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...![]()
quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Nou, 6-2 3-0*. Gaat lekker.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Murray heeft nog twee dubbelpotjes gespeeld gisteren, dus dat zou het niet mogen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch nog last van die 4,5 uur misschien. Het ziet er zo lusteloos uit.sig verwijderd door FA![]()
Daar had ik het niet over. Ik zei dat fed zich wel anders moet voelen dan op Wimbledon nu,quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Murray gaat dan eindelijk zijn grote titel pakken<@Richardfun> top Morthill ^O^
Fed zag er aan het begin tegen delpo nog erger uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo oogt hij altijd. tenminste de laatste jaren."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ach mixed dubbelpartijen. Daar ren je niet zo veel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray heeft nog twee dubbelpotjes gespeeld gisteren, dus dat zou het niet mogen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: