Mogen ze? Ze doen het gewoon geweldig. Echt super knap toch. NL zou ook helemaal gek worden met zulke resultaten. Een beetje zeikerig vind ik dit soort reacties.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Niet Murray winnen please, dan worden die Britten helemaal verschrikkelijk
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint de gouden medaille
Je hebt gestemd op: Andy Murray
Dat was de grapquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu, zo kan ik het ook, ik deed het al voor het toernooi.
Helaas dat het geen Grand Slam is danquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Szura het volgende:
Zou dit nou eindelijk de finale zijn waarin alles lukt bij Murrie?
Vloekende gefrustreerde Murray is juist zo leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Szura het volgende:
Zou dit nou eindelijk de finale zijn waarin alles lukt bij Murrie?
Ja, dat bedoel ik ook. Delpo had echt fenomenale services telkens, maar nu speelt hij weer zo'n krachtige rally en die breakpoints lopen gewoon allemaal stuk op een backhand slice ongeveer...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Pff Federer. Kansen kansen.. Delpo serveerde ze bijna allemaal weg.. Dat kan. Maar hier zit je toch vaak gewoon in de rally.
Raar dat Grand Slams belangrijker zijn bij het tennis, die heb je 4* per jaar .quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Helaas dat het geen Grand Slam is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |