Dubbelfinale mannen is hierna.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Morthill het volgende:
komt er vandaag eigenljik ook nog echt tennis?
Dit niet, maar een groot deel van de rest van de wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ligt niet aan Serena maar aan de kneuzenfouten van Sharapova.
is dit moderne spelling voor chanant?quote:
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef VeX- het volgende:
Damn, Williams ownt de nummer 1 van de wereld even.
Grapje? Hij schrijft het gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?
Daarom kijk ik nooit naar WTA wedstrijden. Bagger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
Total points won: 51 vs 24dit is toch echt absurd
chanant? is dat een FOK!woord?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.
Ze heet niet Djokovicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
Kan Sharapova niet (een beetje) de eer aan haarzelf laten en een blessure faken.
Chanant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |