SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Voor mij graag met prosciutto<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Ik zie liever Kromo-beelden.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
game Sharapova
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
holy mother of god, een game voor Sharapova
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Game Sharapova. [insertmet dit gezicht
]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
nu komt de ommekeer hoor, Maria gaat nu vegen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik blijf het een slechte zaak vinden dat ze nog mogen challengen als ze gewoon doorspelen zoals Sharapova hier deed.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
return
deuce nu zelfs, bizar dit<@Richardfun> top Morthill ^O^
NOES<@Richardfun> top Morthill ^O^
Die Serena is een manwijf. Ze kunnen haar beter uit de WTA schoppen, want als ze in vorm is dan speelt ze met de toppers. Bijna een double bagle tegen Sharapova.Volgens mij kan ze beter meedoen met het mannencircuit.
![]()
![]()
Maria kan nog steeds winnen, maar de beste kansen zijn voor Serena.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
komt er vandaag eigenljik ook nog echt tennis?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dubbelfinale mannen is hierna.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Morthill het volgende:
komt er vandaag eigenljik ook nog echt tennis?sig verwijderd door FA![]()
wat een gênante vertoning<@Richardfun> top Morthill ^O^
Twee DF's Sharapova en 0-30.
0-40.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
en dan zo'n misser
Dit ligt niet aan Serena maar aan de kneuzenfouten van Sharapova.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Damn, Williams ownt de nummer 1 van de wereld even.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Dit niet, maar een groot deel van de rest van de wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ligt niet aan Serena maar aan de kneuzenfouten van Sharapova.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Total points won: 51 vs 24dit is toch echt absurd
is dit moderne spelling voor chanant?quote:
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef VeX- het volgende:
Damn, Williams ownt de nummer 1 van de wereld even.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Grapje? Hij schrijft het gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Daarom kijk ik nooit naar WTA wedstrijden. Bagger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
Total points won: 51 vs 24dit is toch echt absurd
![]()
chanant? is dat een FOK!woord?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sharapova is de nummer 1 van de wereld? Volgens mij is ze de nummer 3.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ze heet niet Djokovicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
Kan Sharapova niet (een beetje) de eer aan haarzelf laten en een blessure faken.<@Richardfun> top Morthill ^O^
KOM OP MARIA !!! HET KAN NOG !!!![ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
hier is gewoon niks tegen te doen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Chanant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit moderne spelling voor chanant?Chanant!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
2x MP
het kan nog Maria, kom op
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: