en ze draait al heel wat jaartjes mee, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dit niveau zo lang zou kunnen vasthoudenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:28 schreef Morthill het volgende:
Williams is gewoon veel en veel te goed voor de rest
Waarom? Ze heeft een uniek sterke service binnen het vrouwentennis. Op gras loopt die perfect. Ze wordt zelf dus amper gebroken, dat kan niemand haar nadoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:33 schreef Rosario het volgende:
Toch vreemd, dat Williams zo ongelooflijk superieur is.
Ja, maar Sharapova is niet zomaar een tennisster.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft een uniek sterke service binnen het vrouwentennis. Op gras loopt die perfect. Ze wordt zelf dus amper gebroken, dat kan niemand haar nadoen.
Tuurlijk niet, maar zij kan met haar service dus niet domineren, iig niet tegen Serena. Dan is het vrij snel gedaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, maar Sharapova is niet zomaar een tennisster.
Doe er maar twee. Ik heb honger.quote:
Creamcheese?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doe er maar twee. Ik heb honger.
Maakt niet uit.quote:
Wie verwacht je dan dat er nog meer wordt geslacht?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Noem het volgende topic maar slachtweekend.
Federerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
[..]
Wie verwacht je dan dat er nog meer wordt geslacht?
Het kan natuurlijk best dat hij verliest, maar je verwacht tot niet dat hij helemaal wordt weggespeeld?quote:
Zo vreemd is dat niet gezien de blessure(s) die ze heeft gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:37 schreef Morthill het volgende:
Wou net zeggen, Sharapova won haar eerste slam op gras tegen Serena. Maar toen serveerde ze vreemd genoeg beter dan tegenwoordig.
En hopen dat Braasch niet meedoet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Guard het volgende:
Serena had zich beter kunnen inschrijven voor het mannen enkelspel, had ze nog een beetje tegenstand gehad
Dat is nog zacht uitgedrukt, het is een volledige devaluatie van de sport.quote:
Als Sharapova Nederlandse was geweest kreeg ze een rondtocht over de grachten, want 2e is ook een heel mooi resultaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Als Serena Williams het leven had geleid als Graf ofzo, dan had ze nu al 25 GS behaald. Jammer dat we dit nooit te weten zullen komen.
Mjah, op gravel is ze bij lange na neit zo dominant. Haar spel is niet altijd even consistent en op gravel heeft die service minder impact. Dus ik weet niet of ze Graff had kunnen overtreffen. Maar ik denk dat een golden slam wel tot de mogelijkheden had behoort 4 jaar terug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Als Serena Williams het leven had geleid als Graf ofzo, dan had ze nu al 25 GS behaald. Jammer dat we dit nooit te weten zullen komen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Als Serena Williams zich meer op het tennis had gerichthet leven had geleid als Graf ofzo, dan had ze nu al 25 GS behaald. Jammer dat we dit nooit te weten zullen komen.
Drie gemeentes vechten nu om Kromo te mogen huldigenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als Sharapova Nederlandse was geweest kreeg ze een rondtocht over de grachten, want 2e is ook een heel mooi resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |