Dat denk ik wel.quote:
Ja, al kan dat een voordeel zijn voor degene die dan achter staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het enige nadeel is dat wanneer het gaat regenen dat het dan weer 45 minuten duurt eer ze verder kunnen.
Dak open of dicht maakt wel degelijk uit hoor, wind heeft altijd invloed op de bal. Met het dak dicht wordt het gewoon een indoor wedstrijd en dat is in het voordeel van Federer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.
quote:
Heb ik ook.quote:Maar als hij verliest, jammer dan. Ik had liever dat hij Wimbledon zou pakken en die heeft hij.
Het wordt wel erg overdreven hoor. Alsof het zo is dat wanneer het dak dicht is Federer 100% zeker wint. Murray kan ook wel aardig indoor spelen hoor. Die staat 2-2 onderling op indoor banen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Dak open of dicht maakt wel degelijk uit hoor, wind heeft altijd invloed op de bal. Met het dak dicht wordt het gewoon een indoor wedstrijd en dat is in het voordeel van Federer.
Delpoquote:
Je míst het Nederlandse commentaar?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk die storing met die digitale tv.Kijk nu naar de NOS-stream, maar waarom hebben ze daar nie tgewoon commentaar bij?
Commentaar is bij tennis echt totaal overbodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk die storing met die digitale tv.Kijk nu naar de NOS-stream, maar waarom hebben ze daar nie tgewoon commentaar bij?
Vooral Nederlands commentaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Commentaar is bij tennis echt totaal overbodig.
Nee, ik mis mijn tv.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je míst het Nederlandse commentaar?!
Krijg jij mailtjes bij een achterstand van Federer op een toernooi?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
Slap spel van Federer zeg. Murray is gewoon beter op dit moment.
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker.quote:
Keertje vernieuwen. Ik kijk op BBC1 gewoon trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker.
Ja die stream loopt een hele wissel achter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Federer? dan loopt die NOS-stream een minuut achter ofzo. Lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |