De mix is morgen. Anders zouden ook Murray en Robson hun 3e op rij spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Moet Azarenka nu nog haar derde wedstrijd van de dag gaan spelen of wordt die doorgeschoven naar morgen?
Azarenka is nu inderdaad haar derde wedstrijd van de dag aan het spelen, haar halve finale (met Mirnyi tegen Raymond en Brian) moest nog worden gespeeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
De mix is morgen. Anders zouden ook Murray en Robson hun 3e op rij spelenMix is altijd aan het einde
Ik dacht dat je het over de 3e mix van de dag hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Azarenka is nu inderdaad haar derde wedstrijd van de dag aan het spelen, haar halve finale (met Mirnyi tegen Raymond en Brian) moest nog worden gespeeld.
Wel verrassend tegen die Tsjechen, schakelden Huber/Raymond uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Zusjes Williams natuurlijk naar de dubbelfinale.
Wat heeft Fedje toch weer een mazzelquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef Rosario het volgende:
Hevige regenval in Londen. Dak zal wel dicht gaan.
Ik snap het voordeel niet zo. De ondergrond is hetzelfde, alleen de lucht (minder fris, me dunkt) en de akoestiek is anders, toch? Of speelt dat Murray mentaal weer parten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heeft Fedje toch weer een mazzel
Federer is al 40 wedstrijden op rij of zo ongeslagen indoors. Ook in de Wimbledofinale was het duidelijk dat Fed beter was in de 3e en 4e set, puur vanwege het binnenspelen...vond ik. Federer is doorgaans gewoon een hele slechte wind-speler. Hij heeft een klein racketblad, (kleiner dan dat van anderen) en binnen is elke bal zo veel stabieler. Al die mishits die hij sloeg tegen Delpo waren grotendeels wind-gerelateerd....quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet zo. De ondergrond is hetzelfde, alleen de lucht (minder fris, me dunkt) en de akoestiek is anders, toch? Of speelt dat Murray mentaal weer parten.
Overigens kan ik het niet gaan zien. Ik moet varen..
Het leek ook wel een zekere nonchalance, toch? Vooral die frameballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Federer is al 40 wedstrijden op rij of zo ongeslagen indoors. Ook in de Wimbledofinale was het duidelijk dat Fed beter was in de 3e en 4e set, puur vanwege het binnenspelen...vond ik. Federer is doorgaans gewoon een hele slechte wind-speler. Hij heeft een klein racketblad, (kleiner dan dat van anderen) en binnen is elke bal zo veel stabieler. Al die mishits die hij sloeg tegen Delpo waren grotendeels wind-gerelateerd....
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het leek ook wel een zekere nonchalance, toch? Vooral die frameballen.
Maar ik vind het jammer voor je hoor, dat Murray er weer niet in slaagt te winnen.
Maar hij heeft nog drie Spelen te gaan. Is al bekend op welke ondergrond ze in Rio gaan spelen?
Comeback Guga bittequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...
gewoon in favela stijlquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rio kan niet anders dan gravel worden, zou ik denken...
Welke?quote:
Niet voor 15.00 is die partij, regen of geen regen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef theSummoner het volgende:
Wordt Fed-Murray direct hierna gespeeld op Centre Court als het blijft regenen?
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.quote:
Denk jij dat Federer wint?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Alleen als het echt keihard waait zou het vervelend zijn. Als het gewoon normaal weer is is er niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |