Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.
BBC zendt de wedstrijd ook uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.
Ja, zoiets.quote:
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt.
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..
Dat zou mooi zijn. Hopelijk een lange pot.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt een episch potje ik voel het aan me water
Inderdaad..was echt niet te doen dit jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |