Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.
BBC zendt de wedstrijd ook uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef F.M.D. het volgende:
irritant dat pro-federer gebaar bij sport 1. komen haast klaar bij elk mooi punt dat federer maakt en bij murray blijven ze angstvallig stil.
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet je naar BBC1 kijken. Soms denk dat de commentaarverbinding is weggevallen. Maar dat is altijd na punten van Federer.
Ja, zoiets.quote:
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
NOOIT naar de BBC luisteren als Murray speelt.
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Wimbledon stoorde het me niet, maar nu wel...Ligt ook aan het publiek dat nu nog meer achter murray staat..
Dat zou mooi zijn. Hopelijk een lange pot.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt een episch potje ik voel het aan me water
Inderdaad..was echt niet te doen dit jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.
Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.
Dat dacht ik net ook al, lijkt wel RG tegen Rafa. Zeker met zulke passeerslagen en die gemiste breakkansen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt wel een BP ratio zoals tegen Rafa
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...
quote:
Murray heeft nog twee dubbelpotjes gespeeld gisteren, dus dat zou het niet mogen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch nog last van die 4,5 uur misschien. Het ziet er zo lusteloos uit.
Daar had ik het niet over. Ik zei dat fed zich wel anders moet voelen dan op Wimbledon nu,quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken.
Fed zag er aan het begin tegen delpo nog erger uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo oogt hij altijd. tenminste de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |