Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist bij Wimbledon is het vreselijk.
Dat dacht ik net ook al, lijkt wel RG tegen Rafa. Zeker met zulke passeerslagen en die gemiste breakkansen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt wel een BP ratio zoals tegen Rafa
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar waren ze echt heel sportief hoor, in de finale richting fed. De rest van het toernooi idd wat minder...
quote:
Murray heeft nog twee dubbelpotjes gespeeld gisteren, dus dat zou het niet mogen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch nog last van die 4,5 uur misschien. Het ziet er zo lusteloos uit.
Daar had ik het niet over. Ik zei dat fed zich wel anders moet voelen dan op Wimbledon nu,quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de finale. Het gaat om 2 weken.
Fed zag er aan het begin tegen delpo nog erger uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo oogt hij altijd. tenminste de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |