Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:12 schreef Jellereppe het volgende:
Die Serena is een manwijf. Ze kunnen haar beter uit de WTA schoppen, want als ze in vorm is dan speelt ze met de toppers. Bijna een double bagle tegen Sharapova.Volgens mij kan ze beter meedoen met het mannencircuit.
Ik weet het dat ze nooit kans maken bij de subtoppers, laat staan bij de toppers in het mannencircuit. Daar ligt het niveau vele malen hoger. Het niveau van de WTA stelt dan opeens heel weinig voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )
Is vaak bij een dubbel hèquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat de Fransen twee medailles pakken bij het herendubbel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat de Fransen twee medailles pakken bij het herendubbel.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
(Flauwe) humor staat niet in je woordenboek zeker?
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ooit dachten de zusjes Williams dat ze wel zouden kunnen winnen van de nummer 200 bij de mannen, dat bleek uiteindelijk toch vies tegen te vallen (zie bijvoorbeeld http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html )
Venus sowieso niet hoor, die is wel een beetje klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzo
Karsten Braasch zal zich bijzonder vereerd voelen als je hem een topper noemt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet wel dat Serena en Venus toen respectievelijk 17 en 19 jar oud waren? Wel erg jong om je te meten met de toppers bij de heren. Dat detail wordt vaak wel een beetje vergeten. Ik denk dat ze echt nog wel redelijk meekunnen met de top 100t/m200 ofzo
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Met een ace eindigen is wel heel knap.
Je had liever gehad dat ze brons won dan dat ze zilver won?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat Maria geen goud pakt en ook jammer dat Maria geen brons pakt.
Ik wist dat daar op gereageerd ging wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Karsten Braasch zal zich bijzonder vereerd voelen als je hem een topper noemt.
Toen waren ze beter dan nu! Die kunnen echt een top 750 speler bij de heren geen set ontfrutselen hoor. Braasch stond 450 hé!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |