Dat ben ik al kwijt en ik heb 10 lessen gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Oh jammer, hier kost het geen drol. Ben je max 400 euro voor kwijt oid
Transformicequote:
ModEditquote:
Lucky shot iddquote:
10 lessen, dude?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben ik al kwijt en ik heb 10 lessen gehad.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef speedking het volgende:
ik probeer mee te praten maar kan niet goed mengen
Vertelquote:
45 euro per uur. Sneu ja en het was niet eens een goede school.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Lucky shot idd
[..]
10 lessen, dude?
hier is de regel dat pa mij rijles mag geven,. Bespaar je echt geld mee. Ik denk dat ik 1 rijles zal nemen vlak voor mijn rijexamen, dan risico 1 + 2 en afrijden,. doe daar de kosten van de boeken bij en je komt ongeveer op 400 euro uit als je het in 1x haalt
ik zou je op dit moment ook wel iwllen doen ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh wat jij wil manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kies volgende keer dan wat andere woorden
Dank u wel biermaat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono nog gefeliciteerd met je modstatus
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
45 euro per uur. Sneu ja en het was niet eens een goede school.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef speedking het volgende:
[..]
als ik wat vind informeer ik je kunnen we ook mee doen
Het gaat niet om wat ik wil, het word gewoon niet gewaardeerd als je met kanker gaat lopen schelden, zeg voor de rest maar wat je wilt hoorquote:
ik rij voor 30 45 is echt duurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Dyson heeft geen zakken grapjurkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
Echt kloten. Vandaag wilde ik zo mijn kamer stofzuigen bleek dat de zak vol zat. Moest ik helemaal naar de stad om stofzuigerzakken voor mijn dyson te kopen.
Looking forward to the weeheekeendquote:
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Moehahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dyson heeft geen zakken grapjurk
En als je die niet hebt dan tel je niet mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Ampere het volgende:
Bam, dit is 3kb. Na deze track zet jij op replay. Zet hem op je Iphone of op je bB.
Waarom? Iets met werk oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.
zoek een ander?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ligt een beetje aan je rijschool idd
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.quote:
Hoef ik niet, ik les met pa.quote:
waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.
Maar je zit daar nog steeds goedkoper dan in een flatje oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.
laat je vader e 45 euro betalen fraudequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hoef ik niet, ik les met pa.
En 1x lessen maakt niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef speedking het volgende:
[..]
laat je vader e 45 euro betalen fraude
Leuk forum dat, met kinderen die kanker hebben spotten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ampere het volgende:
[..]
Sorry ik kom van een forum met letterlijk geen regels.
Ja dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ampere het volgende:
[..]
Sorry ik kom van een forum met letterlijk geen regels.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben ze half jaar geleden besloten.
Alleen de elite heeft hier statusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef speedking het volgende:
ik probeer mee te praten maar kan niet goed mengen
heb hier precies jaartje niet zitten posten vriendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Alleen de elite heeft hier status
Ja. Hier betaal ik ¤400,- p/m en dat is inclusief avondeten, gebruik van water/gas/licht/internet/televisie en daar zit ook mijn verzekering in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Maar je zit daar nog steeds goedkoper dan in een flatje oid?
anders lijkt de keuze mij snel gemaakt
nee op fok moet je elke dag posten wil je een hoog plekje in du ladder hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef speedking het volgende:
[..]
heb hier precies jaartje niet zitten posten vriend
deed ik toenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee op fok moet je elke dag posten wil je een hoog plekje in du ladder hebben
Snap ik idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Hier betaal ik ¤400,- p/m en dat is inclusief avondeten, gebruik van water/gas/licht/internet/televisie en daar zit ook mijn verzekering in.
Als ik het geld had, dan was ik het huis ook uit gegaan.
Maar daar gaat dus al mijn geld naartoe en ik heb geen fulltime baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel een beetje, al vind ik 400 best veel
Ik ga verhuizen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Snap ik idd.
Wat dat betreft is Zweden veel goedkoper.
mijn ouders zitten op de benedenverdieping van een huis, electra + water + internet inbegrepen ( geen gas, kennen ze hier niet) voor 300 euro per maand.
tsjaa vind het rappen grappig:) en zelfs slecht voor mensen die niet kunnen rappen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef Ampere het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen humor zeg ik dan maar
quote:
Tabak niet, drank welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Tabak en drank zijn wel weer duur in Zweden, dus dat heft elkaar weer op.
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Inderdaad en dan ligt het er nog aan waar je zit, het zuiden is goedkoper dan de Randstad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
400 is best weinig hoor. Laatste tijd is alles 550/600, kale huur.
Dat heb ik dan nog niet snel gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan best wat voor ¤350,- krijgen. Wel kaal maar als je fulltime baan hebt is de rest ook wel te betalen.
Beter kan je immigreren naar Noorwegen en dan naar een Russefest gaan ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vergeet de chicks niet
oh en de 25% belasting op bijna alles
Hier spreken we ABN hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Don't you tell her how I give you something that you never even knew you missed
Don't you even try and explain how it's so different when we kiss
pakweg 5 euro voor 19 marlboro redquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat betaal je voor peuken daar dan ?
noorwegen is duurderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Ampere het volgende:
[..]
Beter kan je immigreren naar Noorwegen en dan naar een Russefest gaan ofzo.
Noorwegen is ook mooier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pakweg 5 euro voor 19 marlboro red
[..]
noorwegen is duurder
Zelfde prijs als hier in NL geloof ik. Ik rook nooit Marlboro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
noorwegen is duurder
Ben jij aan het kijken voor een huisje dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog niet snel gezien.
Om te huilenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)appers-van-3kb-11687
Het leven is een put en ik zit diep in de put jo jo MC martin JWZquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef ChesterPerry het volgende:
'' in het leven moet je rennen voor paper en stacks''![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb maar een chick nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vergeet de chicks niet
oh en de 25% belasting op bijna alles
Soms wel eens op fundaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben jij aan het kijken voor een huisje dan?
Ik rook niet vaak, maar geef mij maar pallmall groenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfde prijs als hier in NL geloof ik. Ik rook nooit Marlboro.
L&M
Dat is nog goedkoper dan in NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Kom je bij mij wonenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan niks goedkopers dan 500 kaal vinden daar
De ASI (Algemene Slet Index) ligt nu op 2,33 voor een slet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
Sommige sletjes kosten maar 2 breezers
Schrijf je alvast in. Scheelt later weer een hele wachtlijst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Soms wel eens op funda. Inzichten krijgen voor later.
Er gaat niets boven Assen-Noordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Ampere het volgende:
[..]
Het leven is een put en ik zit diep in de put jo jo MC martin JWZ
Als ik je elke avond een krat bier geef is dat ook goed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom je bij mij wonen
Is gratis je betaalt in nature
mwah, 5,50 met de laatste verhogingen dacht ik. zal wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is nog goedkoper dan in NL
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De ASI (Algemene Slet Index) ligt nu op 2,33 voor een slet.
quote:
HALLOquote:
Ik drink nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik je elke avond een krat bier geef is dat ook goed?
Veeels te vroeg joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schrijf je alvast in. Scheelt later weer een hele wachtlijst.
ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe gaan wij ooit meeten als jij in zweden zit
In NL is het nog 5,40 maar dat gaat binnenkort ook omhoog...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, 5,50 met de laatste verhogingen dacht ik. zal wel ongeveer hetzelfde zijn
De economie trekt aan dus het wordt waarschijnlijk nog volgende week 2,39 voor een slet.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
En die kost al klauwen met geld...
ach, ze moeten ergens de crisis van betalen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In NL is het nog 5,40 maar dat gaat binnenkort ook omhoog...
25 augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe gaan wij ooit meeten als jij in zweden zit
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.quote:
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Serieus hoe sneeler hoe beter, starks krijg je weer een zooi concurrentie, nu kun je alles nog rustig bekijken.
Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Reisje naar het buitenland, leuk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, ze moeten ergens de crisis van betalen he
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja he. Gelukkig spreken ze in Leeuwarden gewoon normaal Nederlands.
Waarom doe je vmbo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
Is wiskunde trouwens verplicht op vmbo? Want ik heb het niet gekozen en het staat op mijn cijferlijst.......
vmboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
Echt waar. Je kunt nooit te vroeg zijn. Mijn zus schreef zich op haar 16e in en toen ze voor het eerst op een huis reageerde toen ze 22 was, kreeg ze het huis meteen ondanks dat er heel veel mensen naar keken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar mijn eindexamen halen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en het bier wordt ook duurder binnenkort
Morgen ga ik vrij vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jij gaat zeker weten? mooi
Ach, iedereen buiten Brabant, Limburg, Zeeland en België snappen gewoon niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zeggen ze gewoon 'patat'.
Friet is mijn lust en mijn lever.quote:
idd je maakt je niet populair met deze postjequote:
Zou kunnen idd, maar er komt binnenkort ook een accijns + btw verhoging aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd je maakt je niet populair met deze postje
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.quote:
Vergeet de vervelende brouwerskliek Inbevquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwam dat niet door tekorten aan grondstoffen ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd je maakt je niet populair met deze postje
Totdat er een keer een vent onder zit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
als ik een vrouw met een boerka zie trek ik dat ding altijd van d'r kop
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niks mis mee, vmbo sletten zijn lekker makkelijk.
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ja inderdaad, al die vooroordelen over de nickelson jas en bb van snowbells hebben niks met haar niveau te maken
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Man de meeste van jullie hebben nog nooit een vrouw met een boerka irl gezien
Weet niet, heb nog nooit een slet gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.
Zuid-holland. Zoetemeer. Rokkeveen. Juweellaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
uit welke regio kom jij trouwens?
kusjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
P_z_______________________________________________________________________________!
Ziba weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je hier nou weer bij. Op havo en vwo zijn sletten net zo makkelijk.
Neinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
3 dates, dan eentje bij kaarslicht en dan nakken toch?
wat voor opleiding/werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb vmbo gedaan en ben met zesjes geslaagd. Ik had ook havo kunnen doen maar dan had ik nog meer huiswerk wat ik uiteindelijk niet zou maken. Dat is het enige waar het om gaat. Huiswerk.
Vader!quote:
9gagquote:
oquote:
true story dit, op vmbo vond ik het nog teveel huiswerk, ben kader gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.
Ik werk bij de BCC als verkoopadviseur. Beter dan de meeste mensen van 20 die havo of vwo doen en bij de Albert Heijn werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat voor opleiding/werk doe je nu dan?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
ga jij met ov naar de meet denk je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zuid-holland. Zoetemeer. Rokkeveen. Juweellaan.
dat soort smoesje kan k niet hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
neuh ben gewooon een vakkenvullerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat is een voorraad manager...
Gymnasium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Ik zit op het gymnasium
wie wil me aanraken?
Nerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
Ik zit op het gymnasium
wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |