quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef speedking het volgende:
[..]
als ik wat vind informeer ik je kunnen we ook mee doen
Het gaat niet om wat ik wil, het word gewoon niet gewaardeerd als je met kanker gaat lopen schelden, zeg voor de rest maar wat je wilt hoorquote:
ik rij voor 30 45 is echt duurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Dyson heeft geen zakken grapjurkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
Echt kloten. Vandaag wilde ik zo mijn kamer stofzuigen bleek dat de zak vol zat. Moest ik helemaal naar de stad om stofzuigerzakken voor mijn dyson te kopen.
Looking forward to the weeheekeendquote:
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Moehahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dyson heeft geen zakken grapjurk
En als je die niet hebt dan tel je niet mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Ampere het volgende:
Bam, dit is 3kb. Na deze track zet jij op replay. Zet hem op je Iphone of op je bB.
Waarom? Iets met werk oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.
zoek een ander?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ligt een beetje aan je rijschool idd
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.quote:
Hoef ik niet, ik les met pa.quote:
waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.
Maar je zit daar nog steeds goedkoper dan in een flatje oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg. Jammer dat al dat geld naar mijn ouders gaat omdat ik anders het huis uit gezet wordt.
laat je vader e 45 euro betalen fraudequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hoef ik niet, ik les met pa.
En 1x lessen maakt niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef speedking het volgende:
[..]
laat je vader e 45 euro betalen fraude
Leuk forum dat, met kinderen die kanker hebben spotten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ampere het volgende:
[..]
Sorry ik kom van een forum met letterlijk geen regels.
Ja dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ampere het volgende:
[..]
Sorry ik kom van een forum met letterlijk geen regels.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben ze half jaar geleden besloten.
Alleen de elite heeft hier statusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef speedking het volgende:
ik probeer mee te praten maar kan niet goed mengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |