quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef speedking het volgende:
[..]
als ik wat vind informeer ik je kunnen we ook mee doen
Het gaat niet om wat ik wil, het word gewoon niet gewaardeerd als je met kanker gaat lopen schelden, zeg voor de rest maar wat je wilt hoorquote:
ik rij voor 30 45 is echt duurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Dyson heeft geen zakken grapjurkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
Echt kloten. Vandaag wilde ik zo mijn kamer stofzuigen bleek dat de zak vol zat. Moest ik helemaal naar de stad om stofzuigerzakken voor mijn dyson te kopen.
Looking forward to the weeheekeendquote:
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is nog wel een redelijke prijs, zoveel kost het hier ook. Maar nu heb ik dat ik bijvoorbeeld naar de stad en terug rij met pa er naast, leermomentje er bij + een bak ervaring. En je doet het veel vaker.
Ik moet nog een jaartje tot ik 18 ben, maar wil het wel graag gelijk halen
Moehahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dyson heeft geen zakken grapjurk
En als je die niet hebt dan tel je niet mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Ampere het volgende:
Bam, dit is 3kb. Na deze track zet jij op replay. Zet hem op je Iphone of op je bB.
Waarom? Iets met werk oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet het nu heel snel halen maar geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |